Nuon service en klachtenafhandeling
Geplaatst: 24 sep 2008 23:02
Beste mensen,
Ik lees hier veel over Oxxio, NAM en andere vage maatschappijen. De reacties die hier vaak gegeven worden zijn: blijf dan ook bij je goede trouwe energieleverancier.
Nu ben ik erg nieuwsgierig naar de ervaringen met Nuon. Zelf ben ik al jaren trouwe klant van dit bedrijf en nooit reden tot klagen gehad. Logisch, er kwamen rekeningen ik betaalde deze netjes. De ellende is begonnen bij het opzeggen van mijn vaste stroom tarief contracten. De afhandeling hiervan was niet goed waardoor ik voor nog een jaar moest bijtekenen terwijl ik over wilde naar budget energie van Nuon. Dus bij hetzelfde bedrijf!
ik heb hier een klacht over ingediend. Een medewerker belde mij op en gaf aan dat hij de volgende dag zou terugbellen en mij zou doorverbinden met de juiste afdeling. Een week later nog geen reactie. Hierop weer een klacht ingediend: hierna weer een telefoontje van ene coen van de klantenservice. Hij gaf aan mijn informatie kwijt geraakt te zijn en hij was blij dat ik weer reageerde door de klacht.......
Coen zou mij meteen doorverbinden. Deze poging lukte echter niet en de verbinding werd verbroken. In de veronderstelling dat ik wel terug gebeld zou worden (was immers duidelijk dat het fout ging ) weer een week gewacht. WEER een klacht ingediend. Geen enkele reactie, dit was 19 augustus. Op 5 september WEER een klacht aangemaakt. Jullie raden het al: geen enkele reactie. Ik heb net weer uitgebreid het verhaal via e-mail opgestuurd en wacht met angst en beven af.
Zijn er meer mensen die zich herkennen in deze schofterige behandeling?? Voor de duidelijkheid: de mailtjes zijn zonder raar taalgebruik, met een duidelijk verhaal en de contact gegevens erbij. Wat moet je hier als consument nu mee?? de klacht dateert vanaf mei???!
Ik lees hier veel over Oxxio, NAM en andere vage maatschappijen. De reacties die hier vaak gegeven worden zijn: blijf dan ook bij je goede trouwe energieleverancier.
Nu ben ik erg nieuwsgierig naar de ervaringen met Nuon. Zelf ben ik al jaren trouwe klant van dit bedrijf en nooit reden tot klagen gehad. Logisch, er kwamen rekeningen ik betaalde deze netjes. De ellende is begonnen bij het opzeggen van mijn vaste stroom tarief contracten. De afhandeling hiervan was niet goed waardoor ik voor nog een jaar moest bijtekenen terwijl ik over wilde naar budget energie van Nuon. Dus bij hetzelfde bedrijf!
ik heb hier een klacht over ingediend. Een medewerker belde mij op en gaf aan dat hij de volgende dag zou terugbellen en mij zou doorverbinden met de juiste afdeling. Een week later nog geen reactie. Hierop weer een klacht ingediend: hierna weer een telefoontje van ene coen van de klantenservice. Hij gaf aan mijn informatie kwijt geraakt te zijn en hij was blij dat ik weer reageerde door de klacht.......
Coen zou mij meteen doorverbinden. Deze poging lukte echter niet en de verbinding werd verbroken. In de veronderstelling dat ik wel terug gebeld zou worden (was immers duidelijk dat het fout ging ) weer een week gewacht. WEER een klacht ingediend. Geen enkele reactie, dit was 19 augustus. Op 5 september WEER een klacht aangemaakt. Jullie raden het al: geen enkele reactie. Ik heb net weer uitgebreid het verhaal via e-mail opgestuurd en wacht met angst en beven af.
Zijn er meer mensen die zich herkennen in deze schofterige behandeling?? Voor de duidelijkheid: de mailtjes zijn zonder raar taalgebruik, met een duidelijk verhaal en de contact gegevens erbij. Wat moet je hier als consument nu mee?? de klacht dateert vanaf mei???!