TELFORT (SLECHTE SERVICE EN HELPDESK )
Geplaatst: 29 aug 2008 19:27
ik vraag me af of iedereen in omgeving rotterdam last heeft van wegvallende verbindingen bij telfort.
wij heb 4 dagen gebeld met de helpdesk iedere keer werd de lijn gereset zonder resultaat.
je hoord 20mbit te hebben maar effectief hebben wij ineens een veel lagere verbindings snelheid.
de snelheid die we eerst hadden was rond de 1800 kb per seconden.
nu hebben wij maar 180kb als we mazzel hebben.
telefonie werkt helemaal niet meer .
wij zijn nu meer geld kwijt aan die rampzalige helpdesk dan aan het maand abbo zelf.
de volgende dingen zijn zogenaamd gedaan door de helpdesk
modem reset.
lijn controlle
resultaat is dat telefonie niet meer werkt en de snelheid nog steeds belachelijk langzaam is.
het is toch eigelijk van de zotte dat als je een klacht hebt dat je moet betalen aan een telefoon heldesk van telfort terwijl je iedere maand een maand abbo voldoet.
dit hoord gewoon een 0800 nummer te zijn of minimaal tegen standaard tarief.
volgens mij verdient telfort meer aan zijn heldesk dan aan zijn zogenaamde internet service.
mischien een goed idee je begint een wan product en je neemt een helpdesk tegen 30cent per minuut.
dat is
wij heb 4 dagen gebeld met de helpdesk iedere keer werd de lijn gereset zonder resultaat.
je hoord 20mbit te hebben maar effectief hebben wij ineens een veel lagere verbindings snelheid.
de snelheid die we eerst hadden was rond de 1800 kb per seconden.
nu hebben wij maar 180kb als we mazzel hebben.
telefonie werkt helemaal niet meer .
wij zijn nu meer geld kwijt aan die rampzalige helpdesk dan aan het maand abbo zelf.
de volgende dingen zijn zogenaamd gedaan door de helpdesk
modem reset.
lijn controlle
resultaat is dat telefonie niet meer werkt en de snelheid nog steeds belachelijk langzaam is.
het is toch eigelijk van de zotte dat als je een klacht hebt dat je moet betalen aan een telefoon heldesk van telfort terwijl je iedere maand een maand abbo voldoet.
dit hoord gewoon een 0800 nummer te zijn of minimaal tegen standaard tarief.
volgens mij verdient telfort meer aan zijn heldesk dan aan zijn zogenaamde internet service.
mischien een goed idee je begint een wan product en je neemt een helpdesk tegen 30cent per minuut.
dat is