Samsung Single Tuner drama - KPN Digitenne
Geplaatst: 04 sep 2008 22:50
Hallo Allemaal,
Heb onderstaande klacht ingediend bij KPN, binnen minder dan 4 jaar in totaal 4 (!!!) identieke Single Tuners kapot gegaan... Samsung en KPN wassen hun handen in onschuld en wijzen naar elkaar.
Een door mij eerder geplaatst topic en een zoektocht op Google leveren op dat er waarschijnlijk een Bug zit in de voeding van deze aparaatjes, deze begeeft het na enige tijd.
Zal wellicht - afhankelijk van uitkomst klacht bij KPN- overstappen op andere aanbieder (Ziggo, Schotel???) maar ben van mening dat een dergelijk kastje een langere levensduur zou moeten kunnen hebben. Beetje hetzelfde als met een TV, op een TV zit ook standaard 1 jr garantie bij aankoop, maar zal gemiddeld ook moeten voldoen aan een langere levens-gebruiksduur anders mag je ook reclameren.
Deze tekst is naar KPN verzonden als klacht, ik zal hun reactie, oplossing of evt. afwijzing van de klacht ook hier plaatsen.
Ik ben al een aatal jaren klant van KPN Digitenne.
In het 1e jaar van mijn abbonnement ging er een samsung single tuner kapot - deze is naar tevredenheid kostenloos binnen garantietermijn vervangen. Vorig jaar zijn er echter kort na elkaar (met tussenpoos van 1 mnd) 2 (!) tuners kapot gegaan, helaas niet binnen garantie en werden niet gratis door jullie vervangen. Ik heb vervolgens op eigen gelegenheid een nieuwe tuner aangeschaft, gisteren is ook deze kapot gegaan.
Een zoektocht op internet leert dat veel samsung single tuners problemen hebben met de voedig, deze schijnt het na een bep. periode te begeven... onbegrijpelijk, dat een technisch product niet een heel leven lang mee gaat is de begrijpen maar je mag van zo iets wel een langere levensduur verwachten dan 1 a 2 jaar. Resultaat van dit geheel is dat ik in 1 kamer zonder tv zit en ik heb nu 3 (!!!) identieke kapotte tuners thuis staan, iets wat ik abnormaal vind.
Een bezoek aan de KPN winkel in centrum Den Haag en een telefoontje naar jullie klantenservice heeft helaas geen soelaas geboden.
Een dergelijk hoog aantal kapotte tuners kan naar mijn mening niet. Ik verwacht dan ook compensatie van jullie kant, in de vorm van 1 nieuwe tuner, kostenloos.
Indien de laatste tuner niet kostenloos vervangen zal gaan worden, zie ik mij genoodzaakt een andere aanbieder te zoeken, voor zowel internet, bellen als tv en zal ik mijn contract met kpn opzeggen.
Ik vertrouw erop dat mij een passende oplossing geboden zal worden.
Heb onderstaande klacht ingediend bij KPN, binnen minder dan 4 jaar in totaal 4 (!!!) identieke Single Tuners kapot gegaan... Samsung en KPN wassen hun handen in onschuld en wijzen naar elkaar.
Een door mij eerder geplaatst topic en een zoektocht op Google leveren op dat er waarschijnlijk een Bug zit in de voeding van deze aparaatjes, deze begeeft het na enige tijd.
Zal wellicht - afhankelijk van uitkomst klacht bij KPN- overstappen op andere aanbieder (Ziggo, Schotel???) maar ben van mening dat een dergelijk kastje een langere levensduur zou moeten kunnen hebben. Beetje hetzelfde als met een TV, op een TV zit ook standaard 1 jr garantie bij aankoop, maar zal gemiddeld ook moeten voldoen aan een langere levens-gebruiksduur anders mag je ook reclameren.
Deze tekst is naar KPN verzonden als klacht, ik zal hun reactie, oplossing of evt. afwijzing van de klacht ook hier plaatsen.
Ik ben al een aatal jaren klant van KPN Digitenne.
In het 1e jaar van mijn abbonnement ging er een samsung single tuner kapot - deze is naar tevredenheid kostenloos binnen garantietermijn vervangen. Vorig jaar zijn er echter kort na elkaar (met tussenpoos van 1 mnd) 2 (!) tuners kapot gegaan, helaas niet binnen garantie en werden niet gratis door jullie vervangen. Ik heb vervolgens op eigen gelegenheid een nieuwe tuner aangeschaft, gisteren is ook deze kapot gegaan.
Een zoektocht op internet leert dat veel samsung single tuners problemen hebben met de voedig, deze schijnt het na een bep. periode te begeven... onbegrijpelijk, dat een technisch product niet een heel leven lang mee gaat is de begrijpen maar je mag van zo iets wel een langere levensduur verwachten dan 1 a 2 jaar. Resultaat van dit geheel is dat ik in 1 kamer zonder tv zit en ik heb nu 3 (!!!) identieke kapotte tuners thuis staan, iets wat ik abnormaal vind.
Een bezoek aan de KPN winkel in centrum Den Haag en een telefoontje naar jullie klantenservice heeft helaas geen soelaas geboden.
Een dergelijk hoog aantal kapotte tuners kan naar mijn mening niet. Ik verwacht dan ook compensatie van jullie kant, in de vorm van 1 nieuwe tuner, kostenloos.
Indien de laatste tuner niet kostenloos vervangen zal gaan worden, zie ik mij genoodzaakt een andere aanbieder te zoeken, voor zowel internet, bellen als tv en zal ik mijn contract met kpn opzeggen.
Ik vertrouw erop dat mij een passende oplossing geboden zal worden.