LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN internetplusbelen en ITV aanvragen een nachtmerrie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
BJ026
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 feb 2008 23:21

KPN internetplusbelen en ITV aanvragen een nachtmerrie

Ongelezen bericht door BJ026 »

Wij gaan binnenkort verhuizen. Helaas geen UPC op ons nieuw adres dus idee om bij KPN internetplusbellen en interactieve TV aanvragen. Nou dit hadden we beter nooit kunnen doen het is een doffe ellende. Het heeft me al 30 euro aan telefoontjes gekost naar het 0900 nummer. Je wordt willens en wetens aan de lijn gehouden om de kas te spekken en als je een klacht indient ach je krijgt niet eens antwoorden op je mail. Ze hebben gewoon lak aan je bij de KPN. Mijn verhaal:

Op woensdag 2 juli 2008 ben ik in de Primafoonwinkel geweest in Winkelcentrum Kronenburg te Arnhem. Hier wilde ik telefoon en internet plus bellen aanvragen. Bij de aanvraag ging eerst wat fout. Er was alleen Internet Extra plus interactieve TV aangevraagd De medewerker van Primafoon heeft toen een nieuwe aanvraag gedaan en wel voor InternetplusBellen Extra plus interactieve TV
Ik vroeg nog of dit wel goed zou komen als er 2 aanvragen door elkaar liepen. Hij heeft toen gebeld en mij werd toen gezegd dat de eerste eruit gehaald zou worden. Op 10 juli heb ik contact gehad met de KPN en toen werd mij verteld dat de eerste aanvraag inderdaad eruit was en de tweede is blijven staan.

Wat schetst mijn grote verbazing na mijn vakantie had ik een brief in de bus dat beide aanvragen geannuleerd waren door mij. Dit heb ik dus zelf niet geannuleerd. Veel telefoontjes heeft dit mij gekost. Erg lang aan de lijn gehouden a 10 cent per minuut. Het ging zelf zover dat een medewerker die mij voor het eerst aan de lijn kreeg zei ik kijk het na zonder enige gegevens gevraagd te hebben en ik werd 5 minuten in de wacht gezet. Erg vreemd. Ik vind dit mensen willens en wetens op kosten jagen.

Maar uiteindelijk lijkt het dan toch goed te komen en is het pakket opnieuw aangevraagd . Na het melden van mijn klacht is alles opgepakt en lijkt het er nu daadwerkelijk op dat wij aangesloten worden deze maand. Vorie week werd ik gebeld dat alles in orde zou komen.

Maar wat schetst mijn grote verbazing. Zie ik dat er van mijn girorekening €428,95 via automatische incasso is afgeboekt t.n.v de KPN. Ik wederom KPN gebeld en ik kon mijn oren niet geloven. Dit was een boete vanwege contractbreuk mbt de opzegging van eerder genoemd aangevraagd pakket. Voor mij echt het toppunt. De medewerkster vond het erg vevelend en heeft ook intern gebeld. Zij gaf later aan dat ik het bedrag kan storneren en ik geen aanmaningen zou krijgen. Ik ben dit bedrag niet verschuldigd verzekerde zij mij. De nieuwe aanvraag loopt. Maar gezien alles wat er mis is gegaan zou ik toch graag schriftelijk / per mail bevestigd willen krijgen dat ik dit bedrag niet hoeft te betalen. Ten eerste omdat ik helemaal geen contractbreuk heb gepleegd het is geanuleerd zonder mijn medeweten. De fout ligt hierbij bij de KPN. Maar denk je dat de KPN antwoord geeft hierop? Een grote schande

Je zult begrijpen dat ik heel veel moeite heb met de gang van zaken. Mijn vertrouwen in de KPN is tot bijna het nulpunt gedaald en heb spijt dat ik deze stap heb genomen. Als ik dit geweten had had ik nooit een aanvraag bij de KPN gedaan. Ik heb al voor meer dan 30 euro moeten verbellen naar de KPN. Mij lijkt het alleszins redelijk dat de KPN mij hierin tegemoet gaat komen want hoe alles gegaan is is buiten mijn schuld om.

