droomvakantie!!!
Geplaatst: 02 sep 2008 15:36
3
Hadden onze droomvakantie geboekt m.b.v. lifestyle cruises eerst met zun 6jes( vader,mama, opa en oma en onze twee meiden) naar holiday inn aruba 2 daagjes vandaar uit cruisen vanuit san juan. Wij komen zondagsmorgen 05.00 op de luchtenhaven aan komen we het vliegtuig niet in omdat onze kinderen geen eigen paspoort hebben.staan namelijk wel bij hun moeder in het paspoort maar dat was niet rechtsgeldig.dus daar stonden we dan vakantie van 22.000 euro naar de vervelend. dus daar stonden we dan met zessen op de luchthaven geen bus of taxi te bekennen dus auto moeten huren en hotel moeten pakken en die zij heel duur daar.mijn taak was in ieder geval een noodpaspoort zien te regelen en het was zondags hebben tich maar noodnummer holland international maar geen gehoor dus moest op dat moment maar zien hoe ik aan die noodpaspoorten kwamen.maandag 28 juli zijn wij naar de ambassade gegaan en hun het verhaal verteld maar bleken nog meer problemen te zijn want mijn oudste stiefdochter moest van haar vader toestemming krijgen voor haar noodpaspoort. uiteindelijk door veel gebel en gedoe kon ik die vader te pakken krijgen en die heeft het door gefaxt zodat wij uiteindelijk dinsdag 29 juli de paspoorten konden op halen terwijl het schip al naast het hotel lag (toeval).smiddags zijn ouders en kinderen al het schip te gaan en ben ik alleen achtergebleven voor gesprek met holland internationaal over die 2 dagen die wij daar overnachten all in te boeken want na de cruise zouden wij nog 5 nachten in dit hotel verblijven maar ik moest de volle pond ruim 3000 dollar meteen betalen en in nederland een klacht indienen na 2 dagen cruise was mijn creditcard geblokt dus had niets meer gelukkig mijn ouders nog maar dat was niet de bedoeling dus onze cruise werd financieel belemmerd met leuke uitjes en vanalles door die 2 dagen extra hotelkosten ik had mijn ouders meegenomen voor hun 40 jarig huwelijk maar al met al toch proberen te genieten van die paar daagjes cruise. ik heb inmiddels ook een mailtje gestuurd naar de directie lifestyle cruises en ze willen eventueel tot een oplossing komen. ze vragen dat ik de rekeningen opstuur die ik die 2 dagen gemaakt heb maar het zijn ook 2 betaalde cruisedagen die wij gemist hebben plus vliegreis aruba-san juan (deze reis koste 22000 euro 10 jaar spaargeld dus mag ik toch wel een heel groot deel terug krijgen.alle stress die we er bij hebben gekregen met die paspoorten al met al zijn we weer veilig terug gekomen . tijdens de boeking in nederland hebben we onze copypaspoorten nog opgestuurd want die hadden ze nodig voor het schip en dat was blijkbaar wel allemaal goed gegaan dus dat snap ik ff nietdaar werden de paspoorten wel toegestaan.misschien belangrijk voor later. wat vindt u van deze klacht en hoe zouden jullie dit op gelost willen zien. groetjes Fam krijnen
Hadden onze droomvakantie geboekt m.b.v. lifestyle cruises eerst met zun 6jes( vader,mama, opa en oma en onze twee meiden) naar holiday inn aruba 2 daagjes vandaar uit cruisen vanuit san juan. Wij komen zondagsmorgen 05.00 op de luchtenhaven aan komen we het vliegtuig niet in omdat onze kinderen geen eigen paspoort hebben.staan namelijk wel bij hun moeder in het paspoort maar dat was niet rechtsgeldig.dus daar stonden we dan vakantie van 22.000 euro naar de vervelend. dus daar stonden we dan met zessen op de luchthaven geen bus of taxi te bekennen dus auto moeten huren en hotel moeten pakken en die zij heel duur daar.mijn taak was in ieder geval een noodpaspoort zien te regelen en het was zondags hebben tich maar noodnummer holland international maar geen gehoor dus moest op dat moment maar zien hoe ik aan die noodpaspoorten kwamen.maandag 28 juli zijn wij naar de ambassade gegaan en hun het verhaal verteld maar bleken nog meer problemen te zijn want mijn oudste stiefdochter moest van haar vader toestemming krijgen voor haar noodpaspoort. uiteindelijk door veel gebel en gedoe kon ik die vader te pakken krijgen en die heeft het door gefaxt zodat wij uiteindelijk dinsdag 29 juli de paspoorten konden op halen terwijl het schip al naast het hotel lag (toeval).smiddags zijn ouders en kinderen al het schip te gaan en ben ik alleen achtergebleven voor gesprek met holland internationaal over die 2 dagen die wij daar overnachten all in te boeken want na de cruise zouden wij nog 5 nachten in dit hotel verblijven maar ik moest de volle pond ruim 3000 dollar meteen betalen en in nederland een klacht indienen na 2 dagen cruise was mijn creditcard geblokt dus had niets meer gelukkig mijn ouders nog maar dat was niet de bedoeling dus onze cruise werd financieel belemmerd met leuke uitjes en vanalles door die 2 dagen extra hotelkosten ik had mijn ouders meegenomen voor hun 40 jarig huwelijk maar al met al toch proberen te genieten van die paar daagjes cruise. ik heb inmiddels ook een mailtje gestuurd naar de directie lifestyle cruises en ze willen eventueel tot een oplossing komen. ze vragen dat ik de rekeningen opstuur die ik die 2 dagen gemaakt heb maar het zijn ook 2 betaalde cruisedagen die wij gemist hebben plus vliegreis aruba-san juan (deze reis koste 22000 euro 10 jaar spaargeld dus mag ik toch wel een heel groot deel terug krijgen.alle stress die we er bij hebben gekregen met die paspoorten al met al zijn we weer veilig terug gekomen . tijdens de boeking in nederland hebben we onze copypaspoorten nog opgestuurd want die hadden ze nodig voor het schip en dat was blijkbaar wel allemaal goed gegaan dus dat snap ik ff nietdaar werden de paspoorten wel toegestaan.misschien belangrijk voor later. wat vindt u van deze klacht en hoe zouden jullie dit op gelost willen zien. groetjes Fam krijnen