Pagina 1 van 1

Opdringerige KPN: Digitenne nooit besteld, WEL gekregen

Geplaatst: 18 sep 2008 13:28
door mld
Recent heb ik via de telefonische desk van KPN een belbudget abonnement bij KPN afgesloten omdat ik ADSL van mijn werk kon krijgen. Om KPN heen kan je dan ook bijna niet.
Enkele dagen later vond ik een brief op m'n deurmat dat ik, naast mijn belbudget abonnement en waarbij KPN het presteerde om meerdere spelfouten in mijn naam te zetten ONDANKS uitspellen van mijn naam, OOK trotse nieuwe klant was van Digitenne. De brief was gedateerd van 8 september, annulering was mogelijk VOOR 12 september. Slechts 3 werkdagen dus en aangezien ik een aantal dagen niet thuis was geweest was ik officieel al te laat. Tevens stond mijn bankrekening nummer op de factuur ten behoeve van automatische incasso. Vervolgens kreeg ik een pakketje van KPN (met daarin Digitenne pakket) aangeboden, dit heb ik gelukkig niet aangenomen.
Vervolgens even gebeld met het Digitenne annuleringsnummer, officieel te laat, waarbij een medewerkster mij meldde dat ze wel meer van dit soort klachten krijgt, dat KPN tijdens het in orde maken van de ene dienst, ook een andere aanbiedt en klanten dan 'ongemerkt' dit product erbij nemen. En verder was dus het advies het pakket niet aan te nemen zodat het automatisch geannuleerd wordt, wat ik gelukkig dus niet had gedaan.
Even voor de duidelijkheid: Mij was ZEKER weten niets gevraagd over Digitenne, ik ben niet achterlijk. Ook heb ik voor mijn belbudget abonnement uitdrukkelijk geen toestemming tot automatische incasso gegeven. Ik houd mijn bankrekening dus in de gaten, alsmede 'verdachte' post en pakketjes van KPN.
Al met al heel erg slordig, zoniet bewust opdringerige mafiosopraktijken van KPN. Leuk, je eerste weken als klant.

Meer mensen ervaringen hiermee?

[edit: klachten over digitenne waren niet van de lucht zoals ik al had gezien, maar dit topic http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57841 lijkt er wel een beetje op.]

Re: Opdringerige KPN: Digitenne nooit besteld, WEL gekregen

Geplaatst: 20 sep 2008 10:42
door Ron58
Je zou zo langzamerhand denken dat enkele (mis)managers van UPC overgestapt zijn naar KPN. De klachten die je nu leest over vrijwel alle producten en dochters van KPN lijken sterk op die van UPC.
De klachten over UPC zijn minder dan b.v. een jaar of twee geleden, die over KPN hebben dit gat opgevuld.
Inmiddels heb ik ook KPN de deur uit, wat een ballentent is dit geworden.

Re: Opdringerige KPN: Digitenne nooit besteld, WEL gekregen

Geplaatst: 23 sep 2008 15:22
door meroglu
over de digitenne van KPN ben ik absoluut niet tevreden !!!

Paar weken terug heb ik via internet digitenne van kpn besteld had ik nooit moeten doen ik raad dit ook iedereen af !!!
Ten eerste heb ik alleen een smartkaart gekregen tja wat moet je alleen met een smartkaart zonder receiver ??? het is nu weken later en heb het abonnement weer opgezegd en nog steeds geen receiver
maar inmiddels € 52,95 lichter € 17,95 aan de postbode betaald en
€ 35 van de rekening afgeschreven. Uren aan de telefoon gehangen en klachten gestuurd via internet. Vandaag toch maar even weer gebeld na 1 uur aan de telefoon gehangen te hebben toch maar de moed opgegeven!!! Wie kan mij advieseren hoe ik mijn geld kan terug krijgen ?? Volgens hun kan ik ook maar € 12,95 terug krijgen van de rembourskosten terwijl het volledig hun schuld is dus € 5,= eigen rekening naast toren hoge telefoonkosten van € 0,45 per minuut. Het zijn echte afzetters trap er niet in. O ja, ze hebben geen winkels dus kan ik niet naar een winkel om het smartkaart in te leveren en het kost mij uren om aan een retour nr te komen.
Graag advies hoe ik dit verder aan moet pakken.

Alvast bedankt.

Een zeer ontevreden ex Digitenne klant.