Ziggo verkoopt abbonementen die ze niet kunnen leveren!!
Geplaatst: 27 aug 2008 22:28
Heb vorige week een alles in een plus abbonement aangevraagd bij Ziggo. Heb 3 keer gevraagd of alles goed zou gaan etc, want ik was/ben een zeer tevreden @home klant.
Alles-in-1 zou goedkoper zijn, want telefonie met onbeperkt bellen, internet, digitale TV bij elkaar is dan 49,95 terwijl dit bij @home ongeveer 59 euro zou kosten.
In de bevestigingsbrief zag ik dat er een 4mbps internetverbinding zou worden geleverd ipv 8 mbps. Dus heb ik gebeld en ze bevestigden dat ze niet konden leveren; ook de telefonie niet onder die voorwaarden.. Kortom: ik ben opgelicht door Ziggo..
Nu is de vraag: wat zijn mijn rechten? kan ik eisen dat ze het alsnog leveren (maar dan bv de dichstbijzinde hogere snelheid?) Ik wil mijn pakket niet terugsturen, immers waarom zou ik? zij kunnen niet leveren, niet mijn probleem toch? maar mag dat?
Wie kan hier iets over zeggen?
Groet,
gerwin
Alles-in-1 zou goedkoper zijn, want telefonie met onbeperkt bellen, internet, digitale TV bij elkaar is dan 49,95 terwijl dit bij @home ongeveer 59 euro zou kosten.
In de bevestigingsbrief zag ik dat er een 4mbps internetverbinding zou worden geleverd ipv 8 mbps. Dus heb ik gebeld en ze bevestigden dat ze niet konden leveren; ook de telefonie niet onder die voorwaarden.. Kortom: ik ben opgelicht door Ziggo..
Nu is de vraag: wat zijn mijn rechten? kan ik eisen dat ze het alsnog leveren (maar dan bv de dichstbijzinde hogere snelheid?) Ik wil mijn pakket niet terugsturen, immers waarom zou ik? zij kunnen niet leveren, niet mijn probleem toch? maar mag dat?
Wie kan hier iets over zeggen?
Groet,
gerwin