| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC verbreekt verbinding steeds na 44 minuten
UPC verbreekt verbinding steeds na 44 minuten
Sinds ongeveer een week gebeurd me het volgende:
Als ik bel en het gesprek bereikt de 44 minuten, wordt de verbinding spontaan verbroken. Ineens een dode lijn.
Dit begint inmiddels struktureel te worden.
Nee, mijn belgedrag is niet van dien aard dat er een reden voor is. UPC verdient eigenlijk prima geld aan mij.
Ik heb het pakket van gratis bellen door de week en in de weekenden.
Als de ander mij belt, dan houdt de verbinding stand. Waarmee vastgesteld mag worden alsof het lijkt dat UPC een bepaalde instelling heeft gedaan.
Wie heeft hier nog meer last van? Of herkent dit strukturele fenomeen?
Als ik bel en het gesprek bereikt de 44 minuten, wordt de verbinding spontaan verbroken. Ineens een dode lijn.
Dit begint inmiddels struktureel te worden.
Nee, mijn belgedrag is niet van dien aard dat er een reden voor is. UPC verdient eigenlijk prima geld aan mij.
Ik heb het pakket van gratis bellen door de week en in de weekenden.
Als de ander mij belt, dan houdt de verbinding stand. Waarmee vastgesteld mag worden alsof het lijkt dat UPC een bepaalde instelling heeft gedaan.
Wie heeft hier nog meer last van? Of herkent dit strukturele fenomeen?
-
Wassily-UPC
- Contacteer:
Re: UPC verbreekt verbinding steeds na 44 minuten
Hallo Shine,
Heb je dit probleem al eens aan onze helpdesk voorgelegd?
Je mag je gegevens ook even naar mij sturen via [email protected] zodat we kunnen kijken of we de oorzaak van dit probleem kunnen achterhalen.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare team
Heb je dit probleem al eens aan onze helpdesk voorgelegd?
Je mag je gegevens ook even naar mij sturen via [email protected] zodat we kunnen kijken of we de oorzaak van dit probleem kunnen achterhalen.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare team
ik heb tot voor kort ook upc gehad.
En ik kon echt onbeperkt bellen en ik belde echt langer dan 3 kwartier met sommige vriendinnen
ik heb er nooit last van gehad.
gr brenda
En ik kon echt onbeperkt bellen en ik belde echt langer dan 3 kwartier met sommige vriendinnen
ik heb er nooit last van gehad.
gr brenda
@ wassily:
Ja heb een upc webformulier ingevuld, maar nog niets gehoord.
en Ik contacteer je middels Email.
Vanavond gebeurde het weer. Na 44.54 minuten. Het is dus inderdaad een struktureel probleem.
Wil graag dat dit op een nette manier en zsm opgelost gaat worden.
Ja heb een upc webformulier ingevuld, maar nog niets gehoord.
en Ik contacteer je middels Email.
Vanavond gebeurde het weer. Na 44.54 minuten. Het is dus inderdaad een struktureel probleem.
Wil graag dat dit op een nette manier en zsm opgelost gaat worden.
-
Wassily-UPC
- Contacteer:
We hebben je e-mail ontvangen, bedankt.
We gaan de kwestie nader onderzoeken en komen er z.s.m. op terug.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
We gaan de kwestie nader onderzoeken en komen er z.s.m. op terug.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
Update:
Vandaag mail ontvangen van UPC (nav mijn ingevulde formulier op upc website)
Geachte XXXXX,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Het door u genoemde probleem is bij ons bekend. Wij doen ons uiterste best het zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij zenden uw klacht door aan het team dat dit probleem in onderzoek heeft. Voor het ongemak bieden wij u onze excuses aan.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
--------------------------
Wel een beetje raar dat als dit probleem bij UPC bekend is, ze hier op hun website op geen enkele manier informatie over verstrekken. Ook niet bij 'Actuele storingen, mededelingen, werkzaamheden'.
Tenzij,....tenzij men hiermee bedoeld dat mijn probleem hiermee al bij hun bekend was nav de Email (die ik wassily) gestuurd heb.
Indien het eerste: Dunkt me dat dit tenminste daarvan een medeling zou moeten staan.
Afijn,... ik wacht af hoe snel dit 'bij hun bekende probleem' opgelost is.
Vandaag mail ontvangen van UPC (nav mijn ingevulde formulier op upc website)
Geachte XXXXX,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Het door u genoemde probleem is bij ons bekend. Wij doen ons uiterste best het zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij zenden uw klacht door aan het team dat dit probleem in onderzoek heeft. Voor het ongemak bieden wij u onze excuses aan.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
--------------------------
Wel een beetje raar dat als dit probleem bij UPC bekend is, ze hier op hun website op geen enkele manier informatie over verstrekken. Ook niet bij 'Actuele storingen, mededelingen, werkzaamheden'.
