Pagina 1 van 1

Digitenne KPN

Geplaatst: 13 sep 2008 14:18
door NGD
Ik heb sinds 3 maanden digitenne van KPN. Ik heb dit aangevraagd bij een primafoon zaak. Er was een aanbieding digitennen en internet voor maar 25 euro. Ik heb gevraagd naar de extra kosten. Dit was 20 euro administratie kosten. Klinkt goed dacht ik.

Vervolgens rekenen ze me de hele tijd extra kosten. Heb nu 4 keer gebeld naar KPN. Dat kost 10 cent per minuut en de tijdsduur is ongeveer 15 minuten. De laaste keer konden ze me pas vertellen dat die extra kosten eerst worden afgeschreven, en dat je die later terug krijgt. Die extra kosten bedragen nu 40 euro.

Als er 10 000 klanten zijn die ook die 40 euro eerst moeten betalen dan zou KPN 400 000 euro voor ontvangen. Als zij over dit bedrag een paar maanden rente krijgen, tel je winst maar uit. Plus die kosten van alle mensen die bellen waarom dat geld wordt afgeschreven.

Als ik dit van te voren wist had ik het nooit aangevraagt. Ik vind dit dus een *** streek van KPN!!

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 13 sep 2008 21:46
door jelle.
Als je gevraagd had naar de voorwaarden dan had een Primafoon-medewerker je zo kunnen uitleggen dat het kortingsbedrag inderdaad naderhand gecrediteerd wordt.

Ik zie hier geen enkel probleem eigenlijk. Hartstikke leuk die rente theorie, ik zou zeggen maak je druk om iets wat echt van belang is :)

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 14 sep 2008 00:35
door NGD
Ik heb gevraagd naar de voorwaarden. Anders had ik dit niet op deze site vermeld.

En nog iets, je hoort mij hier niet over een probleem praten en dat het van belang is. Als jij vind dat dit niet belangrijk is Jelle, waarom doe je dan moeite om hier op te reageren of uberhaupt op deze site kijkt?

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 14 sep 2008 23:50
door jelle.
Nouja, ik verwoord het misschien niet helemaal netjes maar persoonlijk zou ik me niet druk of zelfs boos gaan maken over het feit dat KPN wellicht 'verdient' op het later crediteren van een kortingsbedrag. Ik kan me echter wel voorstellen dat het vervelend is dat je moet wachten op de korting.

Verder kan ik net zo goed aan jou vragen waarom je hier een bericht plaatst wanneer je het niet als probleem beschouwt of het van belang vindt...?

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 16 sep 2008 21:41
door iaaaa
:P digitenne kost de KPN geld, dus wat doe je om geld te genereren: je maakt de helpdesk cq. service telefoonkosten zo hoog dat je daar mee verdient! :twisted: Je moet alles via de telefoon doen, zelfs opzeggen!
Als je prijs/kwaliteitverhouding slecht is moet je wat . . :roll:
Dus . . . mijd de KPN

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 24 nov 2008 22:50
door GoldenIndy
Wat is het probleem? Je krijgt je geld toch terug. En het staat idd in de voorwaarden van Digitenne én van de desbetreffende actie.

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 25 nov 2008 20:37
door akemisan
het hele probleem in Nederland is: je kunt wel zeggen: mijdt KPN, of wie dan ook, maar wat hebben we nou voor keuzes? Niks toch?
Alle providers zijn zwaar kloten, het lijkt nergens op, slechte service, slechte diensten, ze zijn maar op één ding uit: ons geld!

En of je nu KPN,Tele2,Ziggo of UPC hebt, 't is allemaal één pot ****, allemaal geldwolven, die met een matige organisatie en een matig produkt, het geld bij ons uit de zakken kloppen.

Want iedereen wil tv kijken, dus er is geen alternatief.

Er is niet één fatsoenlijke provider in Nederland! NIET ÉÉN!

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 25 nov 2008 21:20
door GoldenIndy
Wat een negativiteit. Alsof je met andere zaken wel altijd keuzes hebt.

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 25 nov 2008 22:27
door akemisan
Goldenindy, ben je soms blind of alleen maar naïef ? Lees dan alle topics over de providers eens beter, het is alleen maar kommer en kwel.
Ik heb zelf de afgelopen 20 jaar niets dan op geldbeluste bedrijven meegemaakt. Het is één grote geldklopperij.

Noem eens één provider van onbesproken leveringen? Nou, wat ben ík
benieuwd!


Of moet ik positief zijn over slechte ervaringen? Droom maar lekker verder dan! :oops:

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 25 nov 2008 22:37
door GoldenIndy
Ach, het probleem is dat je op dit soort fora alleen klachten leest. Dat is de kracht van de consument, helaas voor sommige bedrijven. Je wordt als bedrijf meteen de grond opgesabelt terwijl er natuurlijk ook goede ervaringen zijn terwijl je dat niet leest dus dan denk je dat het een en al kommer en kwel is.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, waar werk jij?

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 25 nov 2008 23:06
door akemisan
Nou, GoldenIndy, het is natuurlijk niet helemaal waar, er worden tussen de regels door óók postieve berichten gepost, maar de tendens is toch dat er geen enkele provider vlekkeloos uitkomt, zelfs verre van dat.

Ik heb een eigen bedrijf en ik tracht in elk geval mijn zaken eerlijk af te handelen, en niet om mensen aan de lijn te houden met allerlei beloftes, iets wat ik bij ELKE provider steeds weer tegenkom.

Ik zou graag positief willen zijn, maar kan het niet omdat ze allemaal hetzelfde zijn: ze beloven allemaal haarscherp beeld, en wat al niet meer, maar geen enkele provider heeft dat tot nu toe bij mij en bij vele anderen waar kunnen maken.

Met de telefoondiensten is het al hetzelfde, prachtige verhalen, mooie dure reclame-spots, maar niets van dat alles is waar.

Je moet zulke spots pas maken en zulke beloftes pas doen als je nog maar 10 klagers hebt, niet met enkele tienduizenden, zoals bij alle providers het geval is.
Dan maak je jezelf belachelijk.

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 25 nov 2008 23:38
door karina_x
Gewoon een schotel op je dak zetten!
En dan een canal digital kaartje kopen.
Bepaal je zelf welke kanalen je kijkt en als je de schotel goed afstelt heb nooit meer problemen.

groetjes

Karina

p.s. wij hebben een momument dus mogen geen schotel op het dak anders hadden we het zeker gedaan

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 26 nov 2008 13:14
door sandink
hallo daar,
zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem als wij????
wij krijgen namelijk geen facturen via de mail binnen,
terwijl er wel iedere maand afgeschreven wordt en daar als omschrijving bij staat (zie factuur d.d.)
maar een factuur ho maar.....

weet er iemand misschien een oplossing?????

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 26 nov 2008 19:54
door jelle.
Bellen en emailadres opnieuw doorgeven?

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 26 nov 2008 20:13
door sandink
heeft geen zin.
is alle maanden gebeurt.
maar tot nu toe nog geen verandering.
en nog altijd geen factuur!!!!

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 26 nov 2008 20:53
door GoldenIndy
Heb je het goede adres doorgegeven? Misschien heeft een medewerker het verkeerd genoteerd? Kan natuurlijk ook gebeuren.

Re: Digitenne KPN

Geplaatst: 26 nov 2008 20:59
door sandink
ja, want ik alles gespeld.
en zoals ik al aangegeven had is het vanaf het begin al mis gegaan.
ik wil graag een factuur ontvangen zonder poes/ pas eromheen.
maar blijkbaar kan dat niet.