Van Internetplus bellen Lite naar Internetplus bellen basis!
Geplaatst: 22 sep 2008 16:19
Ik ben sinds 15 september jl. overgestapt van Internet plus bellen Lite naar internet plus bellen basis. Mij was vertelt aan de telefoon dat de instellingen en de aangemaakte e-mail accounts mee overgenomen werden. Ik ben over gestapt omdat dit met de zelfde bandbreedte en de verdere mogelijkheden het zelfde waren als bij de lite versie, maar met een verschil de prijs van 35 euro. Dit is goedkoper als de 44,95 euro wat ik voorheen betaalde voor de Lite versie.
Maar helaas pindakaas, dit was vervlogen hoop voor mij van KPN. Deze hebben alle instellingen naar de basis terug gezet, zodat bijvoorbeeld mijn geblokkeerde 0909 nummers weer toegankelijk zijn. Ook van mijn 3 e-mail accounts is alleen mijn hoofd e-mail bereikbaar. De rest is geblokkeerd.
Nadat ik hun servicenummer had gebeld en na circa 3 kwartier nog geen hulp kon worden geboden. heeft de helpdesk medewerker mijn mobielnummer op gevraagd waarop ik bereikbaar ben en mij verteld dat een medewerkewr mij zou contacteren voor het oplossen van mijn probleem.
Dat laatste is nog steeds niet gebeurt na een week.
Volgens mij kun je beter van een andere provider overstappen naar KPN, dan dat je intern overstapt binnen KPN.
Maar helaas pindakaas, dit was vervlogen hoop voor mij van KPN. Deze hebben alle instellingen naar de basis terug gezet, zodat bijvoorbeeld mijn geblokkeerde 0909 nummers weer toegankelijk zijn. Ook van mijn 3 e-mail accounts is alleen mijn hoofd e-mail bereikbaar. De rest is geblokkeerd.
Nadat ik hun servicenummer had gebeld en na circa 3 kwartier nog geen hulp kon worden geboden. heeft de helpdesk medewerker mijn mobielnummer op gevraagd waarop ik bereikbaar ben en mij verteld dat een medewerkewr mij zou contacteren voor het oplossen van mijn probleem.
Dat laatste is nog steeds niet gebeurt na een week.
Volgens mij kun je beter van een andere provider overstappen naar KPN, dan dat je intern overstapt binnen KPN.