RVS Paraplupakket
Geplaatst: 29 aug 2008 13:40
Ongeveer 10 jaar geleden hebben we al onze verzekeringen ondergebracht bij de RVS, opstal, inboedel, brand, glas, auto, rechtsbijstand, levensverzekeringen, noem maar op...
Onze toenmalige verzekeringsagent van de RVS zei dat we een paraplupakker konden krijgen wanneer we daar alles onderbrachten, dat betekende korting op de premie.
Ik heb nooit goed gekeken (verzekeringen en cijfers zijn mijn sterkste kant niet), ik vertrouwde erop dat dit goed was. Er stond op de jaarlijkse papieren ook altijd een paraplupkaet bij.
Voor de zomer wilde ik eens gaan kijken of het niet goedkoper kon, ik vind de RVS vrij duur. Na bellen met de RVS bleek dat alleen onze rechtsbijstandsverzekering in het paraplupakket zat en we een korting van ongeveer 13 euro per maand misloopen, en dat dus al 10 jaar!!!???
Ondertussen hebben we wel 5 verschillende adviseurs gehad, waarvan we de meeste nooit hebben gezien of gesproken. Niemand heeft ons hierop ooit gewezen, is een adviseur hier niet voor.
Ten eerste heeft de RVS ons dus, ondanks dat dat ons was toegezegd, nooit de korting gegeven, ten tweede heeft nooit iemand ons gewezen op de misgelopen korting.
Nu wordt mij verteld dat je die korting niet krijgt door alle verzekeringen er te hebben, maar dan moet (IEMAND???) ze in een paraplupakket zetten. Ik heb dus een paraplupakket, waarin alleen een levensverzekering zit, de rest valt erbuiten en daarvoor betaal ik volle pond???
Nu heb ik een paar maand geleden hierover een klacht ingediend.
Van de week belde een nieuwe (net afgestudeerde) adviseur met de melding dat hij een afspraak wilde maken en of de RVS mijn klacht al had afgehandeld, het bevreemde hem dat dit niet het geval was.
Vandaag krijg ik van de klachtenafdeling een afhandelingssbrief waarin ze totaal niet op mijn klacht ingaan, maar een afspraakbevestiging met mijn niewe adviseur....hopende dat ik voldoende was ingelicht.
Ik heb weer gebeld en gezegd dat er geen oplossing was en dat de nieuwe adviseur dacht dat de RVS het goed zou afhandelen. Nu deed men alles af met het feit dat 10 jaar geleden het paraplupakket nog niet bestond en dat mijn toenmalige adviseur dan in de toekomst kon kijken etc.
Ik heb gezegd dat als ze niet met een compensatie voor de ongeveer 1000 euro teveel betaalde premie zouden komen ik alles weg zou halen bij de RVS, de meneer vond het nog nodig om te melden dat ik daarvoor ook een procedure moest ingaan...
Ik zou natuurlijk hiervoor mijn rechtsbijstandsverzekering kunnen inschakelen.
Onze toenmalige verzekeringsagent van de RVS zei dat we een paraplupakker konden krijgen wanneer we daar alles onderbrachten, dat betekende korting op de premie.
Ik heb nooit goed gekeken (verzekeringen en cijfers zijn mijn sterkste kant niet), ik vertrouwde erop dat dit goed was. Er stond op de jaarlijkse papieren ook altijd een paraplupkaet bij.
Voor de zomer wilde ik eens gaan kijken of het niet goedkoper kon, ik vind de RVS vrij duur. Na bellen met de RVS bleek dat alleen onze rechtsbijstandsverzekering in het paraplupakket zat en we een korting van ongeveer 13 euro per maand misloopen, en dat dus al 10 jaar!!!???
Ondertussen hebben we wel 5 verschillende adviseurs gehad, waarvan we de meeste nooit hebben gezien of gesproken. Niemand heeft ons hierop ooit gewezen, is een adviseur hier niet voor.
Ten eerste heeft de RVS ons dus, ondanks dat dat ons was toegezegd, nooit de korting gegeven, ten tweede heeft nooit iemand ons gewezen op de misgelopen korting.
Nu wordt mij verteld dat je die korting niet krijgt door alle verzekeringen er te hebben, maar dan moet (IEMAND???) ze in een paraplupakket zetten. Ik heb dus een paraplupakket, waarin alleen een levensverzekering zit, de rest valt erbuiten en daarvoor betaal ik volle pond???
Nu heb ik een paar maand geleden hierover een klacht ingediend.
Van de week belde een nieuwe (net afgestudeerde) adviseur met de melding dat hij een afspraak wilde maken en of de RVS mijn klacht al had afgehandeld, het bevreemde hem dat dit niet het geval was.
Vandaag krijg ik van de klachtenafdeling een afhandelingssbrief waarin ze totaal niet op mijn klacht ingaan, maar een afspraakbevestiging met mijn niewe adviseur....hopende dat ik voldoende was ingelicht.
Ik heb weer gebeld en gezegd dat er geen oplossing was en dat de nieuwe adviseur dacht dat de RVS het goed zou afhandelen. Nu deed men alles af met het feit dat 10 jaar geleden het paraplupakket nog niet bestond en dat mijn toenmalige adviseur dan in de toekomst kon kijken etc.
Ik heb gezegd dat als ze niet met een compensatie voor de ongeveer 1000 euro teveel betaalde premie zouden komen ik alles weg zou halen bij de RVS, de meneer vond het nog nodig om te melden dat ik daarvoor ook een procedure moest ingaan...
Ik zou natuurlijk hiervoor mijn rechtsbijstandsverzekering kunnen inschakelen.