Pagina 1 van 1
Quality Golf
Geplaatst: 22 aug 2008 15:12
door boshom
Na enig mailverkeer met de heer Verheul,
ben ik naar volle tevredenheid geholpen.
Re: Quality Golf
Geplaatst: 08 sep 2008 16:39
door wimbikkel
Beste Wildfang,
Stuur mij svp via PM of quality golf e-mail adres uw of maak uzelf bekend via dit forum. Wij hebben in 2002 zelfs ons ISO 9001:2000 certificaat behaald omdat de stucturen nu juist allemaal kloppen.
We hebben ca 5000 leden, groeien ieder jaar ne hebben gemiddeld ca 350 opzeggingen ieder jaar. Veelal leden die op een grote baan gaan spelen en dus het lidmaatschap als doorstroom hebben gezien.
Het is voor mij dus werkelijk een raadsel wie ik zou moeten contacten. De leden krijgen bij actief lidmaatschap de Greenfree kortingskaart (
www.greenfree.zom) die wij ook gewoon inkopen en die meerdere jaren geldig is. Is dan dus niet onlogisch dat die kaart eerst terug dient te zijn alvorens het lidmaatschap volledig kan worden beeindigd. BIj diefstal of verlies is aangifte uiteraard voldoende om niet aan dat verzoek te hoeven voldoen.
Zeker is in ieder geval dat ik gewoon benaderbaar ben op mijn hier ook bekend gemaakte e-mailadres. Gewoon mij contacten lost denk ik gewoon het probleem op.
Wat ook, reageer, ik neem dit soort dingen zoals u kunt zien en ik ook al eerder betoogd heb, serieus.
Wim Verheul.
Re: Quality Golf
Geplaatst: 08 sep 2008 17:08
door wimbikkel
Best Boshom,
Dank voor de sportiviteit om ook hier de goede afloop te vermelden!
Wim Verheul.
Re: Quality Golf
Geplaatst: 09 sep 2008 00:03
door boshom
Wim, bedankt voor uw reactie, ik heb u een mail gestuurd,
integenstelling tot het feit u beweert dat er totaal geen mailverkeer is geweest, heb ik wel degelijk mailtjes ontvangen, een kleine quote daaruit:
"Uw opzegging is pas definitief wanneer wij uw greenfree-pas (is uw lidmaatschapspas), gvb en/of handicapkaart
retour hebben ontvangen"
Uw mail zegt echter:
Quote: "Kaarten verwachten wij sowieso niet van u terug."
Eenduidigheid zou uw vereniging goed doen.......
Echter gezien gezien het feit u niks terug verwacht is voor mij de kous af, en bedank ik u voor de correcte afhandeling van mijn opzegging.
Re: Quality Golf
Geplaatst: 09 sep 2008 21:41
door wimbikkel
Beste Boshom,
Dank voor de mail. Ik hecht er aan, zodat eenieder op dit vlak met vragen en/of opmerkingen maximaal geinformeerd is, te melden dat er tussen ons geen moment geweest is dat wij u langer lid hebben "gehouden" dan gewenst, immers opgezegd is er eerst per 31-12-2008 en zo is de opzegging ook bevestigd.
In onze standaard opzeggingsmail wordt melding gemaakt van de plicht federatiekaarten (NGF en DGV) en kortingskaarten terug te zenden. Die vraag wordt gesteld omdat de meeste van deze waardedocumenten ook nog waarde vertegenwoordigen na het opzeggingsmoment.
Voor u is dat verzoek feitelijk echter niet van toepassing omdat u nooit het GVB heeft behaald en dus logischerwijs die kaart niet heeft. De kortingskaart (greenfree) is geldig tot 31-12-2008, dus ook die heeft geen waarde meer na het opzeggingsmoment.
Waar wij mogelijk een misverstand creeren is dat wij de tekst dat kaarten terug moeten komen voordat er feitelijk sprake is van een geldige opzegging in elke opzeggingsbevestiging opnemen. Die tekst kan beter en is per direct ook aangepast zodat duidelijk is de verplichting kaarten terug te sturen alleen maar geldt voor diegene die een kaart bezit die nog waarde vertegenwoordigt na moment van opzegging.
U heeft van mij hierover al persoonlijke toelichting via het ons bekende mailadres verkregen, leek me echter goed ook hier nog even toe te lichten.
We hebben een heel erg grote vereniging en inmiddels meer dan 25.000 cursisten mogen helpen bij hun eerste stappen in het golfspel. Daarbij kan het uiteraard best voorkomen dat we dingen beter kunnen doen of anders op moeten pakken.
Ik sta, zoals wel duidelijk mag zijn, open voor heldere kritiek en probeer ook daadkrachtig op te lossen. Daarvoor is echt contact wel noodzakelijk. Dank voor de moeite die u ook in de persoonlijke mail aan mij heeft getoond, ik stel dat werkelijk op prijs.
Wim Verheul.
Re: Quality Golf
Geplaatst: 09 sep 2008 21:56
door wimbikkel
Beste Wildfang,
Ik heb in onze database geen enkel aanknopingspunt kunnen vinden wie u bent. Maak u bekend, dat maakt dat ik daar waar noodzakelijk ook actie kan nemen. Mocht datgene wat hierboven gemeld is de oplossing niet brengen.
Bij de ledenadministratie heb ik wel navraag gedaan of het in ons inmiddels 10e jaar van bestaan ooit is voorgekomen dat wij diegene die hun kaart niet terug stuurden wel aan het lidmaatschap hebben gehouden. Zowel vanuit de ledenadmin als de financiele admin wordt mij hard bevestigd dat wij wel om de kaarten verzoeken, maar zelfs bij diegene waar wij zeker weten dat zij ze in bezit moeten hebben nooit diegene die op wilde zeggen toch langer dan gewenst lid hebben laten zijn. Dat terwijl dat op basis van hetgeen overeengekomen bij aangaan van lidmaatschap wel terecht zou zijn geweest.
Afijn, ik zou graag weten wie u bent zodat ik actie kan nemen. Met hetgeen u hierboven stelt en de info die ik zover heb, kan ik niets. behalve dan er natuurlijk zelf absoluut van overtuigd zijn dat wij oprecht trachten zaken te doen en dat het uitermate onplezierig is door een anonieme plaatser voor "rat" uitgemaakt te worden.
Op ieder ander zichzelf respecterend forum zou een dergelijk op persoon gespeeld waardeoordeel allang verwijderd zijn. Tros Radar echter lijkt ervan te genieten dat plaatsers hier elkaar voor van alles en nog wat uitmaken. Zo melde ik bijvoorbeeld al eerder dat de zoekopdracht "eikel" zo'n 250 hits geeft. Op dit forum van de grooste familie van Nederland lijkt het dus passend elkaar voor "rat" en "eikel" uit te maken. Ik vind dat laakbaar en weinig helpen bij het vinden van een oplossing voor een eventueel geschil.
Waarvan akte!
Wim Verheul.