Ipod Nano 4Gb,Gen3
Geplaatst: 29 aug 2008 20:13
Hallo,
Ik heb laatst een ipod aangeschaft(nou,niet laatst in mei ) maar na een paar weken kreeg ik problemen met de ipod, hij deed raar. Het schermpje deed het niet zo goed. Na een week deed hij het helemaal niet meer.(hij is aangeschaft bij redcoon). Ik stuurde het terug naar redcoon voor reparatie. Ok , na een week of 5, kreeg ik een mail binnen met de prijsopgave, daarin staat dat ik voor de ipod €220 moet betalen inclu.onderzoekskosten en verzendkosten. En ze zeggen dat de ipod defect is wegens fysieke schade defect is . En hij is 1 keer gevallen en niet eens zo hard maar dat kan bij iedereen gebeuren. Maar redcoon die stuurt het naar duitsland ofzo. Ik vind dat naar mijn mening nergens op slaan, ik vind dat het gewoon binnen nederland moest gerepareerd worden. Mijn vraag hoe kan je voor een ipod die €140 kost in de winkel zoveel betalen en het valt nog binnen de garantie periode en dan nog doen ze moeilijk?
Groeten,
farhaa
Ik heb laatst een ipod aangeschaft(nou,niet laatst in mei ) maar na een paar weken kreeg ik problemen met de ipod, hij deed raar. Het schermpje deed het niet zo goed. Na een week deed hij het helemaal niet meer.(hij is aangeschaft bij redcoon). Ik stuurde het terug naar redcoon voor reparatie. Ok , na een week of 5, kreeg ik een mail binnen met de prijsopgave, daarin staat dat ik voor de ipod €220 moet betalen inclu.onderzoekskosten en verzendkosten. En ze zeggen dat de ipod defect is wegens fysieke schade defect is . En hij is 1 keer gevallen en niet eens zo hard maar dat kan bij iedereen gebeuren. Maar redcoon die stuurt het naar duitsland ofzo. Ik vind dat naar mijn mening nergens op slaan, ik vind dat het gewoon binnen nederland moest gerepareerd worden. Mijn vraag hoe kan je voor een ipod die €140 kost in de winkel zoveel betalen en het valt nog binnen de garantie periode en dan nog doen ze moeilijk?
Groeten,
farhaa