Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.
Geplaatst: 25 sep 2008 10:51
Beste lezers,
Ik ben het spuugzat met xs4all !! ik kan ze wel rauw op eten, de manier hoeze met mijn klacht omgaan is zeer slecht en teleurstellend voor zo'n groot bedrijf als Xs4all.
Daarom vindt ik het tijd om actie, zodat ik eindelijk een keer reactie krijg van Xs4all.
Klacht is aangetekend ingediend bij Xs4all escalatie op 28 aug 2008 . Volgens de 2 medewerker medewerkers die ik gesproken heb op verschillende datum's is het erg druk + dat er zelfs mensen zijn die al vanaf juni / juli op reactie wachten.
Dat ze niet lekker bezig zijn, kunnen jullie hier uit wel begrijpen.
Hier onder kunt u de kopie zien van mijn klacht.
Geachte heer / mevrouw,
Dit is mijn laatste waarschuwing voor Xs4all.
1e, Xs4all had mij beloofd om zijn diensten te leveren op 25 juli. 2008 Helaas geen diensten gekregen op 25 juli 2008 !!
2e, Het Bedrijf waar jullie samen mee werken Guidion Installatie bedrijf heeft mij 2 x in de steek gelaten door zijn afspraken niet na te komen en heeft mij thuis telkens laten wachten. Door zulke stomme smoesjes !! waar een kind van 5 niet eens in geloofd !!
1e, Monteur is ziek
2e, Omdat de monteur in almere is, is het voor hem te ver om naar dronten te komen.
3e, Xs4al heeft opnieuw een brief verstuurd om zijn diensten te leveren op 7 aug. 2008 Helaas weer geen diensten gekregen op 7 aug. 2008 !!
4e. Ondertussen heb ik zo vaak naar jullie gebeld, omdat jullie niet aan de beloofde leverdatum hebben gehouden.
5e. Ik heb zelf een monteur moeten bestellen bij KPN. En de factuur bedraagt € 100. En nog steeds geen reactie gekregen wanneer ik de bedrag terug gestort op mijn rekening krijg. Waar ik op zit te wachten. Zie factuur.
6e. 8 Aug. 2008 heb ik duidelijk gemaakt via de telefoon dat ik de aanvraag wil annuleren. En toch is het niet serieus genomen door de Sales / Verkoop afdeling. Door steeds standaard antwoorden op te geven op mijn verzoek voor ontbinding van mijn contract.
8e. Hierbij ontstaat een contract breuk. Daardoor heb ik de recht om mijn abonnement te annuleren omdat ik voor de lever datum duidelijk heb gemaakt dat ik de diensten niet meer wil en door niet nagekomen afspraken.
9e. Ik zit nu bij upc. de zijn diensten binnen 10 dagen picca bello heeft geleverd.
10e.Ik zal absoluut geen gebruik maken van de diensten van Xs4all.
11e. Ik ga er van uit dat mijn brief serieus genomen zal worden, anders zal ik hellaas de geschillencommissie inschakelen + onze advocaat voor een recht zaak op alle kosten van Xs4al + Tros wegens oplichting. Want zo vuur rood zijn mijn ogen geworden.
Hierbij verzoek ik kosteloos ontbinding van mijn contract en vergoeding van alle gemaakte kosten. Hierbij geef ik Xs4all 10 werkdagen de tijd om het op te lossen en te reageren.
Met vriendelijk groet ...
28-08-2008 ____________
Internet verbinding is 12 aug 2008 geleverd, waar ik niks meer aan heb. Want mijn vertrouwen is totaal kwijt !!
Ik ben nu echt van plan om de geschillencommissie in te schakelen + advocaat. Want alle papieren heb ik bij de hand.
Graag u reactie's.
Ik ben het spuugzat met xs4all !! ik kan ze wel rauw op eten, de manier hoeze met mijn klacht omgaan is zeer slecht en teleurstellend voor zo'n groot bedrijf als Xs4all.
Daarom vindt ik het tijd om actie, zodat ik eindelijk een keer reactie krijg van Xs4all.
Klacht is aangetekend ingediend bij Xs4all escalatie op 28 aug 2008 . Volgens de 2 medewerker medewerkers die ik gesproken heb op verschillende datum's is het erg druk + dat er zelfs mensen zijn die al vanaf juni / juli op reactie wachten.
Dat ze niet lekker bezig zijn, kunnen jullie hier uit wel begrijpen.
Hier onder kunt u de kopie zien van mijn klacht.
Geachte heer / mevrouw,
Dit is mijn laatste waarschuwing voor Xs4all.
1e, Xs4all had mij beloofd om zijn diensten te leveren op 25 juli. 2008 Helaas geen diensten gekregen op 25 juli 2008 !!
2e, Het Bedrijf waar jullie samen mee werken Guidion Installatie bedrijf heeft mij 2 x in de steek gelaten door zijn afspraken niet na te komen en heeft mij thuis telkens laten wachten. Door zulke stomme smoesjes !! waar een kind van 5 niet eens in geloofd !!
1e, Monteur is ziek
2e, Omdat de monteur in almere is, is het voor hem te ver om naar dronten te komen.
3e, Xs4al heeft opnieuw een brief verstuurd om zijn diensten te leveren op 7 aug. 2008 Helaas weer geen diensten gekregen op 7 aug. 2008 !!
4e. Ondertussen heb ik zo vaak naar jullie gebeld, omdat jullie niet aan de beloofde leverdatum hebben gehouden.
5e. Ik heb zelf een monteur moeten bestellen bij KPN. En de factuur bedraagt € 100. En nog steeds geen reactie gekregen wanneer ik de bedrag terug gestort op mijn rekening krijg. Waar ik op zit te wachten. Zie factuur.
6e. 8 Aug. 2008 heb ik duidelijk gemaakt via de telefoon dat ik de aanvraag wil annuleren. En toch is het niet serieus genomen door de Sales / Verkoop afdeling. Door steeds standaard antwoorden op te geven op mijn verzoek voor ontbinding van mijn contract.
8e. Hierbij ontstaat een contract breuk. Daardoor heb ik de recht om mijn abonnement te annuleren omdat ik voor de lever datum duidelijk heb gemaakt dat ik de diensten niet meer wil en door niet nagekomen afspraken.
9e. Ik zit nu bij upc. de zijn diensten binnen 10 dagen picca bello heeft geleverd.
10e.Ik zal absoluut geen gebruik maken van de diensten van Xs4all.
11e. Ik ga er van uit dat mijn brief serieus genomen zal worden, anders zal ik hellaas de geschillencommissie inschakelen + onze advocaat voor een recht zaak op alle kosten van Xs4al + Tros wegens oplichting. Want zo vuur rood zijn mijn ogen geworden.
Hierbij verzoek ik kosteloos ontbinding van mijn contract en vergoeding van alle gemaakte kosten. Hierbij geef ik Xs4all 10 werkdagen de tijd om het op te lossen en te reageren.
Met vriendelijk groet ...
28-08-2008 ____________
Internet verbinding is 12 aug 2008 geleverd, waar ik niks meer aan heb. Want mijn vertrouwen is totaal kwijt !!
Ik ben nu echt van plan om de geschillencommissie in te schakelen + advocaat. Want alle papieren heb ik bij de hand.
Graag u reactie's.