LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] probleem opgelost topic kan gesloten worden.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
perdu

probleem opgelost topic kan gesloten worden.

Ongelezen bericht door perdu »

zie titel
Laatst gewijzigd door perdu op 14 sep 2008 17:22, 3 keer totaal gewijzigd.

Janny

Re: probleem opgelost topic kan gesloten worden.

Ongelezen bericht door Janny »

Nee, ik zal me steeds achtervolgd voelen door het feit dat ik nagelaten heb om terug te betalen. En inderdaad proberen om een regeling te treffen om het alsnog op te lossen.

Echter, naarmate je vaker van deze geintjes uithaalt zul je je geweten het zwijgen proberen op te leggen.

Maar het zal allemaal afhangen van het punt wat voor mens of instelling ben je. Als je geen geweten hebt zal het je ook niet aanklagen.!!Men spreekt dan van gewetenloos handelen
Janny

Perdu,

verklaar je nader, je vraag is niet uit de lucht gegrepen, maar doelbewust gesteld.!
Bij een instelling werken mensen die opdrachten uitvoeren voor chef's en dan kom je op het punt hoever gaat mijn persoonlijke verantwoordelijkheid in dezen. Zelf denk ik dat ik ontslag zou nemen, of me laten ontslaan door te weigeren valsheid in geschrifte of fraude te plegen. Of , maar dat wordt in Nederland nog steeds afgestrafd, ik zou "klokkenluider"worden. of meerdere collegee bijeen zoeken omsamen hier paal en perk aan te stellen.
Het laatste woord is nog niet gesproken.
janny
Janny

Gesloten