Postbank: nog meer arrogantie
Geplaatst: 24 sep 2008 10:36
Postbank laat op dit moment mensen met zowel een prive- als zakelijke rekening het inloggen ontkoppelen.
Heeft blijkbaar iets te maken met het samensmeden van Postbank en ING-merk.
Prima verder, maar er gaat iets technisch mis: al 2 dagen kan ik vanaf mijn prive-rekening niks meer overmaken (Meldingscode: 14.11.1.50).
Pas nu heb ik opheldering gekregen dat ik -blijkbaar- een 'activeringscode' heb aangevraagd, en die binnen 5 dagen (!) krijg.
Dus, ik kan gewoon 5 dagen niet bij m'n geld en dat is heel gewoon? Hadden ze dit niet van te voren communiceren? Of beter nog, anders kunnen regelen?
Verder word ik ook gedwongen mijn TAN-codes voortaan per SMS te ontvangen, ipv op papier. Volgens de Postbankmedewerker is dit voor de veiligheid, maar daar geloof ik niets van.
Hebben andere mensen deze foutmelding ook?
Heeft blijkbaar iets te maken met het samensmeden van Postbank en ING-merk.
Prima verder, maar er gaat iets technisch mis: al 2 dagen kan ik vanaf mijn prive-rekening niks meer overmaken (Meldingscode: 14.11.1.50).
Pas nu heb ik opheldering gekregen dat ik -blijkbaar- een 'activeringscode' heb aangevraagd, en die binnen 5 dagen (!) krijg.
Dus, ik kan gewoon 5 dagen niet bij m'n geld en dat is heel gewoon? Hadden ze dit niet van te voren communiceren? Of beter nog, anders kunnen regelen?
Verder word ik ook gedwongen mijn TAN-codes voortaan per SMS te ontvangen, ipv op papier. Volgens de Postbankmedewerker is dit voor de veiligheid, maar daar geloof ik niets van.
Hebben andere mensen deze foutmelding ook?