Kaartjes Tarzan wijzigen TopTicketLine
Geplaatst: 29 sep 2008 15:56
Hallo,
We hebben afgelopen week 6 kaartjes besteld voor de Tarzan show inclusief een diner. Een grote uitgave want in totaal betalen we €800+.
Nou is het geval dat we door omstandigheden niet meer naar deze show kunnen gaan. We hebben contact opgenomen met de klantenservice en kregen de volgende reactie:
Geachte,
Via TopTicketLine gekochte tickets kunnen niet worden geruild of teruggenomen. Ook
is het niet mogelijk wijzigingen aan te brengen in bestaande reserveringen.
Hoewel wij begrijpen dat dit voor u een vervelende situatie is, kan aan uw verzoek
helaas niet worden voldaan.
Dit is conform onze algemene voorwaarden. Deze kunt u vinden op de website van
TopTicketLine, en kunnen op aanvraag ook per post worden toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice TopTicketLine Nederland B.V.
Wat zijn nu mijn rechten? Moeten we het hier bij laten en zomaar 800 euro 'weggooien'?
We hebben afgelopen week 6 kaartjes besteld voor de Tarzan show inclusief een diner. Een grote uitgave want in totaal betalen we €800+.
Nou is het geval dat we door omstandigheden niet meer naar deze show kunnen gaan. We hebben contact opgenomen met de klantenservice en kregen de volgende reactie:
Geachte,
Via TopTicketLine gekochte tickets kunnen niet worden geruild of teruggenomen. Ook
is het niet mogelijk wijzigingen aan te brengen in bestaande reserveringen.
Hoewel wij begrijpen dat dit voor u een vervelende situatie is, kan aan uw verzoek
helaas niet worden voldaan.
Dit is conform onze algemene voorwaarden. Deze kunt u vinden op de website van
TopTicketLine, en kunnen op aanvraag ook per post worden toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice TopTicketLine Nederland B.V.
Wat zijn nu mijn rechten? Moeten we het hier bij laten en zomaar 800 euro 'weggooien'?