LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantiemeubel Mijdrecht
Garantiemeubel Mijdrecht
Wij hebben op 24-06-2008 ons bankstel en leren eetkamerstoelen afgeleverd gekregen. Binnen twee weken kregen wij donkere zitplekken in ons bankstel. Na telefonisch contact zou er iemand komen kijken (17-07-2008)die heeft foto`s gemaakt en vond het ook raar bij een banstel van nog geen twee weken oud. Het was vakantietijd dus het zou een tijdje duen(kunnen wij inkomen) Op10 september antwoord gekregen dat ze de foto`s opgestuurd hebben naar de leverancier. Nadat deze de foto`s bestudeerdhebben zijn ze tot de conclusie gekomen dat een model- en materiaalgebonden eigenschap is.(dat hadden ze moeten zeggen toen we het kochten dan hadden we een andere stof gekozen) Ze konden niets meer voor ons doen en wensen desondanks nog veelplezier van onze aankoop!!!!!!hoe durven ze. Wij hebben het idee dat we op een bank zitten van 5 jaar oud i.p.v 3 maanden.Wij hebben ze nu een aangetekende brief gestuurd dat we dit niet accepteren en dat we ze twee weken de tijd geven om deze klacht op te lossen(nog niets gehoord)Dit bedrijf gaat met de service tot de deur als je maar betaald hebt en verder zoek je het maar uit.
Fam Konst
Fam Konst
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
Nu ook even een positief bericht.Wij zijn vanmiddag gebeld door de Dhr.
Zevenhoven van Garantiemeubel. Ze wisten niets af van een aangetekende brief die wij verstuurd hadden en of we vanavond langs wilden komen om het probleem op te lossen.Wij zijn op zeer correcte manier ontvangen en hebben een goed gesprek gehad.Wij krijgen een nieuw bankstel, Het is al besteld.Ze willen wel degelijk proberen om de problemen op te lossen.Dus na negatieve verhalen nu ook een positief verhaal.Top,Top. Wij durven onze volgende aankoop wel weer bij deze meubelzaak te doen.
Zevenhoven van Garantiemeubel. Ze wisten niets af van een aangetekende brief die wij verstuurd hadden en of we vanavond langs wilden komen om het probleem op te lossen.Wij zijn op zeer correcte manier ontvangen en hebben een goed gesprek gehad.Wij krijgen een nieuw bankstel, Het is al besteld.Ze willen wel degelijk proberen om de problemen op te lossen.Dus na negatieve verhalen nu ook een positief verhaal.Top,Top. Wij durven onze volgende aankoop wel weer bij deze meubelzaak te doen.
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
verwijderd
Laatst gewijzigd door Sebasje83 op 10 jun 2009 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
Ik heb 8-1-2009 een bank besteld bij garantie meubel en zeker niet een goedkopen met goedkopen stof.
de levertijd zou 6-12 weken duren dus dat is week 14. Toen ik thuis nogmaals op de bon keek stond er afleverweek 22 in voelde mij dan ook flink in de **** genomen want dat zijn geen 6-12 weken maar 6 - 20 weken levertijd. later terug gegaan naar de winkel en dit handmatig laten veranderen. ahh fijn ik in die 6-12 weken een paak keer gebeld of de bank al binnen was (beetje achter de vodden aanzitten) en pas week 13 was de bank binnen oke daar kon ik me dan nog overheen zetten was immers blij dat me bank er was. Ik met een vriend (die voor mij een bus had geregeld van zijn werk) er naar toe. We moesten ergens bij een soort grote bouwkeet betalen maar ik wou eerst mijn bank zien dat kon maar we moesten eerst naar een andere loots rijden en dan weer terug komen om te betalen en dan pas mocht ik de bank op halen. Dus wij naar die loots toe waar veel banken al uitgepakt stonden (verkeerde/kapotte banken dus) dus we liepen met z'n man mee en we pakten mijn bank en ik was best wel verbaast want het lounge gedeelte zat aan de verkeerde kant en de kleur was niet goed. Oke ik balen maar goed fouten maken is menselijk wij terug naar garantie meubel (winkel) en daar een gesprek met Bas gehad en dat hij me zo snel mogelijk zo bellen hoe of wat of er nog ergens anders of bij de leverancier nog 1tje stond oke wij dat afgesproken. Volgenda dag (goede vrijdag) belde Bas op met de mededeling dat het pas dinsdag zou worden want alles was dicht volgens hem. Ik afwachten tot dinsdag geen telefoontje ik maar zelf eens gebeld. uitslag dat ik word terug gebeld door Bas. ik ben totaal 2 weken bezig geweest om Bas te spreken maar die man is zo onbeschoft dat hij mij niet eens durft op te bellen. Na een paar keer duidelijk gemaakt te hebben te de receptionist dat ik me aanbetaling terug wilden werd ik helemaal niet meer terug gebeld. Ik heb dan ook nog 1 keer opgebeld en gevraagd wanneer die (zoals zij hem noemen Bas 1 want er zijn er 2 namelijk.) er zou zijn ik dan wel even een gesprekje zou gaan voeren. Over dat ik me geld terug wilden hebben. 20 min later werd ik opeens gebeld en ik krijg me geld terug wat een wonder!!! terwel het bij de directie lag en er niemand zomaar toestemming kon geven hmmm best wel vreemd!!!
