problemen met ziggo
Geplaatst: 02 sep 2008 17:35
heb ook net als meer mensen problemen met ziggo . voordat het ziggo was zat ik bij at home dat ook al niet geweldig ging. maar sinds het ziggo heet is het een drama. het begon allemaal november 2007
had toen al jaren internet en verder geen problemen gehad met home .
heb toen telefonisch me aangemeld voor telefonie en kreeg een bundel internet en telefonie plus een andere modem . waar je dan van uit gaat niets aan de hand je de modem doet het gewoon. de werkelijkheid was wel anders het pakket kwam thuis voor telefonie was een ramp om aan te sluiten kreeg geen toon te horen de modem werkte niet . heb konstant zitten bellen met klantenservice over dit probleem en elke keer wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en 6 verschillende ref nr's kreeg je dan op den duur . na dagen zowat 1 week bellen kwamen ze tot de conclusie dat de modem stuk was en dat kon volgens hun gebeuren want ja het blijven aparten die ook wel eens stuk kunnen gaan. waarom leveren ze dan een kapote modem was mijn vraag kreeg er geen antwoord op terug. moest zowat 3 weken wachten op een nieuwe modem kon niet gebruik maken van het internet of telefonie maar moest wel voor die maand betalen . belachelijk gewoon . en dan heb ik niet over de hoge bel kosten die er waren omdat ik steeds die klantenservice moest bellen en dat kan hoog oplopen met hun 0900 nummers . dus het vertrouwen in dat bedrijf was al weg . ook waren er sinds het bedrijf nu ziggo heet problemen met de internet verbinding of met het bellen . klantenservice is soms heel slecht te bereiken je staat heel lang in de wacht . vind de klantenservice van ziggo behoorlijk slecht en bepaald niet klant vriendelijk.
was ziggo gewoon zat en ben overgestapt naar het net . per 18 juni maak ik gebruik van internet en bellen van het net waar ik gelukkig geen problemen mee heb . alles gaat gelukkig prima . Het net heeft ziggo gevraagd of ze het nummer konden open stellen zodat de telefonie verhuist kon worden naar het net . dat is gebeurd dus .
anders kon het net mij geen paket aanbieden.
eind juni heb ik een brief geschreven dat ik geen internet en telefonie meer van ziggo wilde en dat ik bij een ander provider zat en wilde de abonement per direct opzeggen . ook de reden heb ik er bij vermeld de klachen over de werkwijze van ziggo . kreeg niets te horen van ziggo ook geen nota's ofzo dacht nou dan zal het wel goed zitten dus niet .
wat bleek ziggo heeft het internet signaal niet afgesloten , mijn email van ziggo doet het nog steeds en de nota's komen gewoon op dat email adres terwijl ik sinds 18 juni geen gebruik meer maak van ziggo .
heb met klanten service van ziggo gebeld , heb het hele verhaal gedaan en wat bleek volgens een jonge man die bij ziggo werkt is er nooit een brief aangekomen . en dat kan niet heb de brief end juni verstuurd . ik denk dat ze de brieven gewoon niet lezen willen omdat er dan klachten in staan natuurlijk of het wordt ergens onderaan in een la gegooid ik weet het niet maar heb er geen woorden voor.
kreeg te horen dat ik gewoon de maanden juni juli angustus en nu september betalen moet en dat het al naar een deurwaarder is gegaan. belachelijk gewoon . ze kunnen daar bij ziggo toch wel zien wanneer de modem voor het laatst is gebruikt en ze hebben van kpn bericht ontvangen dat de telefonie verhuizen gaat naar het net dus ze kunnen dan toch wel weten dat dat toch niet voor niets is .
maar nee ze willen gewoon geld zien en deze manier is het heel makkelijk natuurlijk. zo krijg je natuurlijk schulden als zulke bedrijven dit doen . heb er echt geen woorden voor . ik laat het hier ook niet bij zitten . de maand juni wil ik heus wel betalen maar alleen tot 18 juni daarna heb ik geen gebruik meer gemaakt van zowel internet als telefonie van ziggo de rest kunnen ze vergeten .
zodra ik de brief van de deurwaarder heb schakel ik meteen hulp in van rechtshulp wil gewoon mijn gelijk en heb er recht op.
nu is inmiddels de verbinding van het internet definitief afgesloten omdat ik volgens hun achterstand heb . nu kan het wel ineens maar voorheen kon dat niet . als ziggo zo met hun klanten om gaat pfff en dat noemen ze service ? ja alleen voor hunzelf niet voor ons .
Ik raad iedereen af om met ziggo in zee te gaan . misschien gaat het even goed maar vroeg of laat krijg je er problemen mee . das een ding wat zeker is .
