scootmobiel
Geplaatst: 26 aug 2008 14:23
Aangezien ik mijn rug heb gebroken en deze niet wil herstellen, heb ik een scootbobiel "mobigo" van Practicomfort gekocht op september 2007. Mijn man ook een omdat hij problemen met de luchtwegen had.
Heel leuk samen op stap met de scootmobiel. Maar vrijdag ging het mis. Wij vertrokken met zonnig weer op 22 augustus j.l., maar plotseling ging het regenen.
Wij hebben geschuild. De scootmobielen onder een tent gezet, en toen het regenen minder werd naar huis gereden. Sindsdien zijn de scoot-mobielen onbruikbaar. Zaterdag Prakticomfort gebeld, die doodleuk zeiden, dat we 2 รก 3 dagen moesten wachten tot ze opgedroogd waren. Ze waren niet geschikt om in de regen mee te rijden. Maandag weer gebeld, weer werd verteld, dat geduld een schonen zaak was. Wij verzochten dringend om een monteur. Dinsdag weer gebeld, weer geduld en ook bleek dat de monteur niet was ingepland. Wij hadden een aanvullende verzekering afgesloten met volgens zeggen vervangend vervoer. Tot op heden nog steeds niets gehoord. Van deze service zakt mijn broek af. Dat verkoopt IN NEDERLAND apparaten die niet tegen de regen kunnen. Als men mij dit hadden verteld, was ik niet tot koop overgegaan. Je koopt ook geen fiets of auto die niet tegen de regen kan.
Als men ons geen redelijke oplossing voor dit probleem biedt, wil ik alles op alles zetten de koop ongedaan te maken.
Heel leuk samen op stap met de scootmobiel. Maar vrijdag ging het mis. Wij vertrokken met zonnig weer op 22 augustus j.l., maar plotseling ging het regenen.
Wij hebben geschuild. De scootmobielen onder een tent gezet, en toen het regenen minder werd naar huis gereden. Sindsdien zijn de scoot-mobielen onbruikbaar. Zaterdag Prakticomfort gebeld, die doodleuk zeiden, dat we 2 รก 3 dagen moesten wachten tot ze opgedroogd waren. Ze waren niet geschikt om in de regen mee te rijden. Maandag weer gebeld, weer werd verteld, dat geduld een schonen zaak was. Wij verzochten dringend om een monteur. Dinsdag weer gebeld, weer geduld en ook bleek dat de monteur niet was ingepland. Wij hadden een aanvullende verzekering afgesloten met volgens zeggen vervangend vervoer. Tot op heden nog steeds niets gehoord. Van deze service zakt mijn broek af. Dat verkoopt IN NEDERLAND apparaten die niet tegen de regen kunnen. Als men mij dit hadden verteld, was ik niet tot koop overgegaan. Je koopt ook geen fiets of auto die niet tegen de regen kan.
Als men ons geen redelijke oplossing voor dit probleem biedt, wil ik alles op alles zetten de koop ongedaan te maken.