Conclusie KOOP NOOOOOIT wat bij garantie meubel!!! en als je er wat hebt gekocht vraag dan altijd naar de achternaam van die personen want ik kreeg ze namelijk niet (waarschijnlijk bang ofzo)
de levertijd zou 6-12 weken duren dus dat is week 14. Toen ik thuis nogmaals op de bon keek stond er afleverweek 22 in voelde mij dan ook flink in de **** genomen want dat zijn geen 6-12 weken maar 6 - 20 weken levertijd. later terug gegaan naar de winkel en dit handmatig laten veranderen. ahh fijn ik in die 6-12 weken een paak keer gebeld of de bank al binnen was (beetje achter de vodden aanzitten) en pas week 13 was de bank binnen oke daar kon ik me dan nog overheen zetten was immers blij dat me bank er was. Ik met een vriend (die voor mij een bus had geregeld van zijn werk) er naar toe. We moesten ergens bij een soort grote bouwkeet betalen maar ik wou eerst mijn bank zien dat kon maar we moesten eerst naar een andere loots rijden en dan weer terug komen om te betalen en dan pas mocht ik de bank op halen. Dus wij naar die loots toe waar veel banken al uitgepakt stonden (verkeerde/kapotte banken dus) dus we liepen met z'n man mee en we pakten mijn bank en ik was best wel verbaast want het lounge gedeelte zat aan de verkeerde kant en de kleur was niet goed. Oke ik balen maar goed fouten maken is menselijk wij terug naar garantie meubel (winkel) en daar een gesprek met Bas gehad en dat hij me zo snel mogelijk zo bellen hoe of wat of er nog ergens anders of bij de leverancier nog 1tje stond oke wij dat afgesproken. Volgenda dag (goede vrijdag) belde Bas op met de mededeling dat het pas dinsdag zou worden want alles was dicht volgens hem. Ik afwachten tot dinsdag geen telefoontje ik maar zelf eens gebeld. uitslag dat ik word terug gebeld door Bas. ik ben totaal 2 weken bezig geweest om Bas te spreken maar die man is zo onbeschoft dat hij mij niet eens durft op te bellen. Na een paar keer duidelijk gemaakt te hebben te de receptionist dat ik me aanbetaling terug wilden werd ik helemaal niet meer terug gebeld. Ik heb dan ook nog 1 keer opgebeld en gevraagd wanneer die (zoals zij hem noemen Bas 1 want er zijn er 2 namelijk.) er zou zijn ik dan wel even een gesprekje zou gaan voeren. Over dat ik me geld terug wilden hebben. 20 min later werd ik opeens gebeld en ik krijg me geld terug wat een wonder!!! terwel het bij de directie lag en er niemand zomaar toestemming kon geven hmmm best wel vreemd!!!
Conclusie KOOP NOOOOOIT wat bij garantie meubel!!! en als je er wat hebt gekocht vraag dan altijd naar de achternaam van die personen want ik kreeg ze namelijk niet (waarschijnlijk bang ofzo)
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
Mijn ervaringen met Garantiemeubel te Mijdrecht / Mammoet slapen te Woerden. Samenvattend: Liegen over CBW-erkenning en misleiding met prijzen/producten in folders.
