marketting Tele2
Geplaatst: 23 sep 2008 14:18
In juli zijn wij door T2 benaderd met een aanbieding om ons Compleet Light pakket (Telefonie en internet) om te zetten naar het volwaardige Compleet-pakket. T2 wil namelijk van het Light-produkt af. Wat ze hierbij niet hebben verteld is dat je huidige e-mailadres komt te vervallen. Wat ze ook niet hebben verteld is dat het nieuwe modem dat je krijgt binnen 2 meter van het ISRA-punt (het punt waar je telefoonlijn binnenkomt) moet worden geplaatst. Nu staat dit modem een verdieping hoger zodat we in het hele huis over internet (draadloos) kunnen beschikken. We hebben tijdig de omzetting naar het Compleet(volledig) pakket stopgezet en dit is door T2 telefonisch bevestigd. Ze hebben echter toch het oude e-mail adres afgesloten. Lekker handig als je dat al jaren gebruikt. Wij hadden hier dus niet echt behoefte aan. Nu geeft T2 'niet thuis' op verzoeken om het oude e-mail adres weer actief te maken. De meest zwakke redenen: staat nog in de database en daarom kan het niet opnieuw worden aangemaakt. Geven dus geen enkele medewerking om het door hun veroorzaakte probleem op te lossen. Heb dit inmiddels aan de rechtsbijstandverzekeraar voorgelegd.... Je merkt pas wat de gevolgen zijn van het afsluiten van je e-mail als dat daadwerkelijk gebeurt. Je komt er dan pas achter wat je allemaal met je e-mail adres regelt! Het wordt hoogste tijd dat ook het e-mailadres beter wordt beschermd en wordt toegevoegd aan beschermde rechten van de consument.
George Wannet - Grave
George Wannet - Grave