Jiba foutieve boekingsprijs
Geplaatst: 25 sep 2008 20:32
18 augustus heb ik een last minute naar Tunesie geboekt via Jiba.
Echt last minute want ik boekte om 16.00uur en vertrok 6.30uur de volgende ochtend. Nog twee maal telefonisch contact gehad (2x 25 minuten in de wacht bij een 0900 nummer!) om de boekingsbevestiging rond te krijgen. Dit was nodig omdat ik zelf mijn betaling via ideal bij hun moest bevestigen, zodat zij voor sluitingstijd (17.00uur) een boekingsbevestiging konden mailen, waarmee ik mijn tickets kon printen. Omslachtig allemaal maar nét op tijd was alles rond. Helaas was in de boekingsbevestiging wel een te hoge prijs berekend. Door de haast heb ik in totaal 120 euro teveel betaald. De aanbieding heb ik gelukkig wel bewaard en dus samen met de boekingsbevestiging naar Jiba gestuurd. maar helaas..... ze willen niets meer voor me doen. Ik krijg een mailtje waaruit blijkt dat ik me waarschijnlijk vergist heb, terwijl ik de bewijsstukken heb meegestuurd. Een pure fout van Jiba lijkt me, maar blijkbaar vinden ze het normaal dat ze meer in rekening brengen dan ze aanbieden. Nadat ik hierover klaag blijft het stil. Wel een automatisch antwoord dat binnen drie dagen mijn mail wordt beantwoord, maar dat is inmiddels alweer twee weken terug. Ik ben benieuwd of ze er nog op terugkomen, zo niet dan wordt het waarschijnlijk toch maar aangifte doen van oplichting.
Wie heeft nog meer ervaringen met Jiba?
Echt last minute want ik boekte om 16.00uur en vertrok 6.30uur de volgende ochtend. Nog twee maal telefonisch contact gehad (2x 25 minuten in de wacht bij een 0900 nummer!) om de boekingsbevestiging rond te krijgen. Dit was nodig omdat ik zelf mijn betaling via ideal bij hun moest bevestigen, zodat zij voor sluitingstijd (17.00uur) een boekingsbevestiging konden mailen, waarmee ik mijn tickets kon printen. Omslachtig allemaal maar nét op tijd was alles rond. Helaas was in de boekingsbevestiging wel een te hoge prijs berekend. Door de haast heb ik in totaal 120 euro teveel betaald. De aanbieding heb ik gelukkig wel bewaard en dus samen met de boekingsbevestiging naar Jiba gestuurd. maar helaas..... ze willen niets meer voor me doen. Ik krijg een mailtje waaruit blijkt dat ik me waarschijnlijk vergist heb, terwijl ik de bewijsstukken heb meegestuurd. Een pure fout van Jiba lijkt me, maar blijkbaar vinden ze het normaal dat ze meer in rekening brengen dan ze aanbieden. Nadat ik hierover klaag blijft het stil. Wel een automatisch antwoord dat binnen drie dagen mijn mail wordt beantwoord, maar dat is inmiddels alweer twee weken terug. Ik ben benieuwd of ze er nog op terugkomen, zo niet dan wordt het waarschijnlijk toch maar aangifte doen van oplichting.
Wie heeft nog meer ervaringen met Jiba?