Tenzij,....tenzij men hiermee bedoeld dat mijn probleem hiermee al bij hun bekend was nav de Email (die ik wassily) gestuurd heb.
Indien het eerste: Dunkt me dat dit tenminste daarvan een medeling zou moeten staan.
Afijn,... ik wacht af hoe snel dit 'bij hun bekende probleem' opgelost is.
< g > Zou u dat hier willen melden?Afijn,... ik wacht af hoe snel dit 'bij hun bekende probleem' opgelost is.
Túúrlijk!Zou u dat hier willen melden?
update:
Nog steeds, afgezien van bovenstaande Email, niets gehoord of ook maar iets vernomen van UPC en deze verbrekingskwestie.
De gebruikelijke maandfactuur wel vandaag gewoon gekregen...
Nog steeds, afgezien van bovenstaande Email, niets gehoord of ook maar iets vernomen van UPC en deze verbrekingskwestie.
De gebruikelijke maandfactuur wel vandaag gewoon gekregen...
Misschien wordt het voor UPC de moeite waard dit probleem aan te pakken als u gedeeltelijk restitutie van abonnementsgeld gaat vragen omdat de kwalititeit van de dienst niet aan uw verwachtingen beantwoordt. Ik bel ook via kabel en kan rustig 1 1/2 uur bellen zonder dat mijn kabel provider de verbinding verbreekt. Dat doe ik altijd zelf 
zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
Het is inderdaad vreemd maar lijkt me niet substancieel,heb al jaren telefoon van UPC en de laatste 7 maanden inclusief alle ( lokale/nationale ) gesprekken onbeperkt. Ik heb soms lange gesprekken van meer dan een uur en soms nog langer en ken dit probleem niet.Tijd voor een vergoeding lijkt me.
Mvg Jor.
Mvg Jor.
Update 2:
Nog steeds niets meer gehoord van UPC.
Het probleem,.........ach dat duurt gewoon nog steeds voort........
Lang leve UPC en haar valse veelbelovende beloften.
Nog steeds niets meer gehoord van UPC.
Het probleem,.........ach dat duurt gewoon nog steeds voort........
Lang leve UPC en haar valse veelbelovende beloften.
-
Wassily-UPC
- Contacteer:
Het spijt me dat je nog geen update hebt ontvangen.
Helaas is er nog geen oplossing voor dit probleem. Het gaat om een storing op een centrale en het probleem is nog in onderzoek.
Helaas is er nog geen oplossing voor dit probleem. Het gaat om een storing op een centrale en het probleem is nog in onderzoek.
Vandaag antwoord ontvangen (nav mail naar wassili alsook wederom het webformulier ingevuld te hebben .....)
Geachte xxxxx,
Tot onze spijt speelt dit probleem inderdaad nog steeds. Wij werken aan een oplossing, echter op dit moment kunnen wij niet aangeven op welke termijn deze wordt gerealiseerd. Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor het feit dat u hierover niet bent geïnformeerd.
U geeft aan dat u ook geen restitutie heeft ontvangen. In geval van storingen waardoor u langer dan 24 uur geen gebruik kunt maken van onze diensten, kunt u aanspraak maken op de UPC Garantieregeling <http://www.upc.nl/media/2008/8/4/UPC_Ga ... geling.pdf>. Aangezien hier in dit geval geen sprake is, komt u niet in aanmerking voor een vergoeding. Uit uw verbruiksgegevens blijkt dat de onderbrekingen plaats vonden tijdens het voeren van gesprekken naar vaste nummers binnen Nederland. Binnen uw abonnementsvorm zijn deze gesprekken gratis, derhalve leidt deze storing voor u ook niet tot extra gesprekskosten.
Desondanks begrijpen wij dat het vervelend is dat uw telefoongesprekken worden onderbroken. Zodra er een oplossing is, informeren wij u uiteraard.
Wij vertrouwen erop u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
- - -
Customer Webcare
Tja, de UPC mentaliteit is dat:
- aangezien ik het abonnement gratis (any-/freetime bellen heb, ik daarom geen recht heb op een gedeeltelijke restitutie omdat ik niet betaal voor mijn gesprekkken. Natuurlijk doe ik dat indirect wel te weten via mijn maandelijkse factuur voor deze gratis bellen abonnement/faciliteit.
- Dit door UPC niet als een dusdanig ongemak wordt gezien om voor gedeeltelijke restitutie in aanmerking te komen omdat ik wel kan bellen, dus gebruik kan maken van de telefoon.
Dat ik op voorhand aan degeen moet mededelen dat na 44 minuten de verbinding verbroken wordt en ik hernieuwd zal terugbellen...... ach........peanuts toch!
Klaarblijkelijk gaat upc er gewoon aan voorbij dat zij niet voldoen aan het abonnement waarvoor ik maandelijks betaal en ik dit super vervelende ongemak maar voor lief moet nemen.
