Babykamer Nostalgica van Aktiebaby Breda
Geplaatst: 23 sep 2008 11:18
Ik heb begin dit jaar een kinderkamer aangeschaft bij Aktiebaby te Breda. De naam van de kamer is Nostalgica en heeft een bed en een Kast.
Bij levering bleek de kast beschadigd te zijn. Dit hebben we gemeld aan aktiebaby met foto's. Dit is in behandeling genomen en een nieuwe kast werd besteld.
Ten tijde dat de kast binnen was, was mijn vriendin hoogzwanger en zaten wij niet te wachten op deze levering. Dit is gemeld aan aktiebaby en akkoord bevonden.
Nu enkele maanden later heb ik opnieuw contact gezogd en men melde mij dat de garantie verlopen is en de kast terug gestuurd was. Men bied mij nu een waardebon van € 30. De kast koste € 499.99.
Hun reactie was dat men geen opslagplaats is. Zij hebben mij helemaal niet gebeld omtrent de stand van zaken en de persoon waarmee ik dit heb afgesproken werkt er niet meer.
Wat kan ik nu het beste doen?
Bij levering bleek de kast beschadigd te zijn. Dit hebben we gemeld aan aktiebaby met foto's. Dit is in behandeling genomen en een nieuwe kast werd besteld.
Ten tijde dat de kast binnen was, was mijn vriendin hoogzwanger en zaten wij niet te wachten op deze levering. Dit is gemeld aan aktiebaby en akkoord bevonden.
Nu enkele maanden later heb ik opnieuw contact gezogd en men melde mij dat de garantie verlopen is en de kast terug gestuurd was. Men bied mij nu een waardebon van € 30. De kast koste € 499.99.
Hun reactie was dat men geen opslagplaats is. Zij hebben mij helemaal niet gebeld omtrent de stand van zaken en de persoon waarmee ik dit heb afgesproken werkt er niet meer.
Wat kan ik nu het beste doen?