tele2
Geplaatst: 28 sep 2008 20:39
hoi
ik wil je even een verhaal over tele2 vertellen want ik ben het een beetje zat.
ik heb vorig jaar een contract (14 maart 2007) gepakt bij tele2 want ja die hadden voetbal (pakket tele2gold)
de eerste weken gaat het goed ik kan alles ziet er allemaal fantasties uit tot dat mij beeld steeds stil ging staan
en mij internet steeds langerzaam ging doen snapte er niks van maar goed dacht zal wel storing zijn dus ik
bel de volgende dag naar tele2 ik alles vertelt tegen een medewerker en die zei tegen mij dat ik de stekker
er even uit moest trekken en dat het dan weer over is nou ik deed dat en ja hoor alles ging weer prima
paar weken later weer het zelfde probleem ik weer bellen toen kreeg ik een medewerker aan de lijn en die vertelde me
dat het een storing is en dat ze dat sne op zouden lossen ik zei oke ik zeg moet ik niet mij stekker er uit halen om te
resetten nee dat hoef niet ik meldt het even en dan komt alles goed maar ja niemand die nog aan mij denkt bij tele2 om
mij even terug te bellen ik dacht ik trek toch even de stekker eruit en ja hoor het probleem was weer opgelost
maar naar een paar weken weer het probleem ik dacht dit is niet normaal maar goed ik even bellen kreeg ik iemand aan
de lijn en die zei ja meneer dat kan dat komt omdat u u ontvanger uit heeft staan ik dacht ja zal wel ja want s nachts worden
de dingen gereset ik dacht ja zal wel maar moet ik dan steeds me stekker eruit halen als ik dit probleem heb ja dat klopt meneer
dus ja probleeem opgelost drie verschillende verhalen en ik moet dus mij stekker eruit halen 10 sec en dan kan ik weer een paar
weken kijken dat is dus het zelfde als je een auto koopt en je heb een storing aan je auto moet je hem effe uit zetten en dan
weer aan enz enz enz maar goed een paar maanden verder komt er een aktie bij tele2 we konden canal plus en sport een krijgen
voor 5 euro dan konden we twee maanden kijken en als ons het dan beviel dan moesten we daar na 20 euro betalen ik bel
naar tele2 ik zeg tegen die medewerker ik zie dat jullie een aanbieding hebben van canal plus en sport 1 voor 5 euro twee maanden
lang ze zei ja dat klopt meneer ik zei kan ik die ook krijgen bij mij pakket(gold pakket) ja hoor meneer geen probleem ik vroeg nog aan
haar ik zei als ik dat neem blijf ik dan wel het voetbal zien want ik had alle voetbal kanalen ik kon kijken wat ik wil ze zei meneer ik heb
goed nieuws als u canal en sport 1 pakt kijkt u gratis voetbal en hoef je dat niet te betalen ik vroeg nog een keer heb ik dan alle voetbal
kanalen ja meneer en die hoeft u niet te betalen ik zei nou is goed ik wil dat wel dus kreeg ik dat er allemaal bij en ik had dus alles
heel veel kanalen ik had alles ik kon alles zien ik kwam tijd te kort om te kijken de twee maanden zijn voorbij en ik zei nog tegen
mij vriendin laten we dit maar houden want ik ben tevreden en dat voor tele2 maar goed had ik dat maar niet gezegt want de
twee maanden zijn voorbij en wat denk je heb ik nog maar twee voetbal kanalen ik kon dus niet meer naar andere wedstrijden kijken
ik kon maar naar twee wedstrijden kijken ik bel tele2 ik zeg er klopt iets niet ik kan niet alle wedstrijden kijken
ze zegt ja dat klopt meneer u hebt nu canal en sport 1 dus ja dan vervallen er een paar en kan je naar twee kanalen kijken
ik zeg en tegen mij zeiden ze dat ik al het voetbal kan zien en als ze gezegt hadden dat kan niet had ik nooit dat pakket veranderd
maar ja daar kon niks meer aan veranderd worden want ik zat er aan vast dus ik moest het er mee doen ik betaalde toen 68 euro
voetbal seizoen is afgelopen en de vraag was blijft het bij tele2 en ik maar duimen dat het niet zo was want dan kon ik onder
