Mijn geschiedenis:
Met ISDN was ik een van de eersten in Nederland en heb dit abonnement jarenlang gehad. Met internetplus bellen idem dito. In 2005 een abonnement genomen. Dat is een abonnement voor 62,45 per maand. Ik heb dan internet 6 mb en bellen. Daar komen de gesprekskosten van tussen de 5,00 en 15,00 euro nog bij.
Mijn probleem:
Ik betaal veel te veel ! Momenteel word je via de media bestookt met aanbiedingen, ook van KPN. Maar ook van Ziggo enz.
Mijn klacht:
Momenteel kun je al een internetplus bellen abonnement bij KPN afsluiten voor 50 euro per maand. Je krijgt dan zelfs 8-12 mb download en gratis onbeperkt bellen. Voor mij al snel een besparing van 25 euro per maand. Ik vind het belachelijk dat een vaste klant van KPN niet automatisch kan ‘meegenieten” van deze goedkopere abonnementen !!
Als ik dus geen actie had ondernomen dan had ik tot in lengte van jaren TEVEEL betaald. Ik noem dit diefstal, jullie niet, maar in feite zou iedereen per jaar zijn abonnement moeten opzeggen. Ik overweeg ook een oproep daarvoor te doen in nieuwsgroepen.
Mijn oplossing:
Best KPN, zorg ervoor dat ik maandelijks een factuur krijg van 50 euro en zorg er tevens voor dat mijn downloadsnelheid naar de 8MB gaat, ipv de magere 6 die ik nu heb. Tevens geen gesprekskosten meer.
Jullie oplossing:
Beste meneer, dat kan ik niet doen …. U moet eerst uw huidige contract OPZEGGEN en daarna moet u zelf in de gaten houden wanneer u uw nieuw contract weer afsluit. Doe dit in ieder geval voor 21 september, anders heeft u per 21 oktober geen aansluiting. Het KAN voorkomen dat u dubbele kosten doorberekend krijgt … van uw oude contract en van uw nieuwe contract.
Ik dacht echt dat jullie gek geworden waren … jarenlang bij providers gewerkt als Canal+, @Home, Postcode Loterij heb ik geleerd hoe DUUR het is om een klant aan te trekken !! Als ie maar eenmaal in the pocket is, dan ….
Dan laat je een klant toch niet OPZEGGEN !!!! Nou, dat heb ik dus wel gedaan ….. heel aantrekkelijk om NU naar andere aanbieders te kijken, ik heb toch opgezegd.
Mijn reden om dit op dit forum te zetten:
Allereerst vind ik het belachelijk dat ik nu ZELF de termijn in de gaten moet houden dat ik een nieuw abonnement ga afsluiten. Als ik dat niet voor 21 sept a.s. doe, dan is er kans dat ik niet ben aangesloten op 21 oct. Als ik het nu al doe dan heb ik DUBBELE kosten !!
Als ik niet klaag en u ook niet, zullen de providers hier nooit iets aan doen !
Scenario zal waarschijnlijk zijn dat ik op 21 october geen telefoon heb, geen internetaansluiting en waarschijnlijk mijn telefoonnummers ook kwijt ben.
KPN bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN laat vaste klant eerst opzeggen !
Re: KPN laat vaste klant eerst opzeggen !
Gegevens binnengekregen en probleem in behandeling.
Zal iedereen via t forum op de hoogte houden als er verandering in de zaak is.
mvg.
E. weis
KPN Webcare Team.
Zal iedereen via t forum op de hoogte houden als er verandering in de zaak is.
mvg.
E. weis
KPN Webcare Team.
Re: KPN laat vaste klant eerst opzeggen !
Omzetten is gewoon mogelijk, opzeggen en heraanvragen moet juist absoluut niet. Is vragen om langlopende problemen en weken zonder internet.
Er moet gewoon een up/downgrade gedaan worden, absoluut geen opzegging en heraanvraag.
Er moet gewoon een up/downgrade gedaan worden, absoluut geen opzegging en heraanvraag.