En zal het nu eens goed uitleggen want dit kan niet door de beugel.
Nou ik en mijn vrouw hebben samen een account bij CLICKANDBUY en een gezamenlijke bankrekening.
Nu doen wij soms wel eens gokken op internet casino's en ondanks er genoeg geld op staat hebben zij dit op een of ander maniertje zogenaamd niet kunnen afhouden.
Nu met terug boekingen rekenen zij 15,- euro per transactie en dit is 2 maal gebeurt.
1 maal 20 en 1 maal 30 euro .
Steek dat in je reet want ik kan weer mijn account inzien clickandbuy.
(die 85,- euro van pakketje had ik me in vergist was via paypall. (wel goed gegaan). mijn excuses hiervoor 3e keer excuses nu al.
Nu was ik boos en ik heb hier geen zin meer in dankzij die JELLE die bij CLICKANDBUY werk zogenaamd.
Gister heb ik mijn excuses ook al aangeboden via mijn vrouw dat ik hem en mag het eigenlijk niet zeggen maar kanker limburger heb genoemd omdat ik zo kwaad was omdat deze JELLE mij niet liet uitspreken plus dat hij al een keer daarvoor de hoorn zomaar ophing.
Nu had ik heeft mijn vrouw hun een mailtje gestuurd met de wetten en regelgeving van nederland.
Hier krijgen wij een dag later een mailtje voor terug en zo kunnen jullie zien dat CLICKANDBUY NIET DEUGD en alle praktijken volgens de privacywet in hun laars steken omdat ze voor het buitenland werken.
Waarom kijk dit maar eens na zij doen inderdaad zoals ik al vermoede duistere praktijken en doen er alles aan om zogenaamd gelijk te krijgen.
ZIE hieronder het bewijs dit kreeg ik vandaag binnen met een kopie wat ik hier gister heb geschreven.
allereerst bedankt voor uw mail.
Bij deze mijn uitleg:
1. Aan telefoon geven wij uit privacy overwegingen geen info aan derden, dus
niet-ClickandBuy accounthouders
( ZIJN EMAIL ONZE BANK ALLEEN STAAT ER JANITA EN NIET JOHAN)
2. Als wij niet kunnen afschrijven van een ingevoerd rekeningnummer brengt dit
voor ons hoge administratiekosten met zich mee. Deze zijn onafhankelijk van
het oorspronkelijke bedrag van de afboeking. Om onze diensten ook in toekomst
gratis aan te kunnen bieden zijn wij genoodzaakt bij geweigerde of
teruggeboekte afschrijvingen 15.00 euro bijdrage in administratiekosten in
rekening te brengen. Dit hebben wij ook in onze algemene voorwaarden opgenomen
waarmee u tijdens uw aanmelding expliciet mee heeft ingestemd.
3. Om het voor u wat gemakkelijker te maken, hebben we voor Nederlandse
klanten ook een rekening bij een Nederlandse Bank. Ik verzoek u aldus
vriendelijk het openstaande bedrag van 220,00 Euro zo spoedig mogelijk over te
maken naar :
Begunstigde : ClickandBuy Europe Ltd
Adres : Im Media Park 5 - 50670 Köln
Bank : Rabobank Roermond
Adres : Willem II Singel 9 - 6040 AA
Roermond
Rekening.nr. : 18.41.23.410
IBAN : NL22RABO0184123410
BIC : RABONL2U
Vergeet a.u.b. niet als referentie uw klant.nr. aan te geven : 75651090
En de vermelding van onze firmanaam : ClickandBuy Europe Ltd
4. Grof taalgebruik, uw man noemt mij "kanker limburgen" kunnen wij niet
tolereren. Uw Clickandbuy account blijft geblokkeerd tot wij een schriftelijk
excuus hebben ontvangen van uw man.
(DAN WILLEN WIJ SCHRIFTELIJK EXCUSES VAN U OMDAT U DE HOORN VOORHEEN AL EENS OPHING VOOR DIT WAS GEBEURT)
5. Het plaatsen ven een bericht op trosradar door uw waarin de feiten worden
verdraaid en beledigingen worden verstrooid is bovendien onder de maat.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 3d111b25f0
Geplaatst op 08 Apr 2009 09:25 door johan1977
Mad Mad
Wat is dit een oplichters zooitje zeg pvd.
Ik heb voor de eerste keer via hun betaald en geloof me er staat genoeg op
mijn rekening.
Maar nu koop ik iets aan met een bedrag van 85,- euro pakketje is thuis
gestuurd en heb ik ontvangen.
NU kommen ze met een mailtje 2 keer in 1 week dat het niet afgeschreven kon
worden hierop heb ik hen gebeld maar tevergeefs na drie dagen niet meer
geprobeerd.
Nu weer 2 dagen later 2 nieuwe berichten 1 keer met 35,- en 1 keer met 90,-
euro verhoging dat is even een totaal bedrag aan rente in 2 weken tijd van
maar liefs 125,- euro!!!!!!