mij contract uit en ik bellen in mei en juni en juli en ze zeiden steeds we weten nog niks maar in de maand augst komen ze met
een brief dat het voetbal bij tele2 blijft we konden voetbal kijken
ik bel naar tele2 ik zei we hebben te horen gekregen dat jullie voetbal weer uit gaan zenden ja dat klopt meneer ik zeg kan ik dan
alle wedstrijden zien moment meneer ik ga even naar vragen ik zei oke ik wacht komt ze naar een paar min terug meneer heb goed
nieuws u hebt canal plus en sport 1 dus u hebt gratis voetbal ik zei ja dat zeiden ze de vorige keer ook al dus geloof er niks van
jawel meneer u hebt alles dus u krijgt ook alle voetbal nou ik zeg wil ik wel eens zien nou het nieuwe voetbal seizoen begint en ja
hoor ik had alle voetbal zenders ik dacht ze hebben het een keer goed dus ja ik was eindelijk een gelukkige man nou naar twee weken
toen de tweede ronde begon ik ga voor de tv zitten en wat denk je heb ik nog maar een canal ik dacht hoe kan dat nu ik had er vorige
week nog vier ja nu had ik er ook vier maar allemaal het zelfde en twee weken terug had ik vier verschillende dus ja er klopt iets niet
maar goed ik dus weer bellen naar tele2 ik zei klopt iets niet ik heb maar een kanaal terwijl ik er vier had nou meneer die vier kanalen die
u had dat was gewoon een proef weekend u heeft er maar 1 want dat zit in u pakket ik dacht nu wordt het helemaal mooi de een vertelt
mij dit de andere dat ik snap er niks meer van ik had dus een pakket met alleen eredivisie live 1 en niet 1 2 3 4 ik zeg kan dat wel
nee dat kan niet want u heeft een contract met canal en sport 1 en dan moet u die eerst zelf op zeggen bij canal en sport 1
ik daar naar toe bellen en hun vertellen tegen mij nee sorry dat kan niet u heeft nog een contract tot febr 2009 ik zei nou oke dan
ik weer terug gebelt naar tele2 ik zei kan niet opzeggen nou sorry meneer u kan dan alleen maar dat eredivisie live kijken en dan heeft u
ook canal en sport 1 ik dacht dus hier zit ik aan vast tot volgend jaar febr 2009 ja meneer dat klopt maar ik liet het er niet bij zitten
en naar een week ik bellen naar tele2 ik dacht ze vertellen toch steeds iets anders mischien nu ook wel dus ik kreeg een medewerker
aan de lijn ik vroeg of ik tele2 pakket kon krijgen met eredivisie live 1 2 3 4 en ze ging even kijken dus ik in de wacht en naar een paar min
kwam ze weer bij me terug nou meneer u heeft nu een gold pakket en daar gaan we dan een pakket van maken dat u eredivisie live 1 2 3 4
hebt ik zeg nog even voor de zekerheid van ja is goed maar ik heb ook canal en sport 1 ja dat vervalt dan meneer u betaalt nu 68 euro
maar u krijgt nu een pakket van de eerste 6 maanden 45 euro en de laatste 6 maanden voor 45 euro ik zei nou dat klinkt goed
ik zeg nog dus canal en sport 1 hoef ik niet meer te betalen nee hoor na deze periode krijg u dat pakket waar u om vroeg met voetbal
nou ik zeg doe maar dan dus ja alles is geregeldt en we wachten me spanning af (dat was op maandag 15 sept)
op zaterdag 20 sept belt me vriendin op want ja ik was niet thuis ze zegt we hebben geen tv meer ik zei ow hoe kan dat ja dat zijn
ze aan het uit zoeken bij tele2 en het kan 13 dagen duren want ze bellen ons op zo snel mogelijk ik dacht hallo ik ga geen twee weken
zonder tv zitten dus ik zeg tegen de vriendin ik ga even bellen en dan bel ik je zo terug en ik bel krijg iemand aan de lijn en die zegt
ja er is een storing en wij bellen jullie zo snel mogelijk terug ik zeg maar ik ga geen twee weken zonder tv zitten ja meneer u moet de
voorwaarden lezen want wij hebben de tijd nodig op de storing op te lossen ik zeg los het maar op voor vijf uur vanavond ik zeg kunt
