Opdringerige KPN: Digitenne nooit besteld, WEL gekregen
Geplaatst: 18 sep 2008 13:28
Recent heb ik via de telefonische desk van KPN een belbudget abonnement bij KPN afgesloten omdat ik ADSL van mijn werk kon krijgen. Om KPN heen kan je dan ook bijna niet.
Enkele dagen later vond ik een brief op m'n deurmat dat ik, naast mijn belbudget abonnement en waarbij KPN het presteerde om meerdere spelfouten in mijn naam te zetten ONDANKS uitspellen van mijn naam, OOK trotse nieuwe klant was van Digitenne. De brief was gedateerd van 8 september, annulering was mogelijk VOOR 12 september. Slechts 3 werkdagen dus en aangezien ik een aantal dagen niet thuis was geweest was ik officieel al te laat. Tevens stond mijn bankrekening nummer op de factuur ten behoeve van automatische incasso. Vervolgens kreeg ik een pakketje van KPN (met daarin Digitenne pakket) aangeboden, dit heb ik gelukkig niet aangenomen.
Vervolgens even gebeld met het Digitenne annuleringsnummer, officieel te laat, waarbij een medewerkster mij meldde dat ze wel meer van dit soort klachten krijgt, dat KPN tijdens het in orde maken van de ene dienst, ook een andere aanbiedt en klanten dan 'ongemerkt' dit product erbij nemen. En verder was dus het advies het pakket niet aan te nemen zodat het automatisch geannuleerd wordt, wat ik gelukkig dus niet had gedaan.
Even voor de duidelijkheid: Mij was ZEKER weten niets gevraagd over Digitenne, ik ben niet achterlijk. Ook heb ik voor mijn belbudget abonnement uitdrukkelijk geen toestemming tot automatische incasso gegeven. Ik houd mijn bankrekening dus in de gaten, alsmede 'verdachte' post en pakketjes van KPN.
Al met al heel erg slordig, zoniet bewust opdringerige mafiosopraktijken van KPN. Leuk, je eerste weken als klant.
Meer mensen ervaringen hiermee?
[edit: klachten over digitenne waren niet van de lucht zoals ik al had gezien, maar dit topic http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57841 lijkt er wel een beetje op.]
Enkele dagen later vond ik een brief op m'n deurmat dat ik, naast mijn belbudget abonnement en waarbij KPN het presteerde om meerdere spelfouten in mijn naam te zetten ONDANKS uitspellen van mijn naam, OOK trotse nieuwe klant was van Digitenne. De brief was gedateerd van 8 september, annulering was mogelijk VOOR 12 september. Slechts 3 werkdagen dus en aangezien ik een aantal dagen niet thuis was geweest was ik officieel al te laat. Tevens stond mijn bankrekening nummer op de factuur ten behoeve van automatische incasso. Vervolgens kreeg ik een pakketje van KPN (met daarin Digitenne pakket) aangeboden, dit heb ik gelukkig niet aangenomen.
Vervolgens even gebeld met het Digitenne annuleringsnummer, officieel te laat, waarbij een medewerkster mij meldde dat ze wel meer van dit soort klachten krijgt, dat KPN tijdens het in orde maken van de ene dienst, ook een andere aanbiedt en klanten dan 'ongemerkt' dit product erbij nemen. En verder was dus het advies het pakket niet aan te nemen zodat het automatisch geannuleerd wordt, wat ik gelukkig dus niet had gedaan.
Even voor de duidelijkheid: Mij was ZEKER weten niets gevraagd over Digitenne, ik ben niet achterlijk. Ook heb ik voor mijn belbudget abonnement uitdrukkelijk geen toestemming tot automatische incasso gegeven. Ik houd mijn bankrekening dus in de gaten, alsmede 'verdachte' post en pakketjes van KPN.
Al met al heel erg slordig, zoniet bewust opdringerige mafiosopraktijken van KPN. Leuk, je eerste weken als klant.
Meer mensen ervaringen hiermee?
[edit: klachten over digitenne waren niet van de lucht zoals ik al had gezien, maar dit topic http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57841 lijkt er wel een beetje op.]