Vodafone gefeliciteerd met jullie administratieve puinhoop!
Geplaatst: 22 sep 2008 23:18
Vodafone Gefeliciteerd!
Vodafone presteert het om zes maanden al geen goede rekening te sturen. Al mijn telefoontjes naar de zeer onvriendelijke klantenservice, e-mailcontacten met Vodafone Web-relations iedereen belooft dat het probleem de maand erop is opgelost. Vodafone weigert echter nog steeds om goede rekeningen te sturen, ik moet er zelf iedere maand achteraan bellen om bedragen gecrediteerd te krijgen, ik heb constant onvriendelijke klantenservicemedewerkers aan de telefoon of het probleem wordt geescaleerd naar een andere afdeling zonder structurele oplossing. Het staat goed in de computer, maar niet op de factuur. Echt een staaltje administratieve puinhoop bij Vodafone
Kan iemand nu eens zorgen voor een structurele oplossing of is dat teveel gevraagd? Ik heb vanavond nu nogmaals maar een mailtje aan gewaagd naar de webrelations-afdeling en de afdeling Back office legal, alhoewel ik daar eigenlijk geen vertrouwen meer in heb, want ik zal dan waarschijnlijk wel weer een standaard antwoord krijgen zoals ik de afgelopen maanden ook al heb gehad: Geen oplossing!
ik ben het spuugzat met Vodafone! Als ze het zo goed bedoelen, los dan dit probleem eens goed op in plaats van halfbakken oplossingen waarbij ik elke maand met de dames van de klantenservice moet bellen om de helft van mijn zorgeloos internet blox gecrediteerd te krijgen en niet de volle mep te hoeven betalen zoals afgesproken.
Vodafone heeft een hekel aan klanten lijkt het wel!
Vodafone presteert het om zes maanden al geen goede rekening te sturen. Al mijn telefoontjes naar de zeer onvriendelijke klantenservice, e-mailcontacten met Vodafone Web-relations iedereen belooft dat het probleem de maand erop is opgelost. Vodafone weigert echter nog steeds om goede rekeningen te sturen, ik moet er zelf iedere maand achteraan bellen om bedragen gecrediteerd te krijgen, ik heb constant onvriendelijke klantenservicemedewerkers aan de telefoon of het probleem wordt geescaleerd naar een andere afdeling zonder structurele oplossing. Het staat goed in de computer, maar niet op de factuur. Echt een staaltje administratieve puinhoop bij Vodafone
Kan iemand nu eens zorgen voor een structurele oplossing of is dat teveel gevraagd? Ik heb vanavond nu nogmaals maar een mailtje aan gewaagd naar de webrelations-afdeling en de afdeling Back office legal, alhoewel ik daar eigenlijk geen vertrouwen meer in heb, want ik zal dan waarschijnlijk wel weer een standaard antwoord krijgen zoals ik de afgelopen maanden ook al heb gehad: Geen oplossing!
ik ben het spuugzat met Vodafone! Als ze het zo goed bedoelen, los dan dit probleem eens goed op in plaats van halfbakken oplossingen waarbij ik elke maand met de dames van de klantenservice moet bellen om de helft van mijn zorgeloos internet blox gecrediteerd te krijgen en niet de volle mep te hoeven betalen zoals afgesproken.
Vodafone heeft een hekel aan klanten lijkt het wel!