u maar door verbinden met de technische dienst nee meneer dat kan niet maar ik zei dat ze al gebelt hebben om half 1 maar er was niemand
thuis maar als er nu iemand thuis is en die belt hier naar toe dan verbinden wij jullie door want dan kunnen wij zien wat er aan de hand is
ik bel me vriendin op ik zeg je moet thuis zijn en dan naar tele2 bellen dan wordt je door verbonden met de technische dienst dus
mij vriendin doet dat en toen zei een medewerker ja hallo wij gaan niet door verbinden u wordt terug gebelt dus ja dat pik ik dus niet
we worden steeds van het kasje naar de muur gestuurdt zijn ze bij mij aan het verkeerde adres ik dus weer naar tele2 bellen en ik dus even
vertelt toen zeiden ze tegen mij meneer u moet 10 werk dagen wacht die tijd staat er voor want er zijn mensen die zitten al 3 weken te wachten
ik zeg nou dan wil ik mij contract opzeggen ja meneer dat kan niet want u hebt een contract tot sept 2009 ja ik zeg dus mag ik het dan niet opzeggen
nee ik zeg ik mag opzeggen waneer ik wil nee meneer dat mag niet en hup de hoorn ging erop nou ik s avonds terug gebelt naar tele2
ik vertel mij verhaal en ze zegt ja sorry meneer ik kan niks doen voor u ik zeg verbind me door met de technische dienst nee die werken
niet in het weekend ik zei hallo vanmiddag hebben ze nog naar mij gebelt nou meneer ik kan u vertellen dat in het weekend geen technische dienst
is dus ik moet maandag weer terug bellen ja meneer dat klopt sorry ik zei oke bel ik maandag weer ou maandag kwart over zes ik bellen krijg ik iemand aan
de lijn die vertel mij dat ik gewoon moest wachten ik zeg nee ik ga niet zitten wachten want heb geen zin om twee weken zonder tv te zitten ik zeg
verbind me maar door met opzeggingen ze zegt ja dat kan ik wel doen meneer maar u moet wel u contract betalen ik zeg ja dat zegt u dat ik dat moet
doen maar als ik tegen u zeg dat u mijn tv moet maken doet u dat ook niet want ik wordt steeds van het kasje naar de muur gestuurd en daar heb ik
geen zin in maar goed ik ging de wacht in en ik kwam bij de afdeling en die meneer zegt u wilt dus u contract opzeggen omdat u geen tv heb
ik zeg ook ik zeg maar ook de reden van dat ik steeds voor de gek gehouden wordt hij zegt tegen mij als u nou is dit en dat doet met u decoder dan
moet het over zijn ik zeg u wilt mij vertellen dat u nu het probleem heb opgelost nee zegt die maar als het werkt kan u weer tv kijken en anders effe
terug bellen ik zei oke doe ik nou ik gedaan wat die meneer mij vertelt heeft en nee probleem niet opgelost ik dus weer terug bellen ik krijg er een
aan de lijn ik zeg mag ik de afdeling opzeggingen ze zegt waarom ik zei omdat ik net iemand gesproken heb die ik even terug moet bellen
ze zegt ja maar dat gaat niet zomaar ik zeg ik vraag het je want hij zei dat robert heet die zei zet me in de wacht en wat ze ging doen weet ik
niet maar kreeg iemand anders aan de lijn een mevrouw ik haar het verhaal vertelt en ze zegt ja klopt maar wij hebben het probleem gevonden u
heeft morgen weer tv robert belt u morgen terug ik zei nou dat hadden ze zaterdag ook kunnen regelen ja dat klopt meneer dat had gekunt maar
goed ik zeg nou ik zie het morgen wel ik kom thuis van me werk ik zeg tegen de vriendin heeft die man terug gebelt ja hij heeft terug gebelt en we hebben
aan het eind van de middag tv k tot zeven uur gewacht en wat denk je geen tv ik dus weer bellen met tele2 ik krijg iemand aan de lijn en die vertelde
mij dat het nog wel even kon duren nou toen begon mij bloed te koken ik zeg hoezo we zouden vandaag tv hebben en ik heb niks nee meneer dat klopt
maar ik ga u door verbinden met de technische dienst dus ik krijg een mevrouw aan de lijn ik mij verhaal vertelt en ze zei ja we weten wat het is maar ik kan