Immers, ik kan bellen en gebeld worden en het kost me geen cent extra.
Tja,.........als dat de politiek is van een product/dienst leveren en een euvel oplossen, dan kan dit nog wel eens héél lang duren.........
Een lange adem wordt van mij veracht met alle begrip (de welbekende communicatie gesprekstechnieken....)
Geachte xxxxx,
Tot onze spijt speelt dit probleem inderdaad nog steeds. Wij werken aan een oplossing, echter op dit moment kunnen wij niet aangeven op welke termijn deze wordt gerealiseerd. Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor het feit dat u hierover niet bent geïnformeerd.
U geeft aan dat u ook geen restitutie heeft ontvangen. In geval van storingen waardoor u langer dan 24 uur geen gebruik kunt maken van onze diensten, kunt u aanspraak maken op de UPC Garantieregeling <http://www.upc.nl/media/2008/8/4/UPC_Ga ... geling.pdf>. Aangezien hier in dit geval geen sprake is, komt u niet in aanmerking voor een vergoeding. Uit uw verbruiksgegevens blijkt dat de onderbrekingen plaats vonden tijdens het voeren van gesprekken naar vaste nummers binnen Nederland. Binnen uw abonnementsvorm zijn deze gesprekken gratis, derhalve leidt deze storing voor u ook niet tot extra gesprekskosten.
Desondanks begrijpen wij dat het vervelend is dat uw telefoongesprekken worden onderbroken. Zodra er een oplossing is, informeren wij u uiteraard.
Wij vertrouwen erop u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
- - -
Customer Webcare
Tja, de UPC mentaliteit is dat:
- aangezien ik het abonnement gratis (any-/freetime bellen heb, ik daarom geen recht heb op een gedeeltelijke restitutie omdat ik niet betaal voor mijn gesprekkken. Natuurlijk doe ik dat indirect wel te weten via mijn maandelijkse factuur voor deze gratis bellen abonnement/faciliteit.
- Dit door UPC niet als een dusdanig ongemak wordt gezien om voor gedeeltelijke restitutie in aanmerking te komen omdat ik wel kan bellen, dus gebruik kan maken van de telefoon.
Dat ik op voorhand aan degeen moet mededelen dat na 44 minuten de verbinding verbroken wordt en ik hernieuwd zal terugbellen...... ach........peanuts toch!
Klaarblijkelijk gaat upc er gewoon aan voorbij dat zij niet voldoen aan het abonnement waarvoor ik maandelijks betaal en ik dit super vervelende ongemak maar voor lief moet nemen.
Immers, ik kan bellen en gebeld worden en het kost me geen cent extra.
Tja,.........als dat de politiek is van een product/dienst leveren en een euvel oplossen, dan kan dit nog wel eens héél lang duren.........
Een lange adem wordt van mij veracht met alle begrip (de welbekende communicatie gesprekstechnieken....)
Het is natuurlijk vervelend dat de storing maar niet gevonden wordt.
Als je echter belt tijdens een periode van geen gesprekkosten, is het een kwestie van op de herhaalknop drukken en verder bellen. Kost niets extra's.
Anders wordt het als je belt met gesprekskosten en starttarief.
Als je echter belt tijdens een periode van geen gesprekkosten, is het een kwestie van op de herhaalknop drukken en verder bellen. Kost niets extra's.
Anders wordt het als je belt met gesprekskosten en starttarief.
Update
................ en het probleem duurt maar voort .......
................ en het probleem duurt maar voort .......
Dat schiet lekker op. 
Verder dan onderzoek komt men ook nooit bij de firma list en bedrog.probleem is nog in onderzoek.
Dus stel dat..... mijn tv steeds na 44.52 minuten op uit slaat (oorzaak ligt niet aan het tv toestel!) en ik weer even de aan/uit knop moet hanteren om de film/documentaire etc. verder te kunnen zien (kost immers ook niets extra's!), moet ik dat ook maar voor lief nemen?Als je echter belt tijdens een periode van geen gesprekkosten, is het een kwestie van op de herhaalknop drukken en verder bellen. Kost niets extra's.
Zeker als een onderzoek (vraag me af of dat überhaupt nog gaande is) nog voort duurt?
Hoelang mag een onderzoek duren alvorens je als consument in dit soort gevallen voor een tegemoetkomende restitutie in aanmerking komt? Per slot levert UPC mij niet de probleemloze dienst waarvoor ik daadwerkelijk betaal.
Na voorleggen van een verzoek tot vermindering abonnementskosten hangende het onderzoek naar habitueel verbreken van de telefoonverbinding na belperiode van ...minuten bij uw provider, zou u dit als een geschil kunnen voorleggen bij de Geschillencommissie als u er met uw provider niet uitkomt.