Philips DVD speler
Geplaatst: 22 aug 2008 17:13
Op 21 mei een Philips DVD recorder met harde schijf 3595H31 gekocht. Moet volgens boekje 250 GB hebben maar het waren er maar 160. Drie keer met de Philips hulplijn gebeld maar drie keer was de technische man in vergadering en mocht niet gestoord worden. Toen nog maar een keer gebeld en gevraagd om een Philips reparatiepunt. Bleek in Goes de firma ZES. Na een week kon ik de recorder ophalen, maar wel was mijn aankoopbewijs kwijt gemaakt.
Er bleek niets aan gedaan alleen een update zodat ik alle zenders weer opnieuw kon installeren.
Na 2 dagen kwamen er in dezelfde post twee brieven van Philips Consumentenservice; de ene zei dat hij het weer prima deed maar dat de reparatiekosten voor mijn eigen rekening waren. De andere brief vertelde dat ik moest bellen (weer) met de hulplijn om een adres te krijgen waar hij gerepareerd kon worden omdat het euvel niet verholpen was. Weer gebeld met de hulplijn die vroeg een brief met de exacte klachten te sturen aan Eindhoven.
Dat gedaan maar kreeg na een week een mail of ik de preciese klacht even aan de hulplijn wilde doorgeven.
Dat gedaan waarop ik de mededeling kreeg dat ik binnen 10 minuten teruggebeld zou worden. Na 3 dagen maar weer eens gebeld en toen werd verzocht een brief te sturen aan Eindhoven met de preciese klachten.
Heb het toen opgegeven. Doe het wel met 160 GB op mijn allerlaatse Philips apparaat
Er bleek niets aan gedaan alleen een update zodat ik alle zenders weer opnieuw kon installeren.
Na 2 dagen kwamen er in dezelfde post twee brieven van Philips Consumentenservice; de ene zei dat hij het weer prima deed maar dat de reparatiekosten voor mijn eigen rekening waren. De andere brief vertelde dat ik moest bellen (weer) met de hulplijn om een adres te krijgen waar hij gerepareerd kon worden omdat het euvel niet verholpen was. Weer gebeld met de hulplijn die vroeg een brief met de exacte klachten te sturen aan Eindhoven.
Dat gedaan maar kreeg na een week een mail of ik de preciese klacht even aan de hulplijn wilde doorgeven.
Dat gedaan waarop ik de mededeling kreeg dat ik binnen 10 minuten teruggebeld zou worden. Na 3 dagen maar weer eens gebeld en toen werd verzocht een brief te sturen aan Eindhoven met de preciese klachten.
Heb het toen opgegeven. Doe het wel met 160 GB op mijn allerlaatse Philips apparaat