IK BEN TELEFONISCH NIET TE BEREIKEN DOOR @HOME-ZIGGO ABONNEE
Geplaatst: 11 sep 2008 11:57
Hallo,
Omdat ik van @home overgestapt ben naar Alice met nummerbehoud ben ik op dit moment telefonisch niet te bereiken door @home abonnees. Dit omdat mijn contract officieel doorloopt tot 1 oktober. Mijn nummer is dus al overgezet naar Alice maar bij @home is het intern geblokkeerd. Na zowel telefonisch contact als contact per mail heb ik te horen gekregen dat dit een technisch probleem is wat zij niet kunnen oplossen. Ik blijf in hun computer staan tot 1 oktober en daar kunnen zij niks aan veranderen. Het lijkt mij sterk dat in deze tijd van allerlei moderne tecnnieken zo"n simpel iets niet opgelost kan worden. Ik had ook niet echt het idee dat de technische dienst bereid was mee te denken over een oplossing.
Dus aan iedereen die wil overstappen: Let op en geef aan uw nieuwe provider door dat het nummer pas op het einde van de opzegtermijn mag worden overgezet.
Groet allemaal,
Omdat ik van @home overgestapt ben naar Alice met nummerbehoud ben ik op dit moment telefonisch niet te bereiken door @home abonnees. Dit omdat mijn contract officieel doorloopt tot 1 oktober. Mijn nummer is dus al overgezet naar Alice maar bij @home is het intern geblokkeerd. Na zowel telefonisch contact als contact per mail heb ik te horen gekregen dat dit een technisch probleem is wat zij niet kunnen oplossen. Ik blijf in hun computer staan tot 1 oktober en daar kunnen zij niks aan veranderen. Het lijkt mij sterk dat in deze tijd van allerlei moderne tecnnieken zo"n simpel iets niet opgelost kan worden. Ik had ook niet echt het idee dat de technische dienst bereid was mee te denken over een oplossing.
Dus aan iedereen die wil overstappen: Let op en geef aan uw nieuwe provider door dat het nummer pas op het einde van de opzegtermijn mag worden overgezet.
Groet allemaal,