dat zo niet oplossen ik moet dat even door geven aan hogere hand ik zeg nou wordt het helemaal mooi hogere hand ik zeg u bent van de technische
dienst en u kan mij niet helpen nee meneer sorry u wordt deze week terug gebelt en reken erop dat het een paar dagen kan duren ja hallo daar heb ik
geen zin in verbind me maar door met opzeggingen nee meneer dat kan niet want u hebt een contract enz enz enz enz ik zeg verbind me nu maar door
anders pak ik alle spullen van tele2 in en kom ik het morgen zelf brengen en melden dat ik mij contract opzeg moment meneer ik wordt door verbonden
ik krijg een mevrouw aan de lijn ze zegt u wilt u contract opzeggen ik zei ja dat klopt (was rond zeven uur dat ik belde )zei alles tegen mij vertelt ik zeg ja
dat zou goed kunnen ik zie het wel maar ik ga niet iets betalen wat niet goed is maar goed alles afgerond wat denk je twee uur later hadden we een mailtje
dat we 540 euro moesten betalen en dan is alles achter de rug nou toen ik dat mailtje had ik dacht even mailtje terug sturen dus ik mij woord gedaan daar bij tele2 opzeggingen en woensdag morgen wordt mij vriendin gebelt door tele2 wij hebben van u een mailtje gehad gisteren avond en dat u niet betaalt en dat
u er niet mee eens bent want u hebt geen tv ja dat klopt zegt mij vriendin wij hebben geen tv maar moment zal eerst nog even kijken voor ik me mond
voorbij praat en wat denk je we hebben weer tv dus als je je contract opzegt heb je gelijk weer tv bij tele2 maar goed ik dacht alles is achter de rug
maar nee want ik heb het pakket niet waar ik om gevraagd heb en daar moet ik nu maandag weer over bellen ik hoop dat jullie hier iets mee doen want
als alle klanten zo behandelt worden dan moeten ze daar maar is andere medewerkers neerzetten want dit is gewoon niet meer normaal
tonnie van ballegooyen
[/b]
ik wil je even een verhaal over tele2 vertellen want ik ben het een beetje zat.
ik heb vorig jaar een contract (14 maart 2007) gepakt bij tele2 want ja die hadden voetbal (pakket tele2gold)
de eerste weken gaat het goed ik kan alles ziet er allemaal fantasties uit tot dat mij beeld steeds stil ging staan
en mij internet steeds langerzaam ging doen snapte er niks van maar goed dacht zal wel storing zijn dus ik
bel de volgende dag naar tele2 ik alles vertelt tegen een medewerker en die zei tegen mij dat ik de stekker
er even uit moest trekken en dat het dan weer over is nou ik deed dat en ja hoor alles ging weer prima
paar weken later weer het zelfde probleem ik weer bellen toen kreeg ik een medewerker aan de lijn en die vertelde me
dat het een storing is en dat ze dat sne op zouden lossen ik zei oke ik zeg moet ik niet mij stekker er uit halen om te
resetten nee dat hoef niet ik meldt het even en dan komt alles goed maar ja niemand die nog aan mij denkt bij tele2 om
mij even terug te bellen ik dacht ik trek toch even de stekker eruit en ja hoor het probleem was weer opgelost
maar naar een paar weken weer het probleem ik dacht dit is niet normaal maar goed ik even bellen kreeg ik iemand aan
de lijn en die zei ja meneer dat kan dat komt omdat u u ontvanger uit heeft staan ik dacht ja zal wel ja want s nachts worden
de dingen gereset ik dacht ja zal wel maar moet ik dan steeds me stekker eruit halen als ik dit probleem heb ja dat klopt meneer
dus ja probleeem opgelost drie verschillende verhalen en ik moet dus mij stekker eruit halen 10 sec en dan kan ik weer een paar
weken kijken dat is dus het zelfde als je een auto koopt en je heb een storing aan je auto moet je hem effe uit zetten en dan
weer aan enz enz enz maar goed een paar maanden verder komt er een aktie bij tele2 we konden canal plus en sport een krijgen
