Hallo,
Student mobile had eind maart een aanbieding: SIM Only bij Telfort voor de prijs van 5,95 euro. Contract getekend met Telfort voor dat bedrag. Vervolgens wordt er 8,00 per maand afgehouden door Telfort.
We hebben niets te maken met Student mobiel, ga daar het verschil maar halen . Gebeld, gemaild en in de winkel R'dam Zdpl geweest.
Wel een bericht gehad van Student mobiel ( na enkele keren geen reactie) het komt goed. Nu 5 maanden verder nog niets.
Het gaat om een klein bedrag, maar ik vind het absurd dat men zo maar 25 % inhoudt. Een beetje verlakkerij lijkt me.
Ik wil daar een zaak van maken. Weet iemand hoe ik dat het beste kan aanpakken.
vr. groet,
Bert
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort en student mobiel slechte combinatie
Re: Telfort en student mobiel slechte combinatie
http://www.studentmobiel.nl/Algemene_vo ... end_BV.pdf
Lees hier de A.V. Zie artikel 11 en 12
In aangetekende brief aan directie vragen om restitutie van teveel ingehouden bedrag van Telfort gedurende minimale contractsduur. Mocht u binnen 4 weken geen schriftelijke toezegging van restitutie hebben ontvangen u e.e.a aan de rechter voorlegt. Kijk of Geschillencommissie mogelijk is.
Lees hier de A.V. Zie artikel 11 en 12
In aangetekende brief aan directie vragen om restitutie van teveel ingehouden bedrag van Telfort gedurende minimale contractsduur. Mocht u binnen 4 weken geen schriftelijke toezegging van restitutie hebben ontvangen u e.e.a aan de rechter voorlegt. Kijk of Geschillencommissie mogelijk is.
Re: Telfort en student mobiel slechte combinatie
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb uw opmerkingen genoteerd. Indien er nog andere suggesties zijn hoor ik dat graag.
Zonodig ga ik procederen, want ik ben het zat van het kastje naar de muur gestuurd te worden,
Ik begrijp overigens niet dat een onderneming dat niet oplost. Dit kost hun tijd en dus geld.
Voor mij o.m. toch een leuke casus.
Zonodig ga ik procederen, want ik ben het zat van het kastje naar de muur gestuurd te worden,
Ik begrijp overigens niet dat een onderneming dat niet oplost. Dit kost hun tijd en dus geld.
Voor mij o.m. toch een leuke casus.
Re: Telfort en student mobiel slechte combinatie
Telfort heeft 9 maanden geprobeerd mij geld afhandig te maken en heeft uiteindelijk bakzeil moeten halen dankzij hulp van KPN.COM
maar dit betreft de internet tak.
Telfort maakt fout op fout
maar dit betreft de internet tak.
Telfort maakt fout op fout