Van QuikNet naar Vodafone vastbellen en internet
Geplaatst: 03 sep 2008 16:56
Sinds Oktober 2006 had ik QuikNet en daar was ik wel tevreden over. Sinds 30 juli heeft Quicknet alles overgedaan naar Vodafone. Ik heb alleen maar klachten, ze zijn traag, mailen via de site wil niet, want de smscode klopt nooit, ze lezen brieven mails niet en ze hebben een helpdesk van 50 cent per minuut! Ik kreeg 2 telefoonlijnen van Vodafone met 1 jaar gratis bellen, alleen de eerst avond kon ik idd gratis bellen, kan nu helemaal niet meer bellen, want mijn KPNlijn is omgezt naar Vodafone. Ik heb geschreven en gemaild via een emailadres in de welkomstbrief van Vodafone, maar ze reageren dus nergens op. Zelf zou ik Vodafone nooit hebben genomen, maar ze zijn me in de maag gesplitst door QuickNet.
Ik krijg vanaf 2 oktober een andere provider die zegt het telefoonabonnement op, maar de internet moet ik zelf opzeggen. Hoe doe ik dat vraag ik me af? Brieven en mailtjes lezen ze niet en bellen kan ik niet, want de 2 gratis lijnen van Vodafone doen het niet. Ik kan wel gebeld worden, maar dat doen ze niet. Nu kan ik wel ergens anders gaan bellen, maar die zien me ook aankomen als ik nr. wil bellen die 50 cent per minuut kost.
Iemand nog suggesties?
Ik krijg vanaf 2 oktober een andere provider die zegt het telefoonabonnement op, maar de internet moet ik zelf opzeggen. Hoe doe ik dat vraag ik me af? Brieven en mailtjes lezen ze niet en bellen kan ik niet, want de 2 gratis lijnen van Vodafone doen het niet. Ik kan wel gebeld worden, maar dat doen ze niet. Nu kan ik wel ergens anders gaan bellen, maar die zien me ook aankomen als ik nr. wil bellen die 50 cent per minuut kost.
Iemand nog suggesties?