Super de Boer heeft nu de Toeterweken-aktie. Dit houdt in dat je bij een bepaald bedrag aan aankopen een toeter kado krijgt. Dus behalve dat ze uiterst irritante reclames met een hoop herrie op TV uit laten zenden, word je nu ook in je omgeving al belaagd door de herrie (van Super de Boer). De kinderen die ermee lopen kun je het niet kwalijk nemen, die vinden het prachtig en begrijpen niet dat een ander dat niet leuk kan vinden. Dit is weer typisch zo'n aktie van "ook negatieve aandacht is aandacht".
Weer zo'n aktie die is bedacht door een mafkees die er veel te veel geld voor ontvangt, en lak heeft aan de overlast die het bij een hoop anderen veroorzaakt.
Overigens zouden ze ook de ouders die dit soort rotzooi aan hun kinderen geven aan moeten pakken. Die moeten immers beter weten. Maar ja, bij de Super de Boer komen nu eenmaal niet de hoogst opgeleiden van Nederland. En dan kun je dit verwachten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toeters Super de Boer
Re: Toeters Super de Boer
Zozo Boris....waar komen de hoogst opgeleiden van Nederland dan wel?? Wat een domme opmerking zeg, getuigt van weinig intellect.
Verder ben ik het wel eens, dat sommige acties erg irritant zijn.
Maar Boris moet zich maar eventjes diep gaan schamen voor zijn opmerking.
Verder ben ik het wel eens, dat sommige acties erg irritant zijn.
Maar Boris moet zich maar eventjes diep gaan schamen voor zijn opmerking.
-
Jij hebt zeker geen kind(eren)?? Overigens staat Super de Boer als een van de duurste winkels van Nederland bekend en daar komt de door jou genoemde groep zeker niet! Het is dus de (net als jij) groep hoger opgeleiden die dat aan hun kind geeft. Hoe zielig kan een mens soms zijn
-
@ Pascal73: waar zou ik me voor moeten schamen? Hoger opgeleiden komen bij Albert Heijn, dat weet toch iedereen. Moet je voor de gein maar eens op zaterdag gaan kijken bij de SdB.
@ gravedigger: vanwaar de vraag of ik kinderen zou hebben? Moet je zelf kinderen hebben om je een oordeel te kunnen vormen over hoe de andere medemens zijn/haar kroost opvoedt? Dat lijkt me een vreemde redenatie hoor.
@ gravedigger: vanwaar de vraag of ik kinderen zou hebben? Moet je zelf kinderen hebben om je een oordeel te kunnen vormen over hoe de andere medemens zijn/haar kroost opvoedt? Dat lijkt me een vreemde redenatie hoor.
Volgens mij hangt het meer van de buurt af waar de winkel staat dan van de winkelketen zelf. Een SdB in een 'dure' buurt trekt nu eenmaal ander publiek dan een SdB in een 'arme' buurt. Net als dat een AH in bv. een studentenbuurt een heel ander publiek trekt (en een heel ander assortiment heeft) dan een AH in een vinex-wijk.
En gravedigger, ik denk dat Borisdepoes niet tot de groep hoger opgeleiden behoort. Als hij weet wie er bij de SdB komen, dan komt hij er blijkbaar zelf ook en hoort hij (in zijn ogen) ook tot de lager opgeleiden.
En gravedigger, ik denk dat Borisdepoes niet tot de groep hoger opgeleiden behoort. Als hij weet wie er bij de SdB komen, dan komt hij er blijkbaar zelf ook en hoort hij (in zijn ogen) ook tot de lager opgeleiden.
Kweenie heeft gelijk. Het ligt helemaal aan de buurt wat voor mensen er in een supermarkt komen. Woonde vroeger in de buurt van een AH in Utrecht....nou...dat was een gaaies wat daar kwam!
Wonen nu (in een buurt met vooral hoogopgeleide) en daar komen we vaak in de Plus en AH.
Maar ga eens in de LIDL in Bussum kijken,...... daar komen al deze zogenaamd "betere" mensen (waar Boris zichzelf waarschijnlijk ook onderschaart) om alle koopjes te kopen hoor!
En ja...ik ben hogeropgeleid,zelfstandige....maar voel met niets te goed om tussen, de volgens Boris, minderwaardige mens te winkelen.
Wonen nu (in een buurt met vooral hoogopgeleide) en daar komen we vaak in de Plus en AH.
Maar ga eens in de LIDL in Bussum kijken,...... daar komen al deze zogenaamd "betere" mensen (waar Boris zichzelf waarschijnlijk ook onderschaart) om alle koopjes te kopen hoor!
En ja...ik ben hogeropgeleid,zelfstandige....maar voel met niets te goed om tussen, de volgens Boris, minderwaardige mens te winkelen.