LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI - Opzeggen

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
Els Beltman
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 mar 2006 15:50

Re: NTI - Opzeggen

Ongelezen bericht door Els Beltman »

Beste Suontio,

Als je via een incassobureau bericht hebt ontvangen terwijl de klachtprocedure bij de Onafhankelijke commissie van Beroep nog loopt, dan is dat absoluut fout! Ik zal de kwestie direct nagaan en indien de informatie correct is, zal ik uiteraard het incassobureau opdracht geven de procedure te sluiten.

Vriendelijke groet,

Els Beltman

NTI
verified
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 nov 2009 11:29

Re: NTI - Opzeggen

Ongelezen bericht door NTI »

Geachte mevrouw Suontio,

Uw reactie kan ik absoluut niet begrijpen. Er staat bij het NTI geen enkele betaling van u open, en daarom hebben wij contact opgenomen met het incassobureau, maar ook daar staat geen enkel dossier tussen u en het NTI ter betaling open. Het incassobureau heeft ons toegezegd dit ook aan u te bevestigen. Wij hebben inderdaad in juni en juli enkele malen contact gehad, dit had onder meer te maken met de wijze van annuleren, en met het document dat u graag wilde ontvangen over de door u behaalde resultaten, waarbij ons uitgangspunt steeds was dat wij ons op dat gebied dienen te houden aan de richtlijnen van de overheid. Ook de commissie van Beroep heeft u meermalen een antwoord gestuurd op ingediende klachten, heeft de kwestie zelfs heroverwogen waarbij tot dezelfde eindconslusie is gekomen. Uw kritiek op het NTI kan ik dan ook absoluut niet plaatsen.

Vriendelijke groet,

NTI
Els Beltman, hoofd klantenservice

suontio
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jan 2009 11:49

Re: NTI - Opzeggen

Ongelezen bericht door suontio »

mevrouw Beltman,

U bent, zoals ik van u het al lang gewent was, weer lekker vlot bezig met uw eigen administratie. Als u de moeite zou nemen om uw eigen administratie netjes in orde te maken, dan had u kunnen zien, dat ik voor het laatst op deze forum in de zomer 2009 gereageerd heb.

Wat mij betrof had ik de zaak NTI achter mij gelaten. Echter heb ik van de incassobureau in december inderdaad een schrijven gehad, dat ik weer zou hebben geklaagd. Dit vind ik knap, gelet het dossier al lang gesloten was. Ik heb daar ook niet meer op gereageerd. Ik vond dit namelijk al geen stijl meer!

Ik stel u reactie op deze forum niet op prijs. Mij advies voor u is dan ook dat u voortaan even de tijd neemt om desbetreffende dossier te lichten voordat u op de forum in het openbaar reageert.

Ik ga ervan uit, mevrouw Beltman, dat u, NTI en desbetreffende incassobureau mij nu eindelijk met rust laat. Dat noem ik pas echt KLANTENSERVICE!

naamloze
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2010 18:24

Re: NTI - Opzeggen

Ongelezen bericht door naamloze »

Het zijn gewoon 'teringlijers' bij het NTI, je moet daar nooit een opleiding beginnen.
Je wordt genaaid waar je bij staat. Al ben je half dood, dan nog denken ze aan maar 1 ding, betalen, elke cent en snel anders nemen we maatregelen.
Het zegt genoeg dat er iemand van het NTI hier een eigen account heeft, zoveel problemen zijn er met hun. Ze zit hier niet om de geschillen op te lossen, maar om de naam van het NTI zo veel mogelijk te redden, door middel van te laten zien dat het bedrijf er alles aan doet om problemen op te lossen. Dit forum is openbaar, en iedereen kan lezen wat voor een bedrijf het NTI is, dat komt dit bedrijf niet goed uit. Wanneer je niet via dit forum problemen hebt met het NTI, zijn ze niet zo vriendelijk als hier op het openbare forum.
Ook al zitten ze zelf fout, ze weten dat de burger toch weinig kennis heeft, en ze zelf een team van juristen in hun bedrijf hebben. Tenslotte hebben ze zichzelf mooi ingedekt met de raarste regels, zodat wanneer je tekent om deel te nemen aan een opleiding, dat je ook voor die regels tekent. Dus sta je al snel machteloos wanneer het tot een geschil komt.
Je krijgt een stel boeken en dat is alles. Daar betaal je een bedrag voor van in de duizenden euro's. En dan moet je nog betalen voor je examens. Ze zijn onbereikbaar als je ze nodig hebt. Mentoren bestaan alleen op papier.

Viere
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:57

Re: NTI - Opzeggen

Ongelezen bericht door Viere »

Leuk hoor, stuur je een mail naar Els Beltman krijg je eerst een standaard reactie terug. Vervolgens heb ik daar weer op gereageerd en ik krijg niks meer te horen. Typisch! Er wordt hier alleen gereageerd door het NTI om zo de nieuwe inschrijvers over te halen, door te doen alsof de NTI heel veel moeite doet . Niet dus!

Gesloten