Hieronder mijn correnspondentie met zonnet.
Ook ik heb problemen met mijn internet verbinding, ik kan de klantenservice op geen enkele wijze telefonisch bereiken.
Als iemand het telefoon nummer van de klantenservice kan achterhalen GRAAG !
De helpdes heb ik inmiddels ongeveer 100x gebeld en ik heb sinds december (begin van mijn aanvraag) geen fatsoenlijk internet..begin onderaan met lezen
Lekkere klantenservice hebben ze daar !! niet telefonisch te spreken..ik wil mijn verhaal wel es vertellen daar..per mail is dat toch anders.
Groeten Jeroen, Delft
Kijk dit is nou juist het antwoord waar ik niet op zit te wachten !
Als u goed mijn mailtje gelezen hebt (waar ik bij deze dus sterk aan
twijfel) kan u zien dat ik werkelijk alles geprobeerd heb om samen met uw
helpdesk medewerkers een oplossing te zoeken.
Maar goed hier het argument op uw stellingen:
A) ik heb geen firewall geinstalleerd. Dit is mij ook al 100x door de
helpdesk medewerkers gevraagt.........
B) Ik werk niet onder XP
C) Ik heb reeds een ander modem geprobeerd en ook dit helpt niet.
D) Ik heb een andere computer neergezet ook dit helpt niet
E) Ik heb andere bekabeling geprobeerd
F) Mijn computer heeft geen VIA CHIPSET !!!
E) Ikheb rechtstreeks op de telefoon aansluiting geprobeerd (zonder
splitter)
F) Meerdere malen de software gereinstalleerd (ook winme)
NIKS HELPT !!!
Dus nou mag u me vertellen waar het aan ligt.
Ik wordt iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd, en ik ben dat nu
zat.
Wederom wil ik dat het contract ontbonden wordt en dat mijn abbonements geld
vanaf december 2002 terug op mijn rekening wordt gestort.
Vanaf heden betaal ik geen abbonements geld meer, tot de storing is
opgelost.
Ik ben ook niet van plan om te bellen met de breedband helpdesk, gewoonweg
omdat ik dat al 100x gedaan heb en er toch niets uitkomt.
Verder vnd ik het ook belachelijk dat ik niemand van de KLANTENSERVICE kan
spreken via de telefoon, lekkere klantenservice !
Ik wil graag uitleggen hoeveel elende ik al gehad heb van deze ADSL
verbinding.
En dat ik de hoogste prio heb, is ook maar een wassen neus er gebeurd niets
!
Ook zou ik meerdere malen door een 2e lijns helpdesk medewerker terug gebeld
worden wat tot op heden ook niet gebeurd is.
Ik ben behoorlijk pissig ! Vooral omdat er gedaan wordt alsof ik de gene ben
die aan het zeuren is, Ik heb hier werkelijk alles al vervangen....
Nogmaals wat mij betreft kunt u het contract ontbinden of er moet iemand
hiernaartoe komen om de situatie te bekijken...
Ik hoor het wel weer , u kunt mij bereiken op 015 *******
of op mijn mobiel : 06 28******
J.Platenkamp, Delft
Datum: 29-05-2003
----- Original Message -----
From: "Klantenservice Zonnet" <
[email protected]>
To: <
[email protected]>
Sent: Thursday, May 29, 2003 10:14 AM
Subject: RE: <Geachte Zonnet>
> Geachte heer/mevrouw ,
>
> Bedankt voor uw email.
> Het antwoord van Zon op uw email is:
>
> Een wegvallende verbinding ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan ons netwerk,
> maar vaak aan de volgende dingen:
> - Firewall. Wij adviseren om deze (tijdelijk) te de-installeren. Indien U
> XP heeft, dan moet ook de XP-firewall uitzetten.
> - bekabeling
> - modem (waar u E-tech over kunt bellen voor ondersteuning. Tel.nr.
> 0900-3832468)
> - VIA-Chipset (kunt u controleren bij "apparaatbeheer" in Windows). U kunt
> de nieuwste stuurprogramma's vinden op
www.viaarena.com
>
>
> Ik raad u aan om onze Breedband Helpdesk te bellen. Het nummer is
> 0900-2021898. De Helpdesk is 7 dagen per week van 09.00 tot 22.00 uur te
> bereiken. U betaalt voor deze support 1,15 euro per gesprek.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Zon Nederland NV
>
[email protected]
>
> U stelde op 21-05-2003 om 20:37 de volgende vraag:
>
> Geachte Klantenservice,
>
> Hier maar eens een mailtje.
> Mijn naam is :
> Jeroen Platenkamp
> H******* ****straat 408
> 2***B* Delft.
>
> Na ongeveer 10x met uw helpdesk gebeld te hebben moest ik van HUN een
> mailtje sturen naar u.
> Op zich al een vreemde zaak dat een klant zelf zijn zaken moet regelen,
> ik dacht namelijk altijd dat de klant koning was...vergissing is
> mogelijk.
> Maar waar het feitelijk om gaat :
> Ik heb sedert december internet van zonnet (family).
> Tot op heden heeft het nog niet goed gewerkt, mijn verbinding wordt om
> de 5 minuten verbroken voor ongeveer 1 sec en dan is ie er weer...uw
> helpdesk heeft geen iedee waar het aan kan liggen daar ik inmiddels
> alles al vervangen heb.
> Ik heb een andere computer geprobeerd, ander modem, ander snoertje,
> zonder splitter enz enz..niets mocht baten.
> U begrijp dat ik dit niet accepteer en dan ook hierbij het contract wil
> ontbinden.
> Ik wil tevens het door mij betaalde abonnements geld vanaf december
> terug gestort zien op mijn rekening.
> Dit omdat ik werkelijk niets heb kunnen downloaden of kunnen chatten of
> gamen omdat de verbinding tot in het irritante om de haverklap werd
> verbroken.
> Ook ging mijn MSN om de haverklap off line en on line u kunt zich
> voorstellen dat andere hier zo scheitziek van werden dat zij mij uit hun
> contactlist verwijderd hebben.
> Hetzelfde geldt voor ICQ en Netmeeting.
>
> Deze situatie heb ik al sinds december aangegeven en ik denk daarom ook
> dat ik recht heb op volledige teruggave van mijn abonnements geld....
> Als u nog vragen hebt kunt u me altijd bellen op mijn mobiel of thuis.
> Mijn nummer :
>
> thuis: 015 26*******
> mob: 06 28******
>
> Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben.
> Jeroen Platenkamp
> Delft 21-05-2003