Pagina 1 van 1

Vodafone gefeliciteerd met jullie administratieve puinhoop!

Geplaatst: 22 sep 2008 23:18
door nicolaasbeets
Vodafone Gefeliciteerd!
Vodafone presteert het om zes maanden al geen goede rekening te sturen. Al mijn telefoontjes naar de zeer onvriendelijke klantenservice, e-mailcontacten met Vodafone Web-relations iedereen belooft dat het probleem de maand erop is opgelost. Vodafone weigert echter nog steeds om goede rekeningen te sturen, ik moet er zelf iedere maand achteraan bellen om bedragen gecrediteerd te krijgen, ik heb constant onvriendelijke klantenservicemedewerkers aan de telefoon of het probleem wordt geescaleerd naar een andere afdeling zonder structurele oplossing. Het staat goed in de computer, maar niet op de factuur. Echt een staaltje administratieve puinhoop bij Vodafone

Kan iemand nu eens zorgen voor een structurele oplossing of is dat teveel gevraagd? Ik heb vanavond nu nogmaals maar een mailtje aan gewaagd naar de webrelations-afdeling en de afdeling Back office legal, alhoewel ik daar eigenlijk geen vertrouwen meer in heb, want ik zal dan waarschijnlijk wel weer een standaard antwoord krijgen zoals ik de afgelopen maanden ook al heb gehad: Geen oplossing!

ik ben het spuugzat met Vodafone! Als ze het zo goed bedoelen, los dan dit probleem eens goed op in plaats van halfbakken oplossingen waarbij ik elke maand met de dames van de klantenservice moet bellen om de helft van mijn zorgeloos internet blox gecrediteerd te krijgen en niet de volle mep te hoeven betalen zoals afgesproken.

Vodafone heeft een hekel aan klanten lijkt het wel!

Re: Vodafone gefeliciteerd met jullie administratieve puinhoop!

Geplaatst: 23 sep 2008 13:48
door TdeHond
Ik zie maar 1 structurele oplossing: zodra dit kan uw overeenkomst beëindigen. Misschien ontwaakt dan Vodafone.

Re: Vodafone gefeliciteerd met jullie administratieve puinhoop!

Geplaatst: 23 sep 2008 18:54
door tm030614
Je bent helaas niet de enige. Het regent momenteel klachten op internet met betrekking tot Vodafone en de facturen. Mensen die facturen ontvangen merken vaak dat facturen onjuist zijn of mensen krijgen, zoals ik, al maanden geen enkele factuur.

Enorm veel gezeik bij Vodafone en problemen worden gemakkelijk afgewimpeld. Zie ook mijn eigen ervaring.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63629

Zie ook:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63682
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=62714
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=61121

Ik zelf heb inmiddels ontbinding van mijn contract geëist op basis van artikel 10.4 en 10.5 van de algemene voorwaarden. Als Vodafone niet akkoord gaat draag ik de kwestie over aan de kantonrechter voor een rolzitting.

Ik heb een bloedhekel aan bedrijven welke lak hebben aan klantenservice en pas op het moment dat de klant zich negatief uitlaat op internet een minimale compensatieregeling krijgt aangeboden. Tja op dergelijke wijze hoeft het van mij niet.