vodafone rekening september
Geplaatst: 29 sep 2008 09:48
hallo allemaal,
ik keek vanochtend op internet om even te kijken naar mijn rekening van september. Tot mijn grote schrik moet ik 232 euri gaan betalen.
Bij het nakijken van de rekening zag ik dat al mijn kosten buiten mijn bundel zijn. Ik meteen vodafone gebeld.
ik kreeg daar als antwoord dat het probleem bij hun bekend is en dat ze hebben besloten dat ze dat de volgende maand gaan compenseren.
dit betekend dus dat ze deze maand van al hun klanten extra gaan innen plus nog eens je belbundel.
Ik vind het een hele klantonvriendelijke manier van handelen. Dat heb ik ze ook medegedeeld en ik heb ook gezegd dat ik niet accoord ga met deze manier en het geld zeker terug zal boeken.
Iedereeen die een vodafone abbonnement heeft moet even zijn rekening bekijken want je schrikt je rot.
De dame bij de klantenservice zei dat ik niet de enige was en daar was ik al achter want ik heb 20minuten in de wacht gehangen.
zijn ermeer mensen met dit probleem hier??
ik keek vanochtend op internet om even te kijken naar mijn rekening van september. Tot mijn grote schrik moet ik 232 euri gaan betalen.
Bij het nakijken van de rekening zag ik dat al mijn kosten buiten mijn bundel zijn. Ik meteen vodafone gebeld.
ik kreeg daar als antwoord dat het probleem bij hun bekend is en dat ze hebben besloten dat ze dat de volgende maand gaan compenseren.
dit betekend dus dat ze deze maand van al hun klanten extra gaan innen plus nog eens je belbundel.
Ik vind het een hele klantonvriendelijke manier van handelen. Dat heb ik ze ook medegedeeld en ik heb ook gezegd dat ik niet accoord ga met deze manier en het geld zeker terug zal boeken.
Iedereeen die een vodafone abbonnement heeft moet even zijn rekening bekijken want je schrikt je rot.
De dame bij de klantenservice zei dat ik niet de enige was en daar was ik al achter want ik heb 20minuten in de wacht gehangen.
zijn ermeer mensen met dit probleem hier??