LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn en de mallemolen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
antoinetteb42

Kpn en de mallemolen

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Beste medelezers, en lezeressen,

Ik ben een geduldig iemand,maar als ik het idee krijg dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt , wil ik er toch iets mee doen, te beginnen hier.
Het verhaal, ik heb in begin juni een aanvraag voor itv en internet ingediend, nu heb ik 3 mb down en dat zou 8 worden, heel mooi.
Alles ingevuld via de website, een paar dagen een bevestiging gehad per post, welke ikzelf uit de aangeleverde post heb gevist, ik werk o.a. bij Tnt en kan er vroeg over beschikken, vol verwachting opengemaakt, en vond daar een inlognaam en wachtwoord, welke je kan gebruiken voor de order status.
Eeen aantal keren gekeken en er veranderde weinig, ja misschien drukte etc..., het geduld is er.
Plots op een zaterdag een brief , zo n 5 dagen na de bevestiging, met dat de aanvraag vertraging opliep,i.v.m een probleem op de financieele administratie,kan gebeuren, moest wel het fijne er van weten, ik gebeld, bleek een restant van een openstaand iets, het mooie is dit is op 21 juli betaald,na een week of 2 weer gebeld ,ja het is even niet op te vragen etc..
Eind juni weer een aanvraag ingediend, met 0 euro open staand, alleen internet weer, en ja weer een bevestiging en weer 2 brieven , waarvan weer een van die eerste aanvraag.
Weer gebeld, 3e keer , we gaan er wat aan doen, tijd niets gehoord, ik denk we doen weer een aanvraag alleen internet op 4-8-2008 en weer het zelfde verhaal, weer een paar keer gebeld , en weer die brievenellende en 0 euro openstaand, en daarna kreeg ik weer een zooi brieven etc.. totdat ik op 23augustus in de primafoon in Haarlem was , en iemand een kennisgeving naar een verantwoordelijke heeft gestuurd, nul komma nul antwoord op gehad,op 9 sept j.l. was ik het geheel zat , het bellen was bijna 2 uur met mobiel,ja het kost een vermogen, daar werd ik diverse keren doorgeschakeld etc...
Maar nog steeds geen eindoordeel, de meneer die daar werkte heeft toen een 4e aanvraag gedaan, waarvan ik op 11 sept een bevestiging kreeg en weer 2 brieven met een melding van dat er wat open stond, warempel2 maanden geleden opgelost, dit is op 11-9 ook door een medewerkster van de breedbanddienst geverifieerd,en ze had er een aantekening in het systeem van gemaakt.
Afgelopen maandag vond ik het mooi zo, na de post ben ik naar de primafoon in Haarlem geweest en daar konden ze weinig doen voor me .
Ik die mevrouw van de breedbanddienst gebeld, alles weer verteld, ze vertelde dat aanvraag 4 was geannuleerd i.v.m het probleem , welk probleem?
Ze raadde me aan een 5e aanvraag in te dienen, wat ik gisteren gedaan heb, ik wilde toch het fijne ervan weten en weer 40min, aan de lijn met de klantenservice afgelopen middag,bleek wel de aantekening opgelost er in te staan, maar de verwijdering heeft nog niet plaats gevonden.
Woensdag word ik na aandringen teruggebeld over de vorderingen.
Ik wil hiermee zeggen ;Kpn is een redelijk goed bedrijf ,wat vroeger een collega van de postbodes was, maar als je iets moeilijks hebt zoals in mijn geval, kom er maar weer vanaf, alle belkosten, raam ik op zo n 80 euro misschien meer, de tijd die ik er in gestopt heb ook een hoop, de medewerkers aan de lijn zijn vaak vrij behulpzaam, maar hebben maar beperkte bevoegdheden blijkt wel,
En de ruim 30 verstuurde brieven zonder van het werk en het milieu
Dit verhaal gaat zeker naar de klachtencommissie van Kpn en een vergoeding van de telefoonkosten zou ook wel op zijn plaats zijn.
Dit kan niet zo.
Misschien dat er nog iemand van webcare reageert, ik zie het wel.

Antoinette
Laatst gewijzigd door antoinetteb42 op 17 sep 2008 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

antoinetteb42

Re: Kpn en de mallemolen

Even een update:

Hedenmorgen ben ik door een medewerker van de klantenservice teruggebeld, hij is werkzaam op de afdeling facturatie etc..
Ze hebben alles rechtgezet, en de aanvraag kan behandeld worden,
Ik zeg altijd maar , eerst zien dan geloven, want dat mag je best denken na zo n lange tijd.
Ik ga er ook niet meer achter aan bellen, als er wat komt heb ik geluk en anders weer pech.
De brief voor de klachtencommisie is ook klaar en ready voor vertrek.
Ik houd jullie op de hoogte hier.

antoinette

antoinetteb42

Het geheel is in gang gezet en wel sinds 18 september.
Als alles volgens het boekje loopt , dan hoef je niet lang te wachten.
Ik verwacht ook een dezer dagen het hele pakket

antoinetteb42

Vandaag 14 oktober het modem ontvangen, alleen de tv moet ik er even bij denken, dit zal wel weer even een tijd duren.
De snelheid hadden ze 8 oktober al geupgraded

Gesloten