Ik stond op het punt om een Xara ledikant te kopen. Bij Garantiemeubel te Mijdrecht stond deze in de showroom, voor 598 euro. Dit was inclusief lattenbodem, matras, dekbed en kussens. Zonder dit laatste (heb dit alles reeds) kon er slechts 75 euro af, "het is het goedkoopste van het goedkoopste matras, lattenbodem enz.". Na enig twijfelen werd ons een aanbod gedaan van 449, de ledikant met nachtkastjes. We dachten dat in hun folder op http://www.flipeasy.nl/flipeasy/garanti ... index.html deze voor 398 stond. Bij de vraag of we die even konden zien 'lag het systeem er uit'. Bijzonder toevallig... Na enig twijfelen, er was ook nog wat verwarring over de breedte 140 / 160 cm, werd ons door een andere verkoper een aanbod gedaan van 400.
Ik vroeg me af hoe het werkte met bestellen en het aanbetalen. In deze tijd lijken me die zorgen niet onterecht. Men gaf aan bij het CBW-erkend te zijn, men betaalde daar jaarlijks ook veel aan.
Met de CBW-erkenning wordt echter totaal niet geadverteerd op website, reclamefoldertjes of op de deur, en ze blijken ook niet vermeld te zijn op www.cbw-erkend.org. Gewoon een leugen dus!
Toevallig hoorde ik in de winkel een andere man met een verkoper een meningsverschil hebben over een stoel die in een folder stond, maar in de winkel anders bleek. Eigenlijk precies hetzelfde.
Garantiemeubel is een ongeorganiseerd en misleidend zaakje, waar ik geen lekker gevoel bij krijg. Wees inderdaad gewaarschuwd, en loop er met een grote boog omheen!
Ik stond op het punt om een Xara ledikant te kopen. Bij Garantiemeubel te Mijdrecht stond deze in de showroom, voor 598 euro. Dit was inclusief lattenbodem, matras, dekbed en kussens. Zonder dit laatste (heb dit alles reeds) kon er slechts 75 euro af, "het is het goedkoopste van het goedkoopste matras, lattenbodem enz.". Na enig twijfelen werd ons een aanbod gedaan van 449, de ledikant met nachtkastjes. We dachten dat in hun folder op http://www.flipeasy.nl/flipeasy/garanti ... index.html deze voor 398 stond. Bij de vraag of we die even konden zien 'lag het systeem er uit'. Bijzonder toevallig... Na enig twijfelen, er was ook nog wat verwarring over de breedte 140 / 160 cm, werd ons door een andere verkoper een aanbod gedaan van 400.
Ik vroeg me af hoe het werkte met bestellen en het aanbetalen. In deze tijd lijken me die zorgen niet onterecht. Men gaf aan bij het CBW-erkend te zijn, men betaalde daar jaarlijks ook veel aan.
Met de CBW-erkenning wordt echter totaal niet geadverteerd op website, reclamefoldertjes of op de deur, en ze blijken ook niet vermeld te zijn op www.cbw-erkend.org. Gewoon een leugen dus!
Toevallig hoorde ik in de winkel een andere man met een verkoper een meningsverschil hebben over een stoel die in een folder stond, maar in de winkel anders bleek. Eigenlijk precies hetzelfde.
Garantiemeubel is een ongeorganiseerd en misleidend zaakje, waar ik geen lekker gevoel bij krijg. Wees inderdaad gewaarschuwd, en loop er met een grote boog omheen!
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
verwijderd
Laatst gewijzigd door Sebasje83 op 10 jun 2009 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
Ik zou mijn geld terug krijgen maar dat heeft na 2 weken lang bellen en boos worden toch uiteindelijk geholpen want ik heb nu eindelijk mijn aanbetlating terug!!! Ik zou zeggen dat het een waardeloos bedrijf is met veel leugens en bedrog eigenlijk gewoon een beunhaas bedrijf!!!!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 mei 2009 17:56
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
Graag zou ik willen weten van Sebas of er nu al een oplossing is geboden of dat het al is opgelost.
