LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toch weer 's positief: Uwdiscounter.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
IkBenKim

Toch weer 's positief: Uwdiscounter.nl

Ongelezen bericht door IkBenKim »

Als ik de verschillende forumonderwerpen lees, kom ik namen van webwinkels tegen waarmee ik in het verleden de vervelende conclusie moest trekken dat het kennelijk moeilijk is voor die gasten om eens wat klantgerichter te zijn.

Ik had mijzelf voorgenomen nooit meer iets te bestellen... Ik was aan het googelen en kwam een advertentie tegen van www.uwdiscounter.nl

Aangezien ik op zoek was naar een goedkoop kado(heb 't niet te breed) voor mijn zoon kwam ik op deze site terecht.

Daar kon ik voor de helft van de normale Bart prijs een radiografische auto kopen.

Mijn zoon was dolenthousiast met z'n auto. Echter bleek er een probleempje met de zender te zijn(afstandsbediening). Deze stoorde heel erg en de auto deed vreemde dingen.
Mijn zoon had pardoes ook nog 's de antenne van deze zender afgebroken.....

Toch maar 's gemaild met Uwdiscounter.

Ze hadden en kregen dit model niet meer op voorraad, maar ze zouden een andere sturen. Deze ontving ik twee dagen later. De afgebroken antenne was zelfs geen probleem.

Deze was perfect en heb de oude teruggestuurd. Echter was dit model 10 euro duurder. Dit verschil hoefde ik niet eens bij te betalen.

Het vorige model had niet aan mijn verwachtingen voldaan en dat vonden zij bij uwdiscounter heel vervelend en als tegemoetkoming voor de teleurstelling kreeg ik dit duurdere model.

Dus kennelijk zijn er ook webwinkels die wel goede service leveren. Uwdiscounter.nl is er daar een van.

Groetjes,

Francien (Kim)
Laatst gewijzigd door IkBenKim op 02 sep 2008 15:24, 3 keer totaal gewijzigd.

rattaplan

Re: Toch weer 's positief: Uwdiscounter.nl

Ongelezen bericht door rattaplan »

net iets te veel hosanna... om het nog geloofwaardig te houden. :D

toch werkt het heb toch de link ff aangeklikt hehehe :)

IkBenKim

Ongelezen bericht door IkBenKim »

Nou, ik ben in het verleden zeker drie keer opgelicht via Marktplaats en ook via webwinkels de nodige negatieve ervaringen opgedaan. En mijn ervaringen met Bart ..... laat maar.... Kwam ik ook al elders tegen op dit forum.

Heeft mij heel veel geld gekost en aangezien ik 24 uur p.w. hard moet werken voor mijn zoontje en mij, was deze ervaring echt positief.

Toen die antenne kapot was had ik 'm natuurlijk al weer hangen...

Maar je hoeft t natuurlijk niet te geloven... :roll:

bounty

Ongelezen bericht door bounty »

Hallo allemaal, ik heb zelfs laatst een bestelling geplaats bij uwdiscounter, jah we vieren pakjesavond in t groot en wilden de kids ook een cadeautje meegeven namens ons zelf. Na heel wat googlen kwamen we op uwdiscounter, nou ben ik ff blij dat ik dit gedaan heb. Er komen 10 kids excl onze eigen kids (4) en ik ben 140 euro kwijt aan cadeau's het enige jammere wat ik vind aan de site dat ze niet echt voor wat oudere kids hebben -in de leeftijd van 11 jaar en ouder maar verder TOPPIE ben super blij ermee want in de speelgoed winkel was ik zonder meer veeeeeel euro's kwijt.

Gesloten