Nou kreeg ik wederom een brief dat ik geannuleerd had. Ik weer KPN gebeld en ja hoor ze zetten je zomaar 20 minuten express in de wacht. Ze weten bij de klantenservice niet eens waar z ehet over hebben. Schandalig hoe je geholpen wordt. Ook op mails krijg je geen enkele reactie meer. Liefst zou ik Tele 2 nemen. Deze hebben onze nieuwe buren ook en dat is probleemloos verlopen. Maar ja dan duurt het ws weer langer en gezien de handelswijze van de KPN ben je daar ook niet zo vanaf.

Volgende maand verhuizen we en lijkt erop dat we geen tv telefoon en internet hebben. Er lopen verschillende aanvragen nu wel 5 of 6 wat buiten onze schuld is. Elke keer wordt het buiten ons geannuleerd. Wij zijn ten einde raad. Wij moeten toch hier van af kunnen komen?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: KPN internetplusbelen en ITV aanvragen een nachtmerrie

Ongelezen bericht door TdeHond »

Schrijf een brief naar de heer Middeldorp, directeur Klantencontact KPN ( aangetekend)
Dit lijkt mij verstandig mochten er toch aanmaningen komen.
Dan heeft u rechtsgeldig bewijs als u kopie van brief + verzendbewijs + eventueel handtekening retourkaart mocht u deze brief met ontvangstbevestiging versturen goed bewaart voor het geval het incassobureau ingeschakeld wordt of u naar De Geschillencommissie Telecommunicatie moet.
Leg dossier over e.e.a aan met data en liefst namen helpdeskmedewerkers + wat u is toegezegd + schriftelijke communicatie.

Postadres: Postbus 30000 2500 GA Den Haag ..
of vraag of u een afspraak met hem kunt maken.
Bezoekadres hoofdkantoor: Koninklijke KPN N.V Maanplein 55 2516 CK Den
Haag

berehok
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2004 19:32

Re: KPN internetplusbelen en ITV aanvragen een nachtmerrie

Ongelezen bericht door berehok »

WEES NIET BLIJ MET KPN-- INTERNETPLUSBELLEN EXTRA
WE HADDEN ONS NIET GEABON. OP PC VEILIG, MAAR KREGEN WEL DE NOTA HIERVAN
PROBEER DIT MAAR EENS ONGEDAAN TE KRIJGEN BIJ KPN -- DAN BEN JE
MISSCHIEN EEN JAAR VERDER
E-MAILS STUREN WORDT NIET OP GEREAGEERD ( BINNEN 2 DAGEN BERICHT ZEGD KPN ????????????}
TELELEFOONNISCH CONTACT KLANTENSERVICE DUURT 15 MIN DAN WETEN ZE HET NIET EN WORDT JE DOORGESCHAKELT DAT KAN UREN DUREN.
IK ZELF HEB 2X GEBELD IEDERE KEER 1UUR GEWACHT MAAR NA DEZE UREN NOG GEEN CONTACT (ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK ...)

HOE NU DAN WEL CONTACT ??????????

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: KPN internetplusbelen en ITV aanvragen een nachtmerrie

Ongelezen bericht door TdeHond »

Aangetekend brief ( eventueel met ontvangstbevestiging) aan dit bedrijf.
Verzoek ook om schriftelijke bevestiging einde contract PC veilig.
Kopie van brief maken en bewijs van verzenden + eventueel handtekening retour kaart goed bewaren.

berehok
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2004 19:32

Re: KPN internetplusbelen en ITV aanvragen een nachtmerrie

Ongelezen bericht door berehok »

INMIDELS NOG GEEN CONTACT EN ZAL OOK BRIEF SCHRIJVEN AAN DHR MIDELKOOL (ZIE EERSTE KLACHT )

MAAR IK HEB NU ADRES VAN KLANTENSERVICE GEKREGEN
VOOR TERUGGAVE TELEFOONKOSTEN

KLANTENREACTIES IMK
POSTBUS 90052
5200KD
DEN HAAG

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: KPN internetplusbelen en ITV aanvragen een nachtmerrie

Ongelezen bericht door TdeHond »

Directeur klantencontact heet: Middeldorp

Gesloten