Pagina 1 van 1

telfort vergelijkt appels met peren

Geplaatst: 08 sep 2008 21:24
door wiheda
Telfort zet hun prijs van 19,95 af tegen de concurentie zoals UPC en Ziggo.
Jammer dat de concurent geeft aan snelheid wat er staat en telfort tot 20 Mb bied.
Je kan dan niet zeuren als je verbinding weg valt of je nog geen 50 % van deze snelheid krijgt.
Tevens krijg je dezelfde andworden als je een klacht in dient via Telfort. We ondersteunen het niet, je moet de router maar weer resetten, of maar hun dure nummer bellen.

Wanneer pakt Radar deze provider eens aan op de tv en vraagt wat de werkelijk snelheid is die ze leveren.
Ook een voicemail is af te luisteren op je mailbox. Dus niet meer even het knipperende lampje van het antwoord apparaat.

Re: telfort vergelijkt appels met peren

Geplaatst: 08 sep 2008 21:35
door kirste
Hallo, ook ik ben een klant van Telfort en heb menig probleem gehad met de verbinding internet en telefonie. Ook is de helpdesk slecht bereikbaar, lange wachttijden tot meer als 30 minuten en de hulp is meermaals onvoldoende geweest, probleem was niet opgelost...
dure, peperdure helpdesk ! :cry:

Re: telfort vergelijkt appels met peren

Geplaatst: 09 sep 2008 09:21
door TdeHond
@ Wiheda
Voicemail uitzetten en zelf een antwoordapparaat of telefoon met antwoordapparaat aansluiten.
Sterkte met Telfort. Ik leef met jullie mee.

Re: telfort vergelijkt appels met peren

Geplaatst: 09 sep 2008 22:11
door jaywalker
Inderdaad zou de reclame code commissie, OPTA of radar Telfort eens goed op de vingers moeten tikken voor deze onzinnige vergelijkingen in hun reclame, als ze echte lef hebben, dan zetten ze hun abonnementen naast andere ADSL prijsvechters als Tele2, Online en Alice, maar dan zijn ze plots een stuk minder voordelig...............

Re: telfort vergelijkt appels met peren

Geplaatst: 10 sep 2008 07:15
door TdeHond
Ze kunnen beter intensief onderzoek starten naar de kwaliteit van de helpdesk van deze prijsvechters. Vervolgens deze uitslag meenemen in hun reclame.

Re: telfort vergelijkt appels met peren

Geplaatst: 10 sep 2008 22:27
door sediek
Ik vind inderdaad dat er bij Telfort......een diep, zeer diep gravend onderzoek nodig is omdat ze in vele gevallen gewoonweg niet reageren op problemen, en als ze reageren dan lezen ze de reactie of brief niet goed. Voor je het weet ben je weken verder en is je probleem doodgebloed, bij Telfort denken ze dan dat het probleem zichzelf heeft opgelost.
Ik snap hun bestaansrecht niet meer met zoveel klachten......
Ik ben in ieder geval straks weg, want ik heb al opgezegd, al hebben ze dat nog niet bevestigd, maar ik heb de tijd en het bewijs.