Pagina 1 van 1
ziggo TV-abonnement, storneren bij de Postbank
Geplaatst: 24 aug 2008 16:18
door theotuitel
betr. ziggo. ik wil de onjuiste bedragen van Ziggo bij de Postbank storneren, maar onder het mom van er is een fout opgetreden, wil de Postbank niet storneren.
Ik heb toch wel gelijk, dat al die hoge heren en instellingen onder één hoedje de zaken regelen. Over criminaliteit gesproken. De kleine man is de dupe, zoals altijd.
Re: ziggo TV-abonnement, storneren bij de Postbank
Geplaatst: 24 aug 2008 18:50
door angel1978
Ja idd..
De medewerkers van Ziggo zitten samen met die van de postbank de hele dag de rekeningen in de gaten te houden ( daarom duurt het bellen van de helpdesk ook zo lang, 1 groot complot ) en elke keer als iemand een incasso van Ziggo wil storneren, dan drukken zij snel op de knop zodat de klant: er is een fout opgetreden in beeld krijgt...
En daar verdienen die hoge heren ook nog honderden miljoenen per dag mee
Re: ziggo TV-abonnement, storneren bij de Postbank
Geplaatst: 25 aug 2008 09:07
door TdeHond
@ Theo
Waarschijnlijk is het verstandig om eerst via de site een klacht in te dienen t.av. de foutieve afboekingen. Mocht na 3 x proberen duidelijk te maken wat er niet klopt Ziggo niet heeft laten weten dat de teveel betaalde bedragen verrekend worden in de eerstvolgende factuur dan kunt u een aangetekende brief naar het hoofdkantoor van Ziggo sturen.
Storneren leidt vaak tot afsluiten wat tot onnodig hoge kosten leidt als u ook telefonie bij Ziggo afneemt omdat dan de boel plat gaat.
Communiceren met een provider is een oefening van geduld.
Re: ziggo TV-abonnement, storneren bij de Postbank
Geplaatst: 25 aug 2008 14:36
door Bob Schurkjens
Heb je geen online bankieren bij de Postbank??? Je kan gewoon online storneren; een reden hoef je niet te geven.
Re: ziggo TV-abonnement, storneren bij de Postbank
Geplaatst: 25 aug 2008 17:59
door Wubo
Heb je Ziggo al op de hoogte gesteld?