ziggo pzeggen, en schadevergoeding eisen
Geplaatst: 18 sep 2008 11:57
Hallo,
Ik heb sinds december vorig jaar geprobeert om internet en telefonie op mijn nieuwe adres te krijgen.
Steeds zonder resultaat , sinds maand februari heb ik ze heel vaak gebelt , tot resultaat dat begin juni was om 12 uur s'nachts abruupt internet en telefonie afgesloten, terwijl het nog steeds niet aangesloten was op mijn nieuwe adres .Doordat ik opeens niet telefonisch en niet via e-mail te bereiken was, liep ik klanten mis, en mijn advertentie(van mijn bedrijf was eigenlijk waardeloos geworden, doordat de nummer niet bereikbaar was en ik geen mobiele had )
Na heeeeeel erg veel bellen (heb alles genoteert of bijna alles) kwam een monteur , die iets buiten het huis herstelde , de telefoon zou vanzelf gaan doen.
vult u ook tevredenheidspoll over ziggo in .
Ben benieuwd wat er uitkomt na tien dagen .
Nu twee maanden en zoveel e-mails alsook chathulp en belletjes later, doet mijn telefoon nog steeds niet .
Aangezien ik geen tijd meer aan bellen en mailen wil besteden , wil ik ze in gebrekke stellen wegens niet geleverde diensten (omdat ik heb bundel alles in een ,, aleen dat alles in een klopt niet ) , en onterecht in rekening gebrachte kosten , zoals internet telefonie , minimaal twee maanden moeten ze terug betalen, want die had ik dus niet .
Hoe kan ik dat het beste doen ?
Ben van plan om bij ze op te zeggen , vanwege extreem slechte dienstverleening, geen rekening houden met klant etc.
Maar wilde eerst nog tijd geven om alles te herstellen(wat warschijnlijk zal niet gebeuren )
Met vriendelijke groeten
Inesa
Ik heb sinds december vorig jaar geprobeert om internet en telefonie op mijn nieuwe adres te krijgen.
Steeds zonder resultaat , sinds maand februari heb ik ze heel vaak gebelt , tot resultaat dat begin juni was om 12 uur s'nachts abruupt internet en telefonie afgesloten, terwijl het nog steeds niet aangesloten was op mijn nieuwe adres .Doordat ik opeens niet telefonisch en niet via e-mail te bereiken was, liep ik klanten mis, en mijn advertentie(van mijn bedrijf was eigenlijk waardeloos geworden, doordat de nummer niet bereikbaar was en ik geen mobiele had )
Na heeeeeel erg veel bellen (heb alles genoteert of bijna alles) kwam een monteur , die iets buiten het huis herstelde , de telefoon zou vanzelf gaan doen.
vult u ook tevredenheidspoll over ziggo in .
Ben benieuwd wat er uitkomt na tien dagen .
Nu twee maanden en zoveel e-mails alsook chathulp en belletjes later, doet mijn telefoon nog steeds niet .
Aangezien ik geen tijd meer aan bellen en mailen wil besteden , wil ik ze in gebrekke stellen wegens niet geleverde diensten (omdat ik heb bundel alles in een ,, aleen dat alles in een klopt niet ) , en onterecht in rekening gebrachte kosten , zoals internet telefonie , minimaal twee maanden moeten ze terug betalen, want die had ik dus niet .
Hoe kan ik dat het beste doen ?
Ben van plan om bij ze op te zeggen , vanwege extreem slechte dienstverleening, geen rekening houden met klant etc.
Maar wilde eerst nog tijd geven om alles te herstellen(wat warschijnlijk zal niet gebeuren )
Met vriendelijke groeten
Inesa