Wij zitten nml. al schrik niet meer dan een 1 jaar te wachten op onze teakmeubels. Deze zijn in dec.2007 besteld nml. Nadat 2 keer de verkeerde meubels geleverd zijn blijk na lang wachten dat een 3e keer niet zou gebeuren want inderdaad de fabrikant had eerst brandschade en daarna deze zij geen zaken meer met die bewuste fabrikant. Nadat we contact hadden gehad met een advocaat over hoe nu verder een mail, brief en fax gestuurd richting Mammoet wonen dat we ons geld terug wilden en dat ze de meubels die ze hebben geleverd op kunnen halen want dit is absoluut niet wat we hadden besteld. (achteraf heel dom van ons maar we waren net verhuisd en hadden helemaal geen meubels dus beter iets dan niets!) hierop is er aktie ondernomen door een medewerker van Mammoet die ons vertelde dat we dezelfde meubels kunnen uitzoeken bij een andere leverancier dat zou 12 weken duren. Echter het duurt nu al 20 weken en jullie raden het al zij bellen nooit om te zeggen dat het langer duurt je moet als consument zelf continue erachteraan bellen. Nu moet het volgende week geleverd worden maar we hebben er een hard hoofd in of het goed gaat komen. We hebben een klein bedrag achtergehouden omdat dat niet anders kon de niet juiste meubels bleven nml. de 2e keer staan, maar ja dit is allemaal verschillend van kleur en verschillende handgrepen kortom het is een zooitje! Ben benieuwd naar eventuele reakties!
Wij zitten nml. al schrik niet meer dan een 1 jaar te wachten op onze teakmeubels. Deze zijn in dec.2007 besteld nml. Nadat 2 keer de verkeerde meubels geleverd zijn blijk na lang wachten dat een 3e keer niet zou gebeuren want inderdaad de fabrikant had eerst brandschade en daarna deze zij geen zaken meer met die bewuste fabrikant. Nadat we contact hadden gehad met een advocaat over hoe nu verder een mail, brief en fax gestuurd richting Mammoet wonen dat we ons geld terug wilden en dat ze de meubels die ze hebben geleverd op kunnen halen want dit is absoluut niet wat we hadden besteld. (achteraf heel dom van ons maar we waren net verhuisd en hadden helemaal geen meubels dus beter iets dan niets!) hierop is er aktie ondernomen door een medewerker van Mammoet die ons vertelde dat we dezelfde meubels kunnen uitzoeken bij een andere leverancier dat zou 12 weken duren. Echter het duurt nu al 20 weken en jullie raden het al zij bellen nooit om te zeggen dat het langer duurt je moet als consument zelf continue erachteraan bellen. Nu moet het volgende week geleverd worden maar we hebben er een hard hoofd in of het goed gaat komen. We hebben een klein bedrag achtergehouden omdat dat niet anders kon de niet juiste meubels bleven nml. de 2e keer staan, maar ja dit is allemaal verschillend van kleur en verschillende handgrepen kortom het is een zooitje! Ben benieuwd naar eventuele reakties!
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
.
Laatst gewijzigd door jwbr op 16 dec 2009 15:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
verwijderd
Laatst gewijzigd door Sebasje83 op 10 jun 2009 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
Ik heb mijn bericht tijdelijk verwijderd. Garantiemeubel heeft toch nog medewerkers die wel klantvriendelijk zijn en er van alles aan doen om je probleem te willen oplossen. Als het goed is komt onze kast morgen en volgen de stoppers nog.
Ik kom zeker hierop terug, om te laten weten of zij zich aan hun belofte houden.
Nou niet dus, ik ga ze maar weer mailen, kijken of ze alsnog na komen wat zij beloofde
Ik dacht vorige week hé ik heb nog iets te goed van Garantiemeubelen in mijdrecht. Ik belde en de volgende dag werd er een afspraak gemaakt en je raad het niet ze zijn vorige wk maandag geweest en ik ben te vreden en klaar met garantiemeubelen.
Voor de andere. niet opgeven hoor.
Ik kom zeker hierop terug, om te laten weten of zij zich aan hun belofte houden.
Nou niet dus, ik ga ze maar weer mailen, kijken of ze alsnog na komen wat zij beloofde
Ik dacht vorige week hé ik heb nog iets te goed van Garantiemeubelen in mijdrecht. Ik belde en de volgende dag werd er een afspraak gemaakt en je raad het niet ze zijn vorige wk maandag geweest en ik ben te vreden en klaar met garantiemeubelen.
Voor de andere. niet opgeven hoor.
Laatst gewijzigd door mcblok op 21 okt 2009 20:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Garantiemeubel Mijdrecht
http://antigarantiemeubel.hyves.nl/
Vertel hier je verhaal en stuur de link door om andere mensen te waarschuwen!
Vertel hier je verhaal en stuur de link door om andere mensen te waarschuwen!