Ziggo (sicko) en het IP-adres
Geplaatst: 29 sep 2008 10:59
Na een eindeloze reeks problemen achter de rug te hebben dacht ik in een rustig vaarwater gekomen te zijn maar dat is ijdele hoop.
De medewerkers van Ziggo hebben het voor elkaar gekregen om (ongevraagd zoals altijd) mijn internet te versteeren. Elke keer als ik probeer op internet te komen is er wel verbinding, maar een pagina openen ho maar. Opnieuw installeren geeft aan dat Ziggo mijn IP-adres niet herkent, een nieuwe zal aanmaken, die hij dan vervolgens ook niet herkent. Ziggo heb ik reeds op 17 september via mail (bellen is onmogelijk want daar heb je een dagtaak aan) ingelicht, bevestiging ontvangen maar helaas heeft bij Ziggo nog niemand het fatsoen gevonden om te reageren. Waarom zouden ze ook, ik ben tenslotte maar een klant en daar hebben ze nog steeds geen boodschap aan.
Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben en hoe is dat dan opgelost?
Ziggo; zeer incompetente gigantisch grote oplichters.
De medewerkers van Ziggo hebben het voor elkaar gekregen om (ongevraagd zoals altijd) mijn internet te versteeren. Elke keer als ik probeer op internet te komen is er wel verbinding, maar een pagina openen ho maar. Opnieuw installeren geeft aan dat Ziggo mijn IP-adres niet herkent, een nieuwe zal aanmaken, die hij dan vervolgens ook niet herkent. Ziggo heb ik reeds op 17 september via mail (bellen is onmogelijk want daar heb je een dagtaak aan) ingelicht, bevestiging ontvangen maar helaas heeft bij Ziggo nog niemand het fatsoen gevonden om te reageren. Waarom zouden ze ook, ik ben tenslotte maar een klant en daar hebben ze nog steeds geen boodschap aan.
Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben en hoe is dat dan opgelost?
Ziggo; zeer incompetente gigantisch grote oplichters.