Opzeggen Surfen&Bellen van Het Net
Geplaatst: 28 aug 2008 20:16
Wij proberen al sinds juni het abonnement van mijn moeder op surfen&bellen van Het Net op te zeggen. Het abonnement is eigenlijk van mijn vader, maar hij is vorig jaar december overleden. Omdat wij niet precies wisten wat mijn vader nog via zijn emailadres had lopen, hebben wij niet alles gelijk opgezegd.
Na wat problemen met betalingen aan de ene keer Het Net en de andere keer aan de KPN, proberen we dit in juni wel en willen naar een
analoge lijn. Ook omdat mijn moeder gaat verhuizen. In eerste instantie krijgen we een bevestiging dat Het Net is opgezegd. Vervolgens weer een brief dat alles verhuisd wordt naar het nieuwe adres inclusief het surfen en bellen. Weer contact gezocht met Het Net. Nu zeggen ze ineens dat we aan een jaarcontract vast zitten (toch iets anders dan de reclame, misleidend ) omdat we een oud contract hebben.
De medewerker adviseerde om de boel op te waarderen, want dan zouden we onder het nieuwe contract vallen en kunnen we na één maand opzeggen. Niet dus, weer een jaarcontract met een hoger bedrag. Boze brief geschreven naar Het Net met verzoek alles op te zeggen. Wat doet Het Net; mijn moeder van 77 bellen en haar onder druk zetten dat ze toch echt aan het contract vast zit. Mijn moeder verwijst Het Net naar mij omdat zij het niet meer begrijpt. Het Net zoekt echter geen contact met mij. Durven ze zeker niet.
Ondertussen verhuist mijn moeder en....geen telefoon en geen surfen & bellen. Dus Het Net bellen, die verwijst naar KPN en KPN verwijst weer naar Het Net. Na heel veel telefoontjes verder en behoorlijk wat druk uitoefenen zijn we er ondertussen achter dat ze alles hebben geinstalleerd bij de buurman! Maar Het Net doet niks. Ze sturen geen monteur en verwijzen weer naar de KPN.
We wachten nog steeds op een reactie van de storingsdienst. We hebben een klacht ingediend bij Het Net en automatische antwoord gekregen dat ze binnen 2 dagen reageren. Echter niks ontvangen.
Mijn moeder wordt er ondertussen erg nerveus van want ze is moeilijk bereikbaar en familie maken zich zorgen omdat ze steeds ingesprek krijgen.
Morgen ga ik het via de primafoon winkel proberen. Ik neem mijn slaapzak maar mee, want ik ga niet weg voor het opgelost is.
Een tip aan een ieder: Ga niet opwaarderen omdat je dan onder een nieuw contract valt met andere voorwaarden. Je oude contract blijft gewoon geldig, je moet alleen meer betalen.
Na wat problemen met betalingen aan de ene keer Het Net en de andere keer aan de KPN, proberen we dit in juni wel en willen naar een
analoge lijn. Ook omdat mijn moeder gaat verhuizen. In eerste instantie krijgen we een bevestiging dat Het Net is opgezegd. Vervolgens weer een brief dat alles verhuisd wordt naar het nieuwe adres inclusief het surfen en bellen. Weer contact gezocht met Het Net. Nu zeggen ze ineens dat we aan een jaarcontract vast zitten (toch iets anders dan de reclame, misleidend ) omdat we een oud contract hebben.
De medewerker adviseerde om de boel op te waarderen, want dan zouden we onder het nieuwe contract vallen en kunnen we na één maand opzeggen. Niet dus, weer een jaarcontract met een hoger bedrag. Boze brief geschreven naar Het Net met verzoek alles op te zeggen. Wat doet Het Net; mijn moeder van 77 bellen en haar onder druk zetten dat ze toch echt aan het contract vast zit. Mijn moeder verwijst Het Net naar mij omdat zij het niet meer begrijpt. Het Net zoekt echter geen contact met mij. Durven ze zeker niet.
Ondertussen verhuist mijn moeder en....geen telefoon en geen surfen & bellen. Dus Het Net bellen, die verwijst naar KPN en KPN verwijst weer naar Het Net. Na heel veel telefoontjes verder en behoorlijk wat druk uitoefenen zijn we er ondertussen achter dat ze alles hebben geinstalleerd bij de buurman! Maar Het Net doet niks. Ze sturen geen monteur en verwijzen weer naar de KPN.
We wachten nog steeds op een reactie van de storingsdienst. We hebben een klacht ingediend bij Het Net en automatische antwoord gekregen dat ze binnen 2 dagen reageren. Echter niks ontvangen.
Mijn moeder wordt er ondertussen erg nerveus van want ze is moeilijk bereikbaar en familie maken zich zorgen omdat ze steeds ingesprek krijgen.
Morgen ga ik het via de primafoon winkel proberen. Ik neem mijn slaapzak maar mee, want ik ga niet weg voor het opgelost is.
Een tip aan een ieder: Ga niet opwaarderen omdat je dan onder een nieuw contract valt met andere voorwaarden. Je oude contract blijft gewoon geldig, je moet alleen meer betalen.