Pagina 1 van 1

ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 18 sep 2008 11:57
door smbineska
Hallo,

Ik heb sinds december vorig jaar geprobeert om internet en telefonie op mijn nieuwe adres te krijgen.
Steeds zonder resultaat , sinds maand februari heb ik ze heel vaak gebelt , tot resultaat dat begin juni was om 12 uur s'nachts abruupt internet en telefonie afgesloten, terwijl het nog steeds niet aangesloten was op mijn nieuwe adres .Doordat ik opeens niet telefonisch en niet via e-mail te bereiken was, liep ik klanten mis, en mijn advertentie(van mijn bedrijf was eigenlijk waardeloos geworden, doordat de nummer niet bereikbaar was en ik geen mobiele had )

Na heeeeeel erg veel bellen (heb alles genoteert of bijna alles) kwam een monteur , die iets buiten het huis herstelde , de telefoon zou vanzelf gaan doen.

vult u ook tevredenheidspoll over ziggo in .
Ben benieuwd wat er uitkomt na tien dagen .

Nu twee maanden en zoveel e-mails alsook chathulp en belletjes later, doet mijn telefoon nog steeds niet .

Aangezien ik geen tijd meer aan bellen en mailen wil besteden , wil ik ze in gebrekke stellen wegens niet geleverde diensten (omdat ik heb bundel alles in een ,, aleen dat alles in een klopt niet ) , en onterecht in rekening gebrachte kosten , zoals internet telefonie , minimaal twee maanden moeten ze terug betalen, want die had ik dus niet .

Hoe kan ik dat het beste doen ?

Ben van plan om bij ze op te zeggen , vanwege extreem slechte dienstverleening, geen rekening houden met klant etc.
Maar wilde eerst nog tijd geven om alles te herstellen(wat warschijnlijk zal niet gebeuren )

Met vriendelijke groeten
Inesa

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 18 sep 2008 16:56
door D1RK
U heeft een contract per maand dus kan maandelijks opzeggen!

Verder had U beter een nieuw contract op nieuwe adres kunnen aanvragen,
dit is meestal goedkoper en foutlozer dan de verhuiskosten betalen!


Meestal aanbieding eerste maanden gratis of goedkoper... en zeg de oude op!

Dit geld voor de meeste aanbieders!

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 18 sep 2008 17:03
door smbineska
Als eerste heb ik drie maanden geprobeert om verhizing door te geven.

En het gaat mij niet om goedkoop of niet. Ik heb gewoon niet verwacht dat je in een land als nederland een jaar lang moet smeeken, of ieand je telefoon gaat aansluiten.

Maar terzijde , daarna heb ik dus gewoon een nieuwe aangevragd , en bij het oude adres opgezegd , dat ging dus vlot, nadat ik had gebelt twee uur later was ik van de buiten wereld afgesloten voor twee maanden .

ik wil aleen dienstverlening , internet , telefonie , ik wil contact met mijn klanten behouden , ik heb van de zomer door ziggo toedoen minstens twee klanten verloren.
Ben een klein bedrijf , dus het gaat niet om 100000, maar toch , ook al is het 1 euro .
Waarom wordt een bedrijf opgericht , die geen diensten kan verleenen ?

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 18 sep 2008 21:56
door lady71
Ben al weken bezig om contact te krijgen met ziggo,maar het lukt niet via
hun Website en ook telefonisch is het een ramp.

Hoop binnenkort sukzes te hebben en dan zeg ik het abonnement ook gelijk op,vind ze veel te duur worden

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 19 sep 2008 13:28
door Webcontact01
@smbineska

Wij willen graag uw klacht m.b.t. de aansluiting in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 20 sep 2008 15:06
door TdeHond
Vandaag is het na een aantal dagen tobben om telefonisch contact te krijgen gelukt om contact met Ziggo te hebben. Ik ben tevreden over de manier waarop ik geholpen ben.

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 20 sep 2008 20:23
door sprokkel
En wat was die manier? vriendelijk te woordt gestaan, je probleem opgelost en een vergoeding gekregen?

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 20 sep 2008 20:51
door TdeHond
Voor een paar dagen vind ik het niet nodig om een schadevergoeding te eisen. Vriendelijk te woord gestaan en probleem opgelost is wat mij betreft voldoende.
Rest nog de verwezenlijking van een beter bereikbare helpdesk.

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 22 sep 2008 13:13
door Bright23
Ik had in het begin een probleem met Ziggo toen ik ik een alles in 1 pakket nam. (De 2e duurste die ze hebben)

Iemand was daar elke keer heel vriendelijk bezig om elke dag mijn modem gegevens te wijzigen naar een modem die ik niet had. Dus na 3 weken was het probleem opgelost. Had eindelijk mijn nieuwe modem gekregen van TNT

Het moreel van dit verhaal. Het probleem lag grotendeels bij TNT en niet bij Ziggo. Gelukkig was ik nuchter genoeg om dit te begrijpen en niet Ziggo af te kaffen.

Daarnaast hebben zij mij 2 maanden gratis gebruik gegeven van het pakket die ik heb. Dus ze waren nog erg klantvriendelijk ook :D8)

En is mijn verdere klachten er goed opgepakt en verholpen. En sindsdien geen klachten meer :D

Re: ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen

Geplaatst: 26 sep 2008 10:29
door smbineska
sorry hoor maar ophangen noem ik geen helpen.
daarboven bericht dat helpdesk helpt ...

Klanten uitlachen (twee keer gebeurt) terwijl ze dat horen , en zeggen dat de telefoon elk moment moet gaan werken en dat het inderdaad een technisch mankement was geweest door welke ik al drie maanden geen telefoon heb .....


BRRRRRRRRRRRR