Pagina 1 van 1

tele2 probleem

Geplaatst: 23 sep 2008 14:46
door natasja-mami
Hallo

Ik heb 30 augustus een aanvraag gedaan voor tv gold met internet en telefonie.
Nu kan ik door omstandigheden die in de tussentijd ontstaan zijn de diensten niet meer aannemen omdat ik het gewoonweg niet kan betalen.
Ik heb 2 keer een mail gestuurd en gebeld maar bleef smsjes krijgen dat de dienst aangesloten gaat worden.
Ik heb de monteur die mij gebeld heeft voor installatie ook gezegt dat ik het nu niet kon en ervan af wou zien.
Nu krijg ik vandaag een bericht dat het vandaag geleverd gaat worden.
Ik gebeld en het enige dat ik te horen krijg is dat er geen berichten van mijn kant zijn ontvangen door tele2 en dat ze er verder niks aan konden doen en ik er een jaar aan vast zit!!
Als ik het toch ga opzeggen dan moet ik voor het hele jaar de abonement gaan betalen en dat is nu juist waarom ik het niet kan nemen. Ik heb geen inkomsten meer!!!!!
Pff kan iemand mij aub helpen??? Ik ben radeloos, blut en straks tot mijn nek in de schulden.

Mvg natasja

Re: tele2 probleem

Geplaatst: 23 sep 2008 14:48
door natasja-mami
Ik heb trouwens ook totaal geen pakket of wat dan ook ontvangen!!

Re: tele2 probleem

Geplaatst: 23 sep 2008 21:11
door Terminator
Allereerst, je hebt een respijtperiode van 7 dagen. Tijdens die respijtperiode kan je kosteloos opzeggen. Zodra die periode afgelopen is zit je er (helaas) aan vast.

Ten tweede, de monteur neemt alle materiaal, dus modem, decoder en alle bekabeling mee. Dus het is logisch dat je geen pakket ontvangen hebt.