Mag dit zomaar ???????? volgens hun wel heb ze nu na eindelijk de 3e week te
pakken gekregen aan de telefoon.
En nu willen ze niks met mij te maken hebben en niks vertellen omdat mijn
email naam een meiden naam is (dochtertje) (als vader zijnde trots)
nu moet ik dus 210,- euro betalen voor iets wat zogenaamd niet kon worden
afgeschreven maar wel betaald en bezorgd is.
Kan iemand mij misschien helpen want ik kreeg een zogenaamde JELLE aan de
telefoon (limburger niks op tegen maar doet net alsof die dom is en wilt niks
aan nemen en geloofde me niet en hing zomaar op onbeschofte vlegel).
Ik krijg nu 1 mailtje weer binnen met dat ze een deurwaarder op mij gaan
afsturen en een beslagname willen gaan treffen op mijn TV en LAPTOP ?????????
Shocked Shocked hoe weten die in godsnaam dat ik een laptop heb zeg!!!!
DIT IS EEN GROTE MAFIA EN HACKERS ZOOITJE DIE GEHELE CLICKANDBUY Evil or Very
Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Laatst aangepast door johan1977 op 08 Apr 2009 09:34, in totaal 1 keer bewerkt
Wij hebben trosradar reeds gecontacteerd over deze incorrecte communicatie.
Maatregelen worden getroffen.
6. Graag kunt u mij over bovenstaande telefonisch contacteren, tot die tijd
blijft uw account geblokkeerd.
vanuit Nederland: 020 - 79 47 919,
vanuit België: 02 - 79 20 309.
In dringende gevallen helpen wij u ook buiten kantooruren, in Engelse of
Duitse taal, graag verder onder het nummer 0049 - 221 177 38 920.
Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jelle
ClickandBuy Customer Care Team
Algemene informatie over dit en andere onderwerpen vindt u op onze
helppagina's. Deze kunt u raadplegen door vanaf uw ClickandBuy account op
'Help' te klikken of direct via de volgende link:
http://www.clickandbuy.com/NL/nl/help/surfer.html
...................................
ClickandBuy International Limited · Lincoln House · 137-143 · Hammersmith Road
· London W14 0QL ·
Registered in England and Wales, No.: 5661160 ·
CEO: Charles Fraenkl
Board of Management: Michael Grodd · Nicholas Drew · Frank Brinker
Chairman of the Supervisory Board: Norbert Stangl
....................................
ClickandBuy is on of the leading
payment provider for digital content
and e-services. More than 14,000 well known merchants
are using our solution. STIFTUNG
WARENTEST, Apple iTunes, n-tv.de, rtl.de,
sat1, Tomorrow Focus AG, playboy.de,
bild.t-online.de, ABC News, Encyclopaedia
Britannica, The Independent, La Tribune,
Revistagq, Telecinco, Disney and Unicef
are just some of the major companies
that trust in ClickandBuy.
International ClickandBuy licensees:
Siwsscom (
www.clickandbuy.ch)
TELMEX (
www.telmex.com)
ClickandBuy International Limited is geautoriseerd en gereguleerd door de
Financial Services Authority in het Verenigd Konninkrijk. (Register Number:
454127)
johan van der werf <
[email protected]> schrieb:
- Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven -
> Geachte lezer/ster.
>
> Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik net door mijn man word gebeld en
> onze account is geblokkeerd.
> Tevens wil ik jullie erop wijzen dat jullie de nodige informatie die jullie
> niet wilde door sturen/geven betreffende de openstaande rekening van ons
> account aan mijn man omdat deze aan het Internetbankieren is en niet janita
> heet maar johan terwijl deze persoon (mijn man) geld wilde overmaken.
>
> Tevens bevestig ik hierbij dat het maar om 90,- euro gaat en niet om 130,-
> zoals mijn man dacht in plaats van de 220,- de zogenaamde wettelijke
> rente/procedure die jullie in handel nemen is tevens niet volgens de
> wettelijk bepalende normen en waarden vast gesteld met een kosten som van
> 120,- /130,-euro ik ben wel bereid om deze week 125,-euro over te maken maar
> niet 220,-euro ( natuurlijk zijn er mensen die erin trappen met die
> ZOGENAAMDE wetten van jullie maar ik niet)
>
> Dit zijn de volgende redenen waarom ik maar 125,-euro bereid ben te betalen.
>
> A : De email die gestuurd is daar kunnen geen kosten op worden berekend.
> B : Zo wie zo de achterdocht die jullie betwijfelen aan mijn man.
> C : Er is een wet die bepaalt hoeveel rente men mag vragen over een bedrag.
> D : Er e-mails worden verstuurd in plaats van eens een keer een brief.
