de slechte service van simson computers te herwijnen
Geplaatst: 03 sep 2008 17:44
eind mei 2008 hebben wij een complete pc gekocht met gelijk anti virus van panda
om te beginnen was er al wat met de antivirus die wew erbij gekocht hadden het blokeerde onze inkomende servers om te kunnen downloaden heel fijn maar niet heus
de computer zaak vertelde ons dat het niet mogenlijk was met hun verkochte antivirus we moesten het maar met panda zelf oplossen
goed wij panda gebeld heel veel verschillende dingen geprobeerd samen met de technische dienst van panda en niets hielp nu wilde ze van panda dat we de pc online lieten staan en ook afwisselend tijdends hun werktijden ( 9uur tot 1700) ook uit wilde zetten dit ging niet omdat wij beiden een fulltime baan hebben
nee het moest en kon alleen maar op die manier erg onlogisch al zeg ik het zelf en er ging natuurlijk ook niemand de vrije dagen vergoeden als wij dit zo als hun wilden zouden doen.
uit eindelijk hebben wij gezegt geef dan ons geld maar terug want dit is een onacceptabele oplossing voor ons .
nou dat moesten wij dan maar met de desbetreffende winkel waar wij dit hadden gekocht oplossen
wij weer naar simson het verhaal uitgelegd de laptop meegenomen op het te laten zien maar daar wilde ze niets van weten we moesten maar met de computer kast komen dan zouden hun het wel oplossen
dit kan toch ook op de laptop??
of ben ik nou gek?
nou na een behoorlijke discussie no geen oplossing geld weg geen service helemaal niets
nu hebben wij na 3 maanden al een aantal pixels kapot (wel erg snel voor een nieuw lcd monitor) dus wij gaan met enige tegen zin vanwegen de vorige aanvaring toch maar naar simson computers want er zit immers garantie op toch ?
we moetsten maar contact opnemen met de fabrikant ????????
ik dacht toch dat we het scherm bij hun hadden gekocht ???
en dan vind ik dat hun de service toch wel mogen geven als er een product na 3 maanden niet meer helemaal heel is toch
maar goed ik heb al wel gemerkt dat de service tot aan de drempel is en niet verder
dus ik raad mensen dan ook af om daar wat te kopen want de service is ver te zoeken
om te beginnen was er al wat met de antivirus die wew erbij gekocht hadden het blokeerde onze inkomende servers om te kunnen downloaden heel fijn maar niet heus
de computer zaak vertelde ons dat het niet mogenlijk was met hun verkochte antivirus we moesten het maar met panda zelf oplossen
goed wij panda gebeld heel veel verschillende dingen geprobeerd samen met de technische dienst van panda en niets hielp nu wilde ze van panda dat we de pc online lieten staan en ook afwisselend tijdends hun werktijden ( 9uur tot 1700) ook uit wilde zetten dit ging niet omdat wij beiden een fulltime baan hebben
nee het moest en kon alleen maar op die manier erg onlogisch al zeg ik het zelf en er ging natuurlijk ook niemand de vrije dagen vergoeden als wij dit zo als hun wilden zouden doen.
uit eindelijk hebben wij gezegt geef dan ons geld maar terug want dit is een onacceptabele oplossing voor ons .
nou dat moesten wij dan maar met de desbetreffende winkel waar wij dit hadden gekocht oplossen
wij weer naar simson het verhaal uitgelegd de laptop meegenomen op het te laten zien maar daar wilde ze niets van weten we moesten maar met de computer kast komen dan zouden hun het wel oplossen
dit kan toch ook op de laptop??
of ben ik nou gek?
nou na een behoorlijke discussie no geen oplossing geld weg geen service helemaal niets
nu hebben wij na 3 maanden al een aantal pixels kapot (wel erg snel voor een nieuw lcd monitor) dus wij gaan met enige tegen zin vanwegen de vorige aanvaring toch maar naar simson computers want er zit immers garantie op toch ?
we moetsten maar contact opnemen met de fabrikant ????????
ik dacht toch dat we het scherm bij hun hadden gekocht ???
en dan vind ik dat hun de service toch wel mogen geven als er een product na 3 maanden niet meer helemaal heel is toch
maar goed ik heb al wel gemerkt dat de service tot aan de drempel is en niet verder
dus ik raad mensen dan ook af om daar wat te kopen want de service is ver te zoeken