Abel Telecom
Geplaatst: 26 sep 2008 18:16
Eigenlijk nog nooit problemen gehad met Abel telecom, maar nu wel.
5/5 abonnement met een jaar verlengd onder de voorwaarde eerste twee maanden gratis.
8/8 Abel heeft mijn getekende overeenkomst ontvangen
28/8 Abel incasseert het volledige bedrag voor september. Ik meld dat dit onjuist is, Ze nemen het in behandeling
9/9 Abel gaat failliet. Geld is nog niet teruggeboekt. Nieuwe ISP zegt niet te weten hoe hier mee om te gaan
26/8 Ik besluit omdat er nog niks is gebeurd de incasso te laten storneren
27/8 heb ik het geld terug
Abel kan nu heel snel werken. 28/8 al om 01:40 ontvang ik een herinnering dat het geld niet is ontvangen of dat de betaling is teruggestort. Nog diezelfde nacht wordt het account geblokkeerd. Email is ook via webmail niet meer te lezen, dus ook de herinnering over de betaling niet. Waarschijnlijk zit in die gesloten mailbox ook het bericht dat het account is gesloten.
's Morgens helpdesk gebeld. Ze kunnen niets doen. Ze zijn failliet en kunnen geen financiéle regelingen treffen.
Ik moet twee maanden betalen (september en oktober) en dan kan ik weer gebruik maken van internet. Over financiële zaken moet ik de curator bellen.
Mr Van Rongen van Groenewegen, Brink & Vlessing advocaten en notarissen is er niet. Dus het dossier maar op de fax. Een medewerker van de curator laat 's middags weten dat hij denkt dat hier een fout wordt gemaakt, maar dat hij nu andere prioriteiten heeft. Uw brief wordt benantwoord. Wanneer? Hij blijft het antwoord schuldig.
Vragen:
Worden hier strafbare feiten gepleegd? Incasso zonder toestemming. Dienst afsluiten zonder aanleiding.
Is de verwijzing naar de curator terecht of een vertragingstactiek?
En tot slot: zijn er meer Abel-klanten met soortgelijke ervaringen?
5/5 abonnement met een jaar verlengd onder de voorwaarde eerste twee maanden gratis.
8/8 Abel heeft mijn getekende overeenkomst ontvangen
28/8 Abel incasseert het volledige bedrag voor september. Ik meld dat dit onjuist is, Ze nemen het in behandeling
9/9 Abel gaat failliet. Geld is nog niet teruggeboekt. Nieuwe ISP zegt niet te weten hoe hier mee om te gaan
26/8 Ik besluit omdat er nog niks is gebeurd de incasso te laten storneren
27/8 heb ik het geld terug
Abel kan nu heel snel werken. 28/8 al om 01:40 ontvang ik een herinnering dat het geld niet is ontvangen of dat de betaling is teruggestort. Nog diezelfde nacht wordt het account geblokkeerd. Email is ook via webmail niet meer te lezen, dus ook de herinnering over de betaling niet. Waarschijnlijk zit in die gesloten mailbox ook het bericht dat het account is gesloten.
's Morgens helpdesk gebeld. Ze kunnen niets doen. Ze zijn failliet en kunnen geen financiéle regelingen treffen.
Ik moet twee maanden betalen (september en oktober) en dan kan ik weer gebruik maken van internet. Over financiële zaken moet ik de curator bellen.
Mr Van Rongen van Groenewegen, Brink & Vlessing advocaten en notarissen is er niet. Dus het dossier maar op de fax. Een medewerker van de curator laat 's middags weten dat hij denkt dat hier een fout wordt gemaakt, maar dat hij nu andere prioriteiten heeft. Uw brief wordt benantwoord. Wanneer? Hij blijft het antwoord schuldig.
Vragen:
Worden hier strafbare feiten gepleegd? Incasso zonder toestemming. Dienst afsluiten zonder aanleiding.
Is de verwijzing naar de curator terecht of een vertragingstactiek?
En tot slot: zijn er meer Abel-klanten met soortgelijke ervaringen?