Nieuwe Laptop Acer 8920G, al stuk
Geplaatst: 30 aug 2008 08:16
Laptop, gisteren, zo nieuw uit de doos gehaald, na deze gekocht te hebben bij een goed, bedrijf, waar ik er al twee eerder had gekocht.
Is me eerste Acer. Een 8920G-934 18.4 inc scherm
Aansluiten en dan aanzetten, eerste beeld is dat van Acer recover en er word gevraagd welke taal je wilt.
Ik kies voor Nederlands en druk op oké.
Dan bevestigen, ook op oké.
Dan het volegnde scherm waarbij je het besturingssysteem moet kiezen.
(Vista ultimate is voorgeinstaleerd)
Echter dan houdt het op, ik kan namelijk niet kiezen, want er verschijnt niets in de keuze balk. Zodoende kan ik ook niet op volgende drukken en dus niet verder.
Acer helpdesk gebeld, na 20 minuten eindelijk iemand die iets van laptop's wist.
"U, ja meneer dat is een bekend probleem met de 8920 en de Nederlandse taal optie, dat gaat ook niet meer werken er moet een recover cd worden gemaakt door ons." O, dat vind ik wel erg slordig, je weet dus willens en wetens dat het mis gaat en toch verkoop je de laptops????.
HD weer, "We zenden u een formulier (e.mail) dat moet u invullen en opsturen of faxen, dan gaan wij een recover cd maken en dan heeft u, als u het formulier goed invult over circa twee weken de recover cd." TWEE WEKEN, hallo Acer ik heb geen kropje sla gekocht, tot overmaat van ramp moet ik ook nogeens 60 euro voor de recover cd betalen.
Ik ben compleet uit het veld geslagen, wat is dit nu voor behandeling. Toegeven dat het een bekend probleem is, gewoon dit type blijven verkopen, twee weken wachten op een recover cd en nog 60 euro betalen. Acer schaam je, wat een behandeling van je klant.
Toch maar even het bedrijf gebeld waar ik de lap had gekocht, sprake er schade van omdat Acer zelf de DOA regeling heeft uitgevonden. Dat houdt in dat als je een nieuwe laptop koopt en die binnen 1 week stuk is Acer de laptop gratis komt ophalen, repareert en gratis terugbrengt.
Ik ben uiteraard diep teleurgesteld in ACER.
Is me eerste Acer. Een 8920G-934 18.4 inc scherm
Aansluiten en dan aanzetten, eerste beeld is dat van Acer recover en er word gevraagd welke taal je wilt.
Ik kies voor Nederlands en druk op oké.
Dan bevestigen, ook op oké.
Dan het volegnde scherm waarbij je het besturingssysteem moet kiezen.
(Vista ultimate is voorgeinstaleerd)
Echter dan houdt het op, ik kan namelijk niet kiezen, want er verschijnt niets in de keuze balk. Zodoende kan ik ook niet op volgende drukken en dus niet verder.
Acer helpdesk gebeld, na 20 minuten eindelijk iemand die iets van laptop's wist.
"U, ja meneer dat is een bekend probleem met de 8920 en de Nederlandse taal optie, dat gaat ook niet meer werken er moet een recover cd worden gemaakt door ons." O, dat vind ik wel erg slordig, je weet dus willens en wetens dat het mis gaat en toch verkoop je de laptops????.
HD weer, "We zenden u een formulier (e.mail) dat moet u invullen en opsturen of faxen, dan gaan wij een recover cd maken en dan heeft u, als u het formulier goed invult over circa twee weken de recover cd." TWEE WEKEN, hallo Acer ik heb geen kropje sla gekocht, tot overmaat van ramp moet ik ook nogeens 60 euro voor de recover cd betalen.
Ik ben compleet uit het veld geslagen, wat is dit nu voor behandeling. Toegeven dat het een bekend probleem is, gewoon dit type blijven verkopen, twee weken wachten op een recover cd en nog 60 euro betalen. Acer schaam je, wat een behandeling van je klant.
Toch maar even het bedrijf gebeld waar ik de lap had gekocht, sprake er schade van omdat Acer zelf de DOA regeling heeft uitgevonden. Dat houdt in dat als je een nieuwe laptop koopt en die binnen 1 week stuk is Acer de laptop gratis komt ophalen, repareert en gratis terugbrengt.
Ik ben uiteraard diep teleurgesteld in ACER.