geen geld terug van geannuleerde vlucht
Geplaatst: 18 sep 2008 13:45
Op 22 mei 2008 heb ik een vliegticket met Malaysia Airlines, geboekt via ebookers.nl, geannuleerd. De vlucht zou op 2 augustus 2008 vertrekken.
Na veel email contact met ebookers heb ik 4 maanden later nog steeds geen geld teruggekregen van de geannuleerde vlucht.
Aanvankelijk meldde ebookers dat er een fout gemaakt was waardoor het geld nog niet was overgemaakt. Dit zou hersteld worden en ik zou mijn geld krijgen. Ebookers meldde dat ze bij Malaysia Airlines spoed achter de aanvraag hebben gezet. In augustus is er nog een keer een spoedaanvraag gedaan bij de luchtvaartmaatschappij, zo meldde ebookers mij nadat ik weer had gemaild waar mijn geld blijft.
Ebookers zegt dat ze niet veel kunnen doen, dat zij afhankelijk zijn van de luchtvaartmaatschappij, Malaysia Airlines.
Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de annulering, ebookers of Malaysia Airlines. De service van ebookers laat in ieder geval te wensen over, ik krijg alleen bericht als ik ze zelf mail met de vraag waarom ik nog geen geld ontvangen heb.
Ik wil nu eigenlijk verdere stappen ondernemen, want ik wil mijn geld terug. Ik weet alleen niet wat ik kan doen. Kunt u mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Mara
Na veel email contact met ebookers heb ik 4 maanden later nog steeds geen geld teruggekregen van de geannuleerde vlucht.
Aanvankelijk meldde ebookers dat er een fout gemaakt was waardoor het geld nog niet was overgemaakt. Dit zou hersteld worden en ik zou mijn geld krijgen. Ebookers meldde dat ze bij Malaysia Airlines spoed achter de aanvraag hebben gezet. In augustus is er nog een keer een spoedaanvraag gedaan bij de luchtvaartmaatschappij, zo meldde ebookers mij nadat ik weer had gemaild waar mijn geld blijft.
Ebookers zegt dat ze niet veel kunnen doen, dat zij afhankelijk zijn van de luchtvaartmaatschappij, Malaysia Airlines.
Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de annulering, ebookers of Malaysia Airlines. De service van ebookers laat in ieder geval te wensen over, ik krijg alleen bericht als ik ze zelf mail met de vraag waarom ik nog geen geld ontvangen heb.
Ik wil nu eigenlijk verdere stappen ondernemen, want ik wil mijn geld terug. Ik weet alleen niet wat ik kan doen. Kunt u mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Mara