LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] diverse mappen leeg van outlook expres

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
daika
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:15

diverse mappen leeg van outlook expres

Ongelezen bericht door daika »

Hoi allemaal,

ik gebruik al jaren outlook express, maar nu ineens blijkt dat al mijn opgeslagen mailtjes uit de mappen vanaf de letter L tmt Z zijn verwijderd, heb dus nu alleen lege mappen.heb al gekeken of er bij wanadoo.nl nog iets terug was te vinden maar ook daar niet

is er nog een (graag simpele) manier om de mailtjes terug te vinden ??

Groetjes van Karin.

john velsen
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2008 20:21

Re: diverse mappen leeg van outlook expres

Ongelezen bericht door john velsen »

Dag Karin,

Met deze link kun je e-mails terughalen.

http://nederland.softpicks.net/software ... l-2322.htm

Vroeger kon je ook een demo-versie downloaden anders kun je betaalde versie kopen en dat werkt goed.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groet,

John

daika
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:15

Re: diverse mappen leeg van outlook expres

Ongelezen bericht door daika »

Hoi John,
ik vrees dat dit mijn pet te boven gaat :( ,
groetjes van Karin.

Dirkie
Berichten: 2956
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: diverse mappen leeg van outlook expres

Ongelezen bericht door Dirkie »

Binnen Outlook Express is het inderdaad mogelijk om (sub)mappen aan te maken. Op je harde schijf worden dit echter 2 bestanden met die naam en een extensie. En deze bestanden staan allemaal in 1 map.

Wat je kunt doen is controleren of deze bestanden nog op je harde schijf staan. Staan ze er niet, dan moet je ze terug halen van je backup (die heb je toch wel gemaakt?).
Staan ze er wel, dan kun je de volgende truuk gebruiken.

Verplaats de bestanden, die binnen Outlook Express verdwenen zijn, even naar een tijdelijke map.
Maak dan binnen Outlook Express de mappen weer opnieuw aan. Verlaat Outlook Express en ga naar de map met de bestanden. Je zal zien, dat ze daar nu weer staan. Kopieer de verplaatste bestanden er weer overheen. Kijk dan weer in Outlook Express en de mappen zijn weer gevuld zoals vanouds.

Deze truuk heb ik zelf al eens met success toegepast.

Gesloten