Mijn vraag is wie heeft ook deze problemen met ziggo gehad en wat hebben jullie er aan gedaan ?
had toen al jaren internet en verder geen problemen gehad met home .
heb toen telefonisch me aangemeld voor telefonie en kreeg een bundel internet en telefonie plus een andere modem . waar je dan van uit gaat niets aan de hand je de modem doet het gewoon. de werkelijkheid was wel anders het pakket kwam thuis voor telefonie was een ramp om aan te sluiten kreeg geen toon te horen de modem werkte niet . heb konstant zitten bellen met klantenservice over dit probleem en elke keer wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en 6 verschillende ref nr's kreeg je dan op den duur . na dagen zowat 1 week bellen kwamen ze tot de conclusie dat de modem stuk was en dat kon volgens hun gebeuren want ja het blijven aparten die ook wel eens stuk kunnen gaan. waarom leveren ze dan een kapote modem was mijn vraag kreeg er geen antwoord op terug. moest zowat 3 weken wachten op een nieuwe modem kon niet gebruik maken van het internet of telefonie maar moest wel voor die maand betalen . belachelijk gewoon . en dan heb ik niet over de hoge bel kosten die er waren omdat ik steeds die klantenservice moest bellen en dat kan hoog oplopen met hun 0900 nummers . dus het vertrouwen in dat bedrijf was al weg . ook waren er sinds het bedrijf nu ziggo heet problemen met de internet verbinding of met het bellen . klantenservice is soms heel slecht te bereiken je staat heel lang in de wacht . vind de klantenservice van ziggo behoorlijk slecht en bepaald niet klant vriendelijk.
was ziggo gewoon zat en ben overgestapt naar het net . per 18 juni maak ik gebruik van internet en bellen van het net waar ik gelukkig geen problemen mee heb . alles gaat gelukkig prima . Het net heeft ziggo gevraagd of ze het nummer konden open stellen zodat de telefonie verhuist kon worden naar het net . dat is gebeurd dus .
anders kon het net mij geen paket aanbieden.
eind juni heb ik een brief geschreven dat ik geen internet en telefonie meer van ziggo wilde en dat ik bij een ander provider zat en wilde de abonement per direct opzeggen . ook de reden heb ik er bij vermeld de klachen over de werkwijze van ziggo . kreeg niets te horen van ziggo ook geen nota's ofzo dacht nou dan zal het wel goed zitten dus niet .
wat bleek ziggo heeft het internet signaal niet afgesloten , mijn email van ziggo doet het nog steeds en de nota's komen gewoon op dat email adres terwijl ik sinds 18 juni geen gebruik meer maak van ziggo .
heb met klanten service van ziggo gebeld , heb het hele verhaal gedaan en wat bleek volgens een jonge man die bij ziggo werkt is er nooit een brief aangekomen . en dat kan niet heb de brief end juni verstuurd . ik denk dat ze de brieven gewoon niet lezen willen omdat er dan klachten in staan natuurlijk of het wordt ergens onderaan in een la gegooid ik weet het niet maar heb er geen woorden voor.
kreeg te horen dat ik gewoon de maanden juni juli angustus en nu september betalen moet en dat het al naar een deurwaarder is gegaan. belachelijk gewoon . ze kunnen daar bij ziggo toch wel zien wanneer de modem voor het laatst is gebruikt en ze hebben van kpn bericht ontvangen dat de telefonie verhuizen gaat naar het net dus ze kunnen dan toch wel weten dat dat toch niet voor niets is .
maar nee ze willen gewoon geld zien en deze manier is het heel makkelijk natuurlijk. zo krijg je natuurlijk schulden als zulke bedrijven dit doen . heb er echt geen woorden voor . ik laat het hier ook niet bij zitten . de maand juni wil ik heus wel betalen maar alleen tot 18 juni daarna heb ik geen gebruik meer gemaakt van zowel internet als telefonie van ziggo de rest kunnen ze vergeten .
zodra ik de brief van de deurwaarder heb schakel ik meteen hulp in van rechtshulp wil gewoon mijn gelijk en heb er recht op.
nu is inmiddels de verbinding van het internet definitief afgesloten omdat ik volgens hun achterstand heb . nu kan het wel ineens maar voorheen kon dat niet . als ziggo zo met hun klanten om gaat pfff en dat noemen ze service ? ja alleen voor hunzelf niet voor ons .
Ik raad iedereen af om met ziggo in zee te gaan . misschien gaat het even goed maar vroeg of laat krijg je er problemen mee . das een ding wat zeker is .
Mijn vraag is wie heeft ook deze problemen met ziggo gehad en wat hebben jullie er aan gedaan ?