| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gedwongen overstap van Ziggo naar UPC
gedwongen overstap van Ziggo naar UPC
Gisteren kregen wij een brief van Ziggo samen met UPC
Ons wordt gemeld dat Muiden en Muiderberg vanaf 1 oktober geen Ziggo Digitale TV meer heeft maar UPC (IK WIL NIET NAAR UPC!!)
Maar goed als ik er niks van merk prima.
Maar NEE HOOR!!
De kosten per maand worden €1,- hoger en dan heb ik nog geen digitale TV wat ik nu wel heb. WIl ik digitaal bij UPC dan komt er nog eens €4,- bij!
EN ik MOET !!!
En de digitale ontvanger van €100 is waardeloos!!! Ziggo vergoed 39,95
Dat is dus te weinig of kunnen ze niet rekenen?
Dan moet ik ook nog eens een nieuw kastje van UPC kopen?
Dit kan toch niet zomaar. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?
Heb in ieder geval Ziggo een klacht gestuurd en geeist dat hun alle extra kosten betalen. (via hun site, dus zal wel nooit reaktie krijgen)
Ik heb pas 6 maanden Digitale TV. afgesloten bij Multikabel werd Ziggo wordt UPC. Je maakt mij niet wijs dat er toen nog geen onderhandelingen waren met UPC. Ze belazeren de boel dus gewoon.
Wat zouden we eraan kunnen doen!
Groet Frank
Ons wordt gemeld dat Muiden en Muiderberg vanaf 1 oktober geen Ziggo Digitale TV meer heeft maar UPC (IK WIL NIET NAAR UPC!!)
Maar goed als ik er niks van merk prima.
Maar NEE HOOR!!
De kosten per maand worden €1,- hoger en dan heb ik nog geen digitale TV wat ik nu wel heb. WIl ik digitaal bij UPC dan komt er nog eens €4,- bij!
EN ik MOET !!!
En de digitale ontvanger van €100 is waardeloos!!! Ziggo vergoed 39,95
Dat is dus te weinig of kunnen ze niet rekenen?
Dan moet ik ook nog eens een nieuw kastje van UPC kopen?
Dit kan toch niet zomaar. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?
Heb in ieder geval Ziggo een klacht gestuurd en geeist dat hun alle extra kosten betalen. (via hun site, dus zal wel nooit reaktie krijgen)
Ik heb pas 6 maanden Digitale TV. afgesloten bij Multikabel werd Ziggo wordt UPC. Je maakt mij niet wijs dat er toen nog geen onderhandelingen waren met UPC. Ze belazeren de boel dus gewoon.
Wat zouden we eraan kunnen doen!
Groet Frank
Re: gedwongen overstap van Ziggo naar UPC
Opzeggen bij Ziggo per migratiedatum Ziggo > UPC, als het voor u mogelijk is om b.v. via schotel digitale tv te kijken of Digitenne mocht u genoeg hebben aan minder zenders.
Bij overname van Kabel TV zou dit kunnen...
Als ze niet de oude apparaten ondersteunen moeten zij gratis voor nieuwe zorgen.
Ook het tarief dient het oude te blijven!
Als er iets in uw nadeel veranderde mag U zonder opzegtermijn weg...
Ook de naam is soms voldoende gezien de klachten hier op dit forum en bij Kassa...
Ziggo is maandelijks opzegbaar dus doen!
Kijk of Digitenne leverbaar is, of informeer tijdig voor satelliet...
Als ze niet de oude apparaten ondersteunen moeten zij gratis voor nieuwe zorgen.
Ook het tarief dient het oude te blijven!
Als er iets in uw nadeel veranderde mag U zonder opzegtermijn weg...
Ook de naam is soms voldoende gezien de klachten hier op dit forum en bij Kassa...
Ziggo is maandelijks opzegbaar dus doen!
Kijk of Digitenne leverbaar is, of informeer tijdig voor satelliet...
Als satellietontvangst een optie is heb ik info voor je om op meerdere tv's digitale tv te ontvangen met 1 abonnement.
Stuur een mailtje en je ontvangt alle info.
Ps. ik ben GEEN leverancier.
Stuur een mailtje en je ontvangt alle info.
Ps. ik ben GEEN leverancier.