Zondag avond toen ik thuis kwam van "vakantie" ontdekte ik dat de tv het niet deed. Ik kreeg/krijg sneeuw. Na controle (verschillende tv's en kabels checken) kwam ik erachter dat het niet aan mij lag.
Nou oké een storing kan gebeuren. Maar de volgende dag was er nog steeds sneeuw. Dinsdag ook, ik toch maar eens kijken op de upc website of ze een storing gemeld was. Dit was niet het geval. Uiteindelijk heb ik donderdag gebeld naar upc (allá 10/cpm + kosten van mob tel) bleek er dus toch een netwerkstoring te zijn. En dat "ze er mee bezig zijn" hij kon niet zeggen wanneer het opgelost zou zijn. En vandaag nu net nog steeds storing!
Ik begrijp er niks van...Waarom vermelden ze dit niet op de site? Willen ze op die manier geld verdienen? Wat kan ik als gedupeerde doen? Hoe kan dit bedrijf op deze manier blijven werken waarom grijpt niemand in? Vraag me af of er wel een tevreden klant is van UPC....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Netwerkstoring
Re: Netwerkstoring
Tijdens de storing geen ontvangst dus claim deze kosten van niet kunnen kijken...
Maar via www.uitzendinggemist via uw wel werkende internet kunt U toch iets zien!
Maar via www.uitzendinggemist via uw wel werkende internet kunt U toch iets zien!
-
Re: Netwerkstoring
2 weken later nog steeds geen tv!! Heeft iemand de mail adressen van UPC klantenservice (toen ik gisteren belde zou het 15 minuten duren voordat ik iemand aan de lijn zou krijgen!!!)