> E : Plus het fijt dat er maar een maximum bedrag van 25,- tot 35,- euro in
> rekening mag worden gebracht voor administratie kosten (Ook dit is wettelijk
> vastgesteld)
>
> Als één van jullie je aan de regels had gehouden volgens de wet dan nog
> zouden wij in principe maar 135,- euro maxmaal hoeven te betalen mits jullie
> een brief hadden opgestuurd en geen e-mailtjes (e-mail mag wel gebruikt
> worden voor herinneringen maar niet voor administratie/kosten dit mag alleen
> intern doorgestuurd worden en mogen niet naar personen in kwestie worden
> verstuurd en in rekening worden gebracht).
> Hierdoor wil ik dan ook maar 125,-euro over maken naar jullie. (dit is 90,-
> euro van de rekening plus wettelijk vastgestelde rente/administratie kosten
> 35,- maximaal)
>
> Tevens zeg ik gelijk bij deze onze account op en wil ik dat deze geblokkeerd
> blijft of eventueel word verwijderd.
>
> Afwachtend op uw reactie.
>
> Mocht u niet ingaan op mijn/ons voorstel wat ik overlegd heb met mijn man
> dan zijn wij genoodzaakt om gerechtelijk stappen te ondernemen betreffende
> de volgens u bepaalende wetgeving die niet correct werden .
>
> Hoogachtend Mevr. J.J. van der Werf .
>
>
> PS, Tevens print ik deze uit ter bewijs dat wij u na velen malen
> telefoontjes gepleegd te hebben en u een mail toe gestuurd te hebben met het
> bewijs.
> en ik vind dan ook dat er een excuses op zijn plaats is betreffende de
> boosheid van mijn man (hij heeft gezegd dat die boos werd omdat men hem ook
> niet echt liet uitpraten door een zekere JELLE ook heefd hij gezegd en
> gevraagd voor het bedrag wat er open staat zodat die het kon gaan over maken
> ook dit wilde meneer niet zeggen (jelle) omdat hij niet janita heet maar dit
> wel onze email adres is (samen want wij hebben geen geheimen voor elkaar).
>
>
>
>
>
>
> Op 8 april 2009 10:02 schreef ClickandBuy <
[email protected]> het
> volgende:
>
> > [image: ClickandBuy] <
http://www.clickandbuy.com/NL/nl/> Gebruikersnaam:
> >
[email protected]
> > Klantnummer: 75651090
> >
> > [image: Startpagina] <
http://www.clickandbuy.com/NL/nl/>[image: Help]<
http://www.clickandbuy.com/NL/nl/help/help.html>
> >
> > Geachte mevrouw van der werf,
> >
> > Wij hebben tijdelijk uw ClickandBuy -rekening geblokkeerd. Dit kan om
> > meerdere redenen zijn.
> >
> > U kunt met ons Service Team contact opnemen per telefoon op 020 7947919 of
> > per e-mail op
[email protected] om dit probleem op te lossen en
> > weer gebruik te kunnen maken van uw ClickandBuy-rekening.
> >
> >
> > Houd uw ClickandBuy-klantnummer bij de hand wanneer u contact opneemt met
> > ons Service Team. Uw ClickandBuy-klantnummer is 75651090.
> >
> > Tip: Onder "Help <
http://www.clickandbuy.com/NL/nl//help/surfer.html>"
> > vindt u tevens antwoorden op veelgestelde vragen aan ClickandBuy.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> >
> > Het ClickandBuy Service Team
> >
> >
www.clickandbuy.com
> >
> >
> >
> >
> > ClickandBuy International Ltd. · Lincoln House · 137/143 Hammersmith Road ·
> > London W14 0QL
> > Geregistreerd in Engeland en Wales met het nummer: 5661160
> > Algemeen directeur (CEO): Charles Fränkl
> > Raad van Bestuur: Grodd � Nicholas Drew � Frank Brinker
- Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven -
PS.
ALS JULLIE NIET KUNNEN AFSCHRIJVEN MAAR WEL DE REKENING LATEN BETALEN AAN DE KLANT HOE KOMT HET DAT JULLIE DIE KOOP DOOR LATEN GAAN ?????????
EN DAN NOG WAT ALS JE EEN KOOP NIET KAN AFHOUDEN MOET JE HET GEWOON NIET DOOR LATEN GAAN>
EN ALS JE DIT NU WEER GAAT LEZEN JELLE VAN CLICKANDBUY WE HEBBEN JE NU AL 2 KEER MIJN EXCUSES AANGEBODEN DAT IK JE ZO NOEMDE WANT IK BEN ZELF OOK EEN LIMBURGER MAAR GOED ZO ZIE JE MAAR WEER DAT JE GEWOON EEN ZIELIG MANNETJE BENT EN JE ZEER SNEL OP JE TEENTJES BENT GETRAPT EN NOOIT VAN IEMAND IETS WILT AAN NEMEN EN OOK NIET VAN ANDEREN EEN EXCUSES WILT ACCEPTEREN.
TYPISCH EEN MANNETJE WAT DENK DENKT DAT HIJ DE HELE WERELD AAN KAN HAHAHAHAHA