voor 5 euro dan konden we twee maanden kijken en als ons het dan beviel dan moesten we daar na 20 euro betalen ik bel
naar tele2 ik zeg tegen die medewerker ik zie dat jullie een aanbieding hebben van canal plus en sport 1 voor 5 euro twee maanden
lang ze zei ja dat klopt meneer ik zei kan ik die ook krijgen bij mij pakket(gold pakket) ja hoor meneer geen probleem ik vroeg nog aan
haar ik zei als ik dat neem blijf ik dan wel het voetbal zien want ik had alle voetbal kanalen ik kon kijken wat ik wil ze zei meneer ik heb
goed nieuws als u canal en sport 1 pakt kijkt u gratis voetbal en hoef je dat niet te betalen ik vroeg nog een keer heb ik dan alle voetbal
kanalen ja meneer en die hoeft u niet te betalen ik zei nou is goed ik wil dat wel dus kreeg ik dat er allemaal bij en ik had dus alles
heel veel kanalen ik had alles ik kon alles zien ik kwam tijd te kort om te kijken de twee maanden zijn voorbij en ik zei nog tegen
mij vriendin laten we dit maar houden want ik ben tevreden en dat voor tele2 maar goed had ik dat maar niet gezegt want de
twee maanden zijn voorbij en wat denk je heb ik nog maar twee voetbal kanalen ik kon dus niet meer naar andere wedstrijden kijken
ik kon maar naar twee wedstrijden kijken ik bel tele2 ik zeg er klopt iets niet ik kan niet alle wedstrijden kijken
ze zegt ja dat klopt meneer u hebt nu canal en sport 1 dus ja dan vervallen er een paar en kan je naar twee kanalen kijken
ik zeg en tegen mij zeiden ze dat ik al het voetbal kan zien en als ze gezegt hadden dat kan niet had ik nooit dat pakket veranderd
maar ja daar kon niks meer aan veranderd worden want ik zat er aan vast dus ik moest het er mee doen ik betaalde toen 68 euro
voetbal seizoen is afgelopen en de vraag was blijft het bij tele2 en ik maar duimen dat het niet zo was want dan kon ik onder
mij contract uit en ik bellen in mei en juni en juli en ze zeiden steeds we weten nog niks maar in de maand augst komen ze met
een brief dat het voetbal bij tele2 blijft we konden voetbal kijken
ik bel naar tele2 ik zei we hebben te horen gekregen dat jullie voetbal weer uit gaan zenden ja dat klopt meneer ik zeg kan ik dan
alle wedstrijden zien moment meneer ik ga even naar vragen ik zei oke ik wacht komt ze naar een paar min terug meneer heb goed
nieuws u hebt canal plus en sport 1 dus u hebt gratis voetbal ik zei ja dat zeiden ze de vorige keer ook al dus geloof er niks van
jawel meneer u hebt alles dus u krijgt ook alle voetbal nou ik zeg wil ik wel eens zien nou het nieuwe voetbal seizoen begint en ja
hoor ik had alle voetbal zenders ik dacht ze hebben het een keer goed dus ja ik was eindelijk een gelukkige man nou naar twee weken
toen de tweede ronde begon ik ga voor de tv zitten en wat denk je heb ik nog maar een canal ik dacht hoe kan dat nu ik had er vorige
week nog vier ja nu had ik er ook vier maar allemaal het zelfde en twee weken terug had ik vier verschillende dus ja er klopt iets niet
maar goed ik dus weer bellen naar tele2 ik zei klopt iets niet ik heb maar een kanaal terwijl ik er vier had nou meneer die vier kanalen die
u had dat was gewoon een proef weekend u heeft er maar 1 want dat zit in u pakket ik dacht nu wordt het helemaal mooi de een vertelt
mij dit de andere dat ik snap er niks meer van ik had dus een pakket met alleen eredivisie live 1 en niet 1 2 3 4 ik zeg kan dat wel
nee dat kan niet want u heeft een contract met canal en sport 1 en dan moet u die eerst zelf op zeggen bij canal en sport 1
ik daar naar toe bellen en hun vertellen tegen mij nee sorry dat kan niet u heeft nog een contract tot febr 2009 ik zei nou oke dan
ik weer terug gebelt naar tele2 ik zei kan niet opzeggen nou sorry meneer u kan dan alleen maar dat eredivisie live kijken en dan heeft u
ook canal en sport 1 ik dacht dus hier zit ik aan vast tot volgend jaar febr 2009 ja meneer dat klopt maar ik liet het er niet bij zitten
en naar een week ik bellen naar tele2 ik dacht ze vertellen toch steeds iets anders mischien nu ook wel dus ik kreeg een medewerker
aan de lijn ik vroeg of ik tele2 pakket kon krijgen met eredivisie live 1 2 3 4 en ze ging even kijken dus ik in de wacht en naar een paar min
kwam ze weer bij me terug nou meneer u heeft nu een gold pakket en daar gaan we dan een pakket van maken dat u eredivisie live 1 2 3 4
hebt ik zeg nog even voor de zekerheid van ja is goed maar ik heb ook canal en sport 1 ja dat vervalt dan meneer u betaalt nu 68 euro
maar u krijgt nu een pakket van de eerste 6 maanden 45 euro en de laatste 6 maanden voor 45 euro ik zei nou dat klinkt goed
ik zeg nog dus canal en sport 1 hoef ik niet meer te betalen nee hoor na deze periode krijg u dat pakket waar u om vroeg met voetbal
nou ik zeg doe maar dan dus ja alles is geregeldt en we wachten me spanning af (dat was op maandag 15 sept)
op zaterdag 20 sept belt me vriendin op want ja ik was niet thuis ze zegt we hebben geen tv meer ik zei ow hoe kan dat ja dat zijn
ze aan het uit zoeken bij tele2 en het kan 13 dagen duren want ze bellen ons op zo snel mogelijk ik dacht hallo ik ga geen twee weken
zonder tv zitten dus ik zeg tegen de vriendin ik ga even bellen en dan bel ik je zo terug en ik bel krijg iemand aan de lijn en die zegt
ja er is een storing en wij bellen jullie zo snel mogelijk terug ik zeg maar ik ga geen twee weken zonder tv zitten ja meneer u moet de
voorwaarden lezen want wij hebben de tijd nodig op de storing op te lossen ik zeg los het maar op voor vijf uur vanavond ik zeg kunt
u maar door verbinden met de technische dienst nee meneer dat kan niet maar ik zei dat ze al gebelt hebben om half 1 maar er was niemand
thuis maar als er nu iemand thuis is en die belt hier naar toe dan verbinden wij jullie door want dan kunnen wij zien wat er aan de hand is
ik bel me vriendin op ik zeg je moet thuis zijn en dan naar tele2 bellen dan wordt je door verbonden met de technische dienst dus
mij vriendin doet dat en toen zei een medewerker ja hallo wij gaan niet door verbinden u wordt terug gebelt dus ja dat pik ik dus niet
we worden steeds van het kasje naar de muur gestuurdt zijn ze bij mij aan het verkeerde adres ik dus weer naar tele2 bellen en ik dus even
vertelt toen zeiden ze tegen mij meneer u moet 10 werk dagen wacht die tijd staat er voor want er zijn mensen die zitten al 3 weken te wachten
ik zeg nou dan wil ik mij contract opzeggen ja meneer dat kan niet want u hebt een contract tot sept 2009 ja ik zeg dus mag ik het dan niet opzeggen
nee ik zeg ik mag opzeggen waneer ik wil nee meneer dat mag niet en hup de hoorn ging erop nou ik s avonds terug gebelt naar tele2
ik vertel mij verhaal en ze zegt ja sorry meneer ik kan niks doen voor u ik zeg verbind me door met de technische dienst nee die werken
niet in het weekend ik zei hallo vanmiddag hebben ze nog naar mij gebelt nou meneer ik kan u vertellen dat in het weekend geen technische dienst
is dus ik moet maandag weer terug bellen ja meneer dat klopt sorry ik zei oke bel ik maandag weer ou maandag kwart over zes ik bellen krijg ik iemand aan
de lijn die vertel mij dat ik gewoon moest wachten ik zeg nee ik ga niet zitten wachten want heb geen zin om twee weken zonder tv te zitten ik zeg
verbind me maar door met opzeggingen ze zegt ja dat kan ik wel doen meneer maar u moet wel u contract betalen ik zeg ja dat zegt u dat ik dat moet
doen maar als ik tegen u zeg dat u mijn tv moet maken doet u dat ook niet want ik wordt steeds van het kasje naar de muur gestuurd en daar heb ik
geen zin in maar goed ik ging de wacht in en ik kwam bij de afdeling en die meneer zegt u wilt dus u contract opzeggen omdat u geen tv heb
ik zeg ook ik zeg maar ook de reden van dat ik steeds voor de gek gehouden wordt hij zegt tegen mij als u nou is dit en dat doet met u decoder dan
moet het over zijn ik zeg u wilt mij vertellen dat u nu het probleem heb opgelost nee zegt die maar als het werkt kan u weer tv kijken en anders effe
terug bellen ik zei oke doe ik nou ik gedaan wat die meneer mij vertelt heeft en nee probleem niet opgelost ik dus weer terug bellen ik krijg er een
aan de lijn ik zeg mag ik de afdeling opzeggingen ze zegt waarom ik zei omdat ik net iemand gesproken heb die ik even terug moet bellen
ze zegt ja maar dat gaat niet zomaar ik zeg ik vraag het je want hij zei dat robert heet die zei zet me in de wacht en wat ze ging doen weet ik
niet maar kreeg iemand anders aan de lijn een mevrouw ik haar het verhaal vertelt en ze zegt ja klopt maar wij hebben het probleem gevonden u
heeft morgen weer tv robert belt u morgen terug ik zei nou dat hadden ze zaterdag ook kunnen regelen ja dat klopt meneer dat had gekunt maar
goed ik zeg nou ik zie het morgen wel ik kom thuis van me werk ik zeg tegen de vriendin heeft die man terug gebelt ja hij heeft terug gebelt en we hebben
aan het eind van de middag tv k tot zeven uur gewacht en wat denk je geen tv ik dus weer bellen met tele2 ik krijg iemand aan de lijn en die vertelde
mij dat het nog wel even kon duren nou toen begon mij bloed te koken ik zeg hoezo we zouden vandaag tv hebben en ik heb niks nee meneer dat klopt
maar ik ga u door verbinden met de technische dienst dus ik krijg een mevrouw aan de lijn ik mij verhaal vertelt en ze zei ja we weten wat het is maar ik kan
dat zo niet oplossen ik moet dat even door geven aan hogere hand ik zeg nou wordt het helemaal mooi hogere hand ik zeg u bent van de technische
dienst en u kan mij niet helpen nee meneer sorry u wordt deze week terug gebelt en reken erop dat het een paar dagen kan duren ja hallo daar heb ik
geen zin in verbind me maar door met opzeggingen nee meneer dat kan niet want u hebt een contract enz enz enz enz ik zeg verbind me nu maar door
anders pak ik alle spullen van tele2 in en kom ik het morgen zelf brengen en melden dat ik mij contract opzeg moment meneer ik wordt door verbonden
ik krijg een mevrouw aan de lijn ze zegt u wilt u contract opzeggen ik zei ja dat klopt (was rond zeven uur dat ik belde )zei alles tegen mij vertelt ik zeg ja
dat zou goed kunnen ik zie het wel maar ik ga niet iets betalen wat niet goed is maar goed alles afgerond wat denk je twee uur later hadden we een mailtje
dat we 540 euro moesten betalen en dan is alles achter de rug nou toen ik dat mailtje had ik dacht even mailtje terug sturen dus ik mij woord gedaan daar bij tele2 opzeggingen en woensdag morgen wordt mij vriendin gebelt door tele2 wij hebben van u een mailtje gehad gisteren avond en dat u niet betaalt en dat
u er niet mee eens bent want u hebt geen tv ja dat klopt zegt mij vriendin wij hebben geen tv maar moment zal eerst nog even kijken voor ik me mond
voorbij praat en wat denk je we hebben weer tv dus als je je contract opzegt heb je gelijk weer tv bij tele2 maar goed ik dacht alles is achter de rug
maar nee want ik heb het pakket niet waar ik om gevraagd heb en daar moet ik nu maandag weer over bellen ik hoop dat jullie hier iets mee doen want
als alle klanten zo behandelt worden dan moeten ze daar maar is andere medewerkers neerzetten want dit is gewoon niet meer normaal
tonnie van